multi digital

חיפוש לפי תגית

הידעת? #18

לגוגל יש מדד חדש בשם INP שישמש כחלק מאלגוריתם הדירוג במנועי החיפוש החל ממרץ 2024.

הדירוג INP מודד כמה מהר הדפים באתר מגיבים לאינטראקציות של משתמשים (כמו לחיצות על כפתורים) על ידי הצגת משוב ויזואלי למשתמש, כגון עדכון סמל עגלת הקניות או שינוי צבע הכפתור.

טיפ #28

5 כללים פשוטים להנגשת אתר 🧑‍🦽
כדי לוודא שהאתר נגיש לכולם, חשוב:
✅להשתמש בכותרות ברורות, טקסטים בשפה פשוטה וקצרים

🎨 ניגודיות צבעים גבוהה

🏖 לוודא שהמדיה כוללת תיאורי תמונה או כתוביות

⌨ לאפשר ניווט באמצעות המקלדת בלבד ושימוש בקורא מסך

🫨להמנע מאפקטים מהבהבים שלא ניתנים לעצירה

הידעת ? #31

📦 משלוח מוקדם מהצפוי? מוביל להחזרות!
מחקר חדש שניתח 1.8 מיליון הזמנות מצא

כל יום מוקדם מהצפוי מעלה את סיכויי ההחזרה ב-3.8%.
לקוחות חדשים רגישים יותר: כל יום מוקדם מגדיל החזרות ב-4.26%.
🧠 למה זה קורה?
משלוח מהיר מעורר ספקות טריים ("האם קניתי נכון?"), בעוד זמן אספקה ארוך יותר מחזק את הביטחון בהחלטה.

טיפ למניעת החזרות:

ספק טווח אספקה מדויק, כולל אפשרות הגעה מוקדמת.
הצע משלוח איטי יותר, זול או ידידותי לסביבה.
שלח תזכורת ללקוח עם יתרונות המוצר שרכש.
📊 שורה תחתונה: שמרו על איזון בציפיות המשלוח כדי להקטין החזרות ולהגדיל שביעות רצון. 🚚
מקור science says

הידעת? #6

57% מהרוכשים שהשתמשו בקוד קופון אמרו שאם לא היו מקבלים את ההנחה הם לא היו קונים את הפריט/ים

עפ"י מאמר של MarketingProfs

הידעת #24

מכון Baymard עדכנו את סטטיסטיקת נטישת העגלה שלהם לשנת 2023 והוא עומד על 70% ! נתון מזעזע בהחלט.

3 הסיבות המובילות ברשימה:
1. עלויות נוספות גבוהות מדי (כגון: משלוח, מס, עמלות)
2. האתר דורש ליצור חשבון לפני תשלום
3. משלוח איטי מדי

הבשורה הטובה,
שינוי בעיצוב ואפיון דף הקופה יכול להביא עליה של כ35.26% בהמרות ולצמצם את אחוז הנטישות הגבוה

טיפ #14

אל תהיו אובססיביים מדי לגבי העיצוב של טפסי התחברות / הרשמה / איפוס ססמה, הנושא החשוב כאן ביותר הוא להתמקד בחוויית משתמש. שמרו על ממשק ברור ופשוט עם כל האלמנטים החיוניים, והלקוחות יודו לכם.

טיפ #24

הוסיפו שאלות ותשובות בדפי המוצרים כדי שהלקוחות ישאלו שאלות על הפריט.

אפשרו למבקרים אחרים בדף לקרוא שאלות ותשובות מהעבר.

זה חשוב במיוחד אם הדירוגים הממוצעים של המוצרים הם בצד הנמוך (3 כוכבים או פחות),

או אם קיבלתם ביקורות שליליות על הפריט שלא תואם את הציפיות.

האם אתם עושים גם שיווק דיגיטלי ?

במילה אחת לא.
אנחנו לא נותנים שירותי קידום ppc/seo (אורגני / ממומן). מה שבטוח שאנשי השיווק שלכם יצליחו להגיע להישגים טובים הרבה יותר עם השירות המשלים שלנו

הידעת? #16

תקני ה-GDPR דורשים שהמשתמשים יסכימו באופן פעיל לאיסוף הנתונים האישיים באתר. המשמעות היא שהשימוש בתיבות הסכמה מסומנות מראש אסורות ונחשבות להפרה.

טיפ #13

עבדתם שעות ארוכות על כתיבת אימייל / ניוזלייטר ללקוחות שלכם בתקווה לקבל לידים ומכירות אך בסוף המייל הגיע לתיבת הספאם של הנמענים וכמעט לא קיבל חשיפה ?

זה עלול להיות אפילו בגלל מילה אחת בתוכן שמסנני חברות הדוא"ל זיהו כדי לשלוח את המייל לספאם 🙁

השתמשו בכלי בדיקת מייל לפני השליחה כמו Folderly שינתחו את תוכן הדוא"ל ויסמנו מילים העלולות להיות בעייתיות.

טיפ #3

באתר ממוצע צריך להיות 4 מקומות להרשמה לרשימת התפוצה (הניוזלייטר)

  1. בתפריט הראשי
  2. בסוף כל מאמר
  3. בפופאפ שקופץ בכוונת יציאה
  4. דף הרשמה ייעודי

יש תוכן נוסף, רק שניה 🙂

הטופס נשלח בהצלחה.
תודה שפנית אלינו !