multi digital

איך לצמצם אימיילים מהאתר שמגיעים לספאם – מדריך שלב אחר שלב

אישורי הזמנות נעלמים. תשובות לתמיכה הולכות לאיבוד וזה הורס את המוניטין שלכם. מיילים מהשיווק שלכם לא נפתחים וזה משפיע על המכירות. לא כיף גדול.
האמת, די בקלות אפשר לצמצם את האימיילים שמגיעים לספאם הנה מדריך שלב אחר שלב כדי לתקן את הבלגן הזה.

השתמשו בדומיין אימייל שלכם

כתובות דוא"ל חינמיות כמו gmail.com מודיעות לספקים שאתם לא מקצועיים או ספאמרים. עליכם להשתמש בדומיין דוא"ל מותאם אישית, זה טוב גם מבחינת מיתוג והנראות המקצועית שלכם.

אימות השולח

הוסיפו לדומיין רשומות DMARC לצד SPF וגם DKIM זה הכרחי לחלוטין כדי להימנע ממסנני ספאם. כך ספקי דוא"ל מאמתים את בעלות הדומיין שלך. לחיצת היד הטכנית היא זו שמוכיחה שאתה מי שאתה אומר שאתה.

חימום ובניית מוניטין

פיצוץ אלפי מיילים משולח חדש לא נראה טוב ולא עובר במסנני הספאם. צריך לחמם את הדומיין על ידי הגדלת נפח השליחה בהדרגה. התחילו בקטן והגדילו בהדרגה את מספר השליחות והנמענים זה בונה את האמון הנדרש למשלוח המוני.

הימנעו ממילות טריגר לספאם ומעיצוב מבולגן

ביטויי ספאם יכולים להפעיל מסננים. אותו הדבר אימיילים עתירי תמונות ושימוש בקיצורי כתובות URL.

שלחו רק למי שבאמת יפתח את הדיוורים

כתובות שגויות ברשימה גורמות גם הן לחזרות שפוגעות במוניטין השולח השתמשו בהרשמה כפולה (double opt-in) כדי למנוע מבוטים להצטרף לרשימה שלכם. והיו חסרי רחמים הסירו מנויים לא פעילים שלא פתחו אימייל במשך תקופה ספקי האימייל מזהים אם הדיוורים שלכם לא נפתחים ומדרגים אותם נמוך.

הפרידו בין הודעות שיווקיות ועסקיות

אל תשלחו אישורי הזמנה וניוזלטרים שיווקיים מאותה כתובת אימייל. אחוזי פתיחה נמוכים בהודעות שיווקיות עלולים לפגוע במוניטין של ההודעות העסקיות.

עמדו בציפיות

כדי לשמור על שביעות רצון הלקוחות שלכם צמצמו את הנמענים לקבוצות קטנות ושלחו בהתאמה לכל קבוצה. קבעו דפוסי שליחה עקביים וכוונו לתוכן שדורש מעורבות טובה יותר.

המדריך עזר לצמצם את האימיילים שמגיעים לספאם ? נשמח מאוד לשמוע בתגובות !

נהנת מהמאמר ? דרג אותנו

רוצה להתעדכן בתכנים חדשים שלנו ?

אנחנו לא חופרים וגם לא מעבירים את כתובות המייל לצד שלישי. הדיוור יכול לכלול גם תכנים פרסומיים. ניתן להסיר בכל עת

0 0 votes
דירוג המאמר
Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

מאת צוות מולטי דיגיטל

בלוג מאת צוות ניהול האתרים בו אנו משתפים מניסיון את המחשבות שלנו על Ux Ui, מסחר אלקטרוני וכל מה שביניהם. אוסף של טיפים, כלים, התאמות, סקירות ומדריכים שמעניינים בעלי אתרים ונכסים דיגיטליים

אולי יעניין אותך גם :

אולי רצית לדעת ?

הידעת ? #33

מעלים סטורי לאינסטגרם ורוצים לדעת כמה פעמים בשבוע כדאי לפרסם?

מחקר של Kirsti Lang מbuffer שבדק מעל 2 מיליון פוסטים ו־100,000 חשבונות גילה נתונים חד־משמעיים:

3–5 פוסטים בשבוע: נקודת האיזון המושלמת. כאן מתרחשת הקפיצה הגדולה ביותר בצמיחה ובטווח ההגעה.
6–9 פוסטים בשבוע: צמיחה של כמעט פי 4.
10+ פוסטים: צמיחה של פי 5.5, אך עם הלקוחות נשחקים והתשואות הולכות ופוחתות.
הפסקות בפרסום – גורמות לקיפאון ואף לירידה בעוקבים.
המסקנה ברורה: אינסטגרם מתגמלת עקביות.

לוח הזמנים הטוב ביותר לפרסום הוא כזה שתוכלו להיות עקביים בו !

טיפ #35

מוכרים אונליין ?
רוצים לשפר את ההמרות ?
במקום לכתוב רק על מה שהמוצר או השירות עושה, כתבו גם על מה שהוא גורם ללקוח להרגיש.

לדוגמה:
"טעינה מהירה" היא גם "בלי לחץ כששכחת לטעון בלילה"

לא תאמינו כמה המילים הקטנות האלו משפרות את ההמרות ומקרבות את הלקוחות.

טיפ #34

נגישות הופכת את האינטרנט לטוב יותר עבור אנשים עם מוגבלויות, וזה נהדר. אך האם ידעתם שזה גם כלי עוצמתי של קידום אתרים (SEO)?

כאשר האתר שלך קל יותר לבני אדם, הוא קל יותר למנועי חיפוש - וכנראה גם לבינה מלאכותית.

1. טקסט חלופי לתמונות.

טקסט חלופי עוזר לאנשים המשתמשים בקוראי מסך להבין מה מכילים אותו. שמרו עליו טבעי ותיאורי, אל תאמרו "תמונה של...", ותמיד סיימו בנקודה.

2. ניגודיות גבוהה.

טקסט בעל ניגודיות נמוכה לא רק קשה לקריאה, הוא גם מגנט לשיעור יציאה מדף. וכאשר אנשים עוזבים מהר, גוגל שמה לב. השתמשו בבודקי ניגודיות וצרו פלטת צבעים לצוות שלכם.

3. קישורים תיאוריים.

אף אחד לא רוצה ללחוץ על "לחץ כאן". זה מעורפל, לא מועיל והורג את ההקשר עבור קוראי מסך ומנועי חיפוש. השתמשו במקום זאת במשהו כמו "עיין במדריך 3 הצעדים שלנו".

4. שפה ברורה.

קחו בחשבון שחלק מהאנשים שקוראים את התוכן שלכם עשויים להתקשות בלמידה או ששפת האם שלהם שונה. שמרו על פשטות ושפה ברורה.

טיפ 33#

כל קליק באתר הוא קרב על תשומת לב. כדי למשוך אותו בכל סוג אתר, תנו:
ערך מיידי
מדריך קצר, כלי חינמי, טיפים פרקטיים או הצעת מבצע שיעזרו למבקר כאן ועכשיו.
ניווט ושכנוע
חויית UX חלקה עם כפתורי CTA ברורים ופשוטים (“קנה עכשיו”, “למידע נוסף”, “צור קשר”).
סיבה לחזור
תוכן מתעדכן, הטבות בלעדיות למנויים או מועדון נאמנות שימשכו את המשתמשים לחזור שוב ושוב.
כך תשמרו מבקרים, תזכו ב’קליק הבא’ – והאתר שלכם יבלוט גם בעיני המשתמשים וגם במנועי החיפוש!

הידעת? #32

למרות ש-33% מאתרי המסחר הגדולים משתמשים בקרוסלות בדף הבית, מחקר עדכני של Baymard מצא ש- 46% מהן יוצרות בעיות שימושיות שפוגעות בחוויית המשתמש ובהמרות.

‍ משתמשים נמשכים לתמונות הגדולות — אבל מתעלמים מתוכן חשוב והנעה לפעולה.

המלצה: שקלו לעבור לעיצוב פשוט וברור במקום קרוסלה. הוא הרבה יותר נגיש, נוח למשתמש — ומשפר את מהירות הטעינה.

טיפ #32

📌 היתרונות של שימוש בצ'אט בוט לתקשורת עם לקוחות ברורים:
💰 עלות נמוכה
📈 קיבולת גבוהה
⚡ זמני תגובה מיידיים

❌ אבל... באופן כללי, שביעות הרצון של הלקוחות יורדת בעת אינטראקציה עם צ'אט בוט בהשוואה לנציג אנושי.

✅ זה לא חייב להיות ככה!
🔍 מחקר חדש מראה שאם תבהירו ללקוחות את התועלת שלהם שבשימוש בצ'אט בוט, מדד שביעות הרצון ישתפר ואף יעלה על נציג אנושי.

💡 איך להדגיש את היתרונות ולשפר את שביעות הרצון?
🕒 ציינו זמינות מיידית בכל שעה
⚡ תגובות מיידיות – אין המתנה לנציג
📊 פתרונות מהירים ומדויקים – למשל, צ'אט בוט שמסיים 95% מהלקוחות מצאו פתרון דרך הצאט בוט במהירות וביעילות

📖 מקור: Science Says