אישורי הזמנות נעלמים. תשובות לתמיכה הולכות לאיבוד וזה הורס את המוניטין שלכם. מיילים מהשיווק שלכם לא נפתחים וזה משפיע על המכירות. לא כיף גדול.
האמת, די בקלות אפשר לצמצם את האימיילים שמגיעים לספאם הנה מדריך שלב אחר שלב כדי לתקן את הבלגן הזה.
השתמשו בדומיין אימייל שלכם
כתובות דוא"ל חינמיות כמו gmail.com מודיעות לספקים שאתם לא מקצועיים או ספאמרים. עליכם להשתמש בדומיין דוא"ל מותאם אישית, זה טוב גם מבחינת מיתוג והנראות המקצועית שלכם.
אימות השולח
הוסיפו לדומיין רשומות DMARC לצד SPF וגם DKIM זה הכרחי לחלוטין כדי להימנע ממסנני ספאם. כך ספקי דוא"ל מאמתים את בעלות הדומיין שלך. לחיצת היד הטכנית היא זו שמוכיחה שאתה מי שאתה אומר שאתה.
חימום ובניית מוניטין
פיצוץ אלפי מיילים משולח חדש לא נראה טוב ולא עובר במסנני הספאם. צריך לחמם את הדומיין על ידי הגדלת נפח השליחה בהדרגה. התחילו בקטן והגדילו בהדרגה את מספר השליחות והנמענים זה בונה את האמון הנדרש למשלוח המוני.
הימנעו ממילות טריגר לספאם ומעיצוב מבולגן
ביטויי ספאם יכולים להפעיל מסננים. אותו הדבר אימיילים עתירי תמונות ושימוש בקיצורי כתובות URL.
שלחו רק למי שבאמת יפתח את הדיוורים
כתובות שגויות ברשימה גורמות גם הן לחזרות שפוגעות במוניטין השולח השתמשו בהרשמה כפולה (double opt-in) כדי למנוע מבוטים להצטרף לרשימה שלכם. והיו חסרי רחמים הסירו מנויים לא פעילים שלא פתחו אימייל במשך תקופה ספקי האימייל מזהים אם הדיוורים שלכם לא נפתחים ומדרגים אותם נמוך.
הפרידו בין הודעות שיווקיות ועסקיות
אל תשלחו אישורי הזמנה וניוזלטרים שיווקיים מאותה כתובת אימייל. אחוזי פתיחה נמוכים בהודעות שיווקיות עלולים לפגוע במוניטין של ההודעות העסקיות.
עמדו בציפיות
כדי לשמור על שביעות רצון הלקוחות שלכם צמצמו את הנמענים לקבוצות קטנות ושלחו בהתאמה לכל קבוצה. קבעו דפוסי שליחה עקביים וכוונו לתוכן שדורש מעורבות טובה יותר.
המדריך עזר לצמצם את האימיילים שמגיעים לספאם ? נשמח מאוד לשמוע בתגובות !