multi digital

חיפוש לפי תגית

כמה זמן לוקח להצטרף לשירות ?

מיידי, לאחר אפיון של השירות המתאים לאתר ואישור הלקוח העברת האתר לשרתים שלנו והטיפול בנדרש הוא באותו יום עסקים

מה ההבדל בין תמיכה לפיתוח ?

תמיכה כוללת תחזוקה של האתר הקיים.

חשוב לדעת כי למרות שאנחנו מטשטשים בזה את הגבולות ולפעמים מבצעים פיתוח ממש אנחנו כוללים בתחזוקה גם דברים שלוקחים לנו זמן קצר או שיש לנו כבר פתרונות מוכנים.

במקרה ונדרש פיתוח מותאם אישית חדש באתר נשמח לתת הצעת מחיר במחיר שמתחשב בעובדה שאתם כבר לקוחות מועדפים 🙂

אני צריכה כתובת מייל של העסק מי עושה את זה ?

כחלק מהשירות ניצור תיבות דוא"ל ממותגות של הדומיין שלכם ונפנה את ההודעות לכתובות שתרצו, או נסייע לכם להטמיע אותם בשירותי המייל הקיימים שלכם.

הידעת #26

תוויות על קוביות מוצר
באתרי איקומרס נחשבות כאחד ממקדמי המכירות הבולטים 🪄
אך גם בבחירת הטקסט המופיע על התוית יש השפעה ניכרת על התוצאה שלה✅

במחקר של Barnes, Aaron J; Shavitt, Sharon מאוניברסיטת Oxford שפורסם ב Journal of Consumer Research נמצא שתוויות עם תוכן חברתי כמו "דירוג מוביל"💝 משכנעות יותר ומוכרות טוב יותר מאשר תווית עם אותו מסר אבל בניסוח אחר כמו "רב מכר"

האם אתם מספקים אבטחה לאתר ?

אחד השירותים העיקריים שלנו הוא הטיפול באבטחת האתרים חסימות נדרשות שונות וסתימת פרצות אבטחה בנוסף כל האתרים מגובים בשרתים נפרדים למקרי כופר, דרגת האבטחה היא בסטנדרטים המקובלים איננו חברת סייבר ואבטחת מידע.

טיפ #27

הגדלת המרות באמצעות הגדרות ברירת מחדל חכמות

רוב האנשים סומכים על הגדרות ברירת המחדל ולא טורחים לשנות אותן.
למעשה, 95% מהמשתמשים משאירים את ההגדרות כפי שהן. זוהי הזדמנות נהדרת עבורכם לשפר את שיעורי ההמרה באתר שלכם!

מצורפות כמה רעיונות שכל אחד יכול ליישם באתר

1. סמנו מראש תיבות אישור הצטרפות והסכמה. זה יעודד יותר משתמשים להירשם ולהצטרף לשירות שלכם.

2. התאימו את ברירות המחדל כך שיציעו למשתמשים את האפשרויות המועדפות והמשתלמות ביותר, כמו חבילות, מנויים או שילובים מיוחדים. זה יכול להגדיל משמעותית את ערך ההזמנה הממוצע.

3. הציגו את ההגדרות המומלצות באופן ברור ובולט, כדי שהמשתמשים יבינו את היתרונות שלהן.

זכרו, הגדרות ברירת מחדל נכונות יכולות להפוך את חווית המשתמש לחלקה ונעימה יותר, ובו זמנית להניב לכם יותר המרות

ממשק משתמש (UI) וחווית משתמש (UX)

לעתים קרובות מחליפים בין ממשק משתמש (UI) וחווית משתמש (UX)

ממשק משתמש (UI)
ממשק המשתמש מתמקד באלמנטים החזותיים והאינטראקטיביים של האתר כגון צבעים, טיפוגרפיה ופריסה. מטרתו היא ליצור ממשק אינטואיטיבי ומושך מבחינה ויזואלית המותאם לזהות המותג.

חווית משתמש (UX)
UX מקיף את המסלול שיהיה למשתמשים באתר. זה כרוך בהבנת התנהגות המשתמש, כדי לספק שימוש נח חלק ומניע לפעולה.

במהלך האפיון UI ו-UX נדרשים יחד כדי ליצור אתרי אינטרנט אפקטיביים.

מהי המרה ?

המרה היא פעולה שעשה הגולש באתר שהגדרתם כבעלת ערך לעסק שלכם, כמו השארת פרטים, הרשמה לניוזלייטר, לחיצה על כפתור חיוג, רכישה, לחיצה על כפתור מידע נוסף ועוד

הידעת? #13

בזוס הוציא פי 100 יותר על שיפור חווית הלקוח מאשר על פרסום בשנה הראשונה של אמזון

יש תוכן נוסף, רק שניה 🙂

הטופס נשלח בהצלחה.
תודה שפנית אלינו !