multi digital

חיפוש לפי תגית

טיפ #20

לפי מחקר שפרסם תומס מקינלי יצירת מבצעי דחף בהשוואה לשכנוע בכדאיות המכירה מוביל למספר דומה של סך המכירות, אם מתחשבים בהחזרות של מוצרים.

לחץ זמן (למשל "העסקה מסתיימת בעוד 3 שעות") הוביל לכמעט פי 3 יותר מכירות, בהשוואה ללא דחיפה (6.9% לעומת 2.4%). עם זאת, היא גם הגדילה את החזרות המוצרים ביותר פי 4 (2.2% לעומת 0.5%).

לחץ חברתי (למשל "31 אנשים קנו את זה ב-24 השעות האחרונות") הוביל ליותר מפי 2 יותר מכירות (5.1% לעומת 2.4%) ולהחזרות גבוהות בהרבה (1.3% לעומת 0.5%).

דחיפות עידוד (למשל "בחירה מצוינת!") הפחיתו את החזרות המוצרים ב-69.3% יותר מאשר דחיפות לחץ.

ההשפעה השלילית של דחיפות לחיצה חזקה יותר כאשר אנשים קונים באמצעות אפליקציות לנייד (לעומת אתרים).

ההגיון שמאחורי זה:

לאחר רכישה 'לחוצה', לעיתים קרובות הקונה יחוש חרטה ויחזיר את המוצר.

לעומת זאת, דחיפות עידוד שעוסקות ב"שאלות" שאנו צפויים לשאול את עצמנו בעת ההחלטה לקנות (למשל האם זה באמת בשבילי?) עוזרות ללקוח להצדיק את הרכישה.

רוצים כמה טיפים כדי לשפר את נושא החזרת המוצרים באתר שלכם קראו עכשיו בלחיצה כאן

טיפ #32

📌 היתרונות של שימוש בצ'אט בוט לתקשורת עם לקוחות ברורים:
💰 עלות נמוכה
📈 קיבולת גבוהה
⚡ זמני תגובה מיידיים

❌ אבל... באופן כללי, שביעות הרצון של הלקוחות יורדת בעת אינטראקציה עם צ'אט בוט בהשוואה לנציג אנושי.

✅ זה לא חייב להיות ככה!
🔍 מחקר חדש מראה שאם תבהירו ללקוחות את התועלת שלהם שבשימוש בצ'אט בוט, מדד שביעות הרצון ישתפר ואף יעלה על נציג אנושי.

💡 איך להדגיש את היתרונות ולשפר את שביעות הרצון?
🕒 ציינו זמינות מיידית בכל שעה
⚡ תגובות מיידיות – אין המתנה לנציג
📊 פתרונות מהירים ומדויקים – למשל, צ'אט בוט שמסיים 95% מהלקוחות מצאו פתרון דרך הצאט בוט במהירות וביעילות

📖 מקור: Science Says

טיפ #10

השקיעו בתוכן ויזואלי

המוח שלנו מסוגל לעבד תמונות מהר פי 60K מתוכן מבוסס טקסט. זה הופך את התוכן החזותי לאחת הדרכים היעילות ביותר למשוך את המבקרים באתר שלך.
בין אם זה תמונות, סרטונים או אינפוגרפיקה, מינוף תוכן ויזואלי עוזר לתפוס יותר גלגלי עיניים.

טיפ #4

איך לבחור כותרת ?

רשמו בין 5 ל 10 כותרות והראו אותם לחברים / המשפחה שלכם.

התעלמו מהעצות שלהם.

לאחר 24 שעות שאלו אותם איזה כותרת הם זוכרים.

זו הכותרת !

הסוד הוא להיות בלתי נשכח, אנשים קופצים מאתר לאתר וחוזרים למה שהם זוכרים.

הידעת ? #28

אנשים הוסיפו לסל עד 57.5% יותר פריטים כאשר המוצרים הוצגו על ידי היתרונות שהם מספקים (למשל תזונה בריאה) בהשוואה לשיוך לפי התכונות שלהם (למשל טעם תפוז)

לכן סווגו את המוצרים בחנות שלכם גם לפי היתרונות שהם מספקים (למשל הסרת כתמים בכביסה אחת) ולא רק לפי התכונות שלהם (למשל סוג, צבע, טעם, גודל).

מקור ariyh.com

 

טיפ #17

רוצים לשפר את ההמרה בדף הנחיתה שלכם ?

פשוט הורידו את הסיכון להתחייב והציעו,

> ניסיון חינם ללא צורך בכרטיס אשראי.

> תקופת אחריות מוגדלת.

> תמיכה מהירה.

> אחריות להחזר כספי של 30 יום.

סביר יותר שהמבקרים יתחייבו בידיעה שהם יטופלו לאחר הרכישה!

מה זה og image ?

og image (Open Graph image) היא התמונה שרואים כאשר משתפים קישור במדיה חברתית.

זוהי התצוגה המקדימה של האתר שאליו מפנה הלינק ותופיע כאשר קישור מודבק בפלטפורמות רבות כולל פייסבוק טוויטר וואטסאפ.

מגדירים ומשנים אותה באמצעות תגיות מטא ומבוצעת בדרך כלל כחלק מפעולות האופטומיזציה של אנשי הseo

טיפ #23

כדי לתפוס לידים באופן מיידי הטמיעו את הטפסים פתוחים :
במקום כפתור "לחצו כאן להרשמה"

השתמשו בשדה "הזן כאן את האימייל שלך + כפתור שליחה"

זכרו, עם כל מעבר עמוד, שיעור ההמרה יורד. נסו ללכוד לידים בהקדם האפשרי!

טיפ #27

הגדלת המרות באמצעות הגדרות ברירת מחדל חכמות

רוב האנשים סומכים על הגדרות ברירת המחדל ולא טורחים לשנות אותן.
למעשה, 95% מהמשתמשים משאירים את ההגדרות כפי שהן. זוהי הזדמנות נהדרת עבורכם לשפר את שיעורי ההמרה באתר שלכם!

מצורפות כמה רעיונות שכל אחד יכול ליישם באתר

1. סמנו מראש תיבות אישור הצטרפות והסכמה. זה יעודד יותר משתמשים להירשם ולהצטרף לשירות שלכם.

2. התאימו את ברירות המחדל כך שיציעו למשתמשים את האפשרויות המועדפות והמשתלמות ביותר, כמו חבילות, מנויים או שילובים מיוחדים. זה יכול להגדיל משמעותית את ערך ההזמנה הממוצע.

3. הציגו את ההגדרות המומלצות באופן ברור ובולט, כדי שהמשתמשים יבינו את היתרונות שלהן.

זכרו, הגדרות ברירת מחדל נכונות יכולות להפוך את חווית המשתמש לחלקה ונעימה יותר, ובו זמנית להניב לכם יותר המרות

אני רוצה להשאיר את האתר באחסון הקיים השירות מתאים לי ?

בהחלט. אנו נטפל בצד הטכני של תפעול האתר ובהגדרות הנדרשות בשרות האחסון הקיים, נתחזק ונתפעל את הנדרש באתר ובנוסף יהיה לכם גיבויים של האתר אצלינו בשרת חיצוני

הידעת? #12

ממוצע המרה לאתר הוא 2 אחוז. במילים אחרות, באתר ממוצע 98% מהמבקרים לא יקנו.

יש תוכן נוסף, רק שניה 🙂

הטופס נשלח בהצלחה.
תודה שפנית אלינו !