multi digital

מה מחכה לאתר שלך

1

תחזוקה שוטפת

ככה זה, יש הרבה דברים שיכולים להשתבש באתר. שירות תחזוקת האתרים שלנו מוודא ששום דבר לא יישבר, ואם כן, אנחנו נתקן את זה. ומהר.

2

אבטחה וגיבוי

המציאות העצובה היא שהאקרים ובוטים נמצאים בכל מקום. אנו משתמשים בהגנות מתקדמות כדי להבטיח שזה לעולם לא יקרה לך. השירות כולל גם גיבוי של האתר לשרת אחר המאפשר שחזור בתוך דקות במקרה של פריצה ואו שגיאה המונעת פעילות תקינה

3

אחסון ורישום

אחסון האתר בשרת מתאים לנפחי הגלישה והשימוש. טיפול ברישום חידוש דומיינים והפניות שרתים

Frame 1

2

אבטחה וגיבוי

המציאות העצובה היא שהאקרים ובוטים נמצאים בכל מקום. אנו משתמשים בהגנות מתקדמות כדי להבטיח שזה לעולם לא יקרה לך. השירות כולל גם גיבוי של האתר לשרת אחר המאפשר שחזור בתוך דקות במקרה של פריצה ואו שגיאה המונעת פעילות תקינה

4

הזנת תכנים

האינטרנט מטבעו דינמי ודורש עדכון תכנים אנו מבצעים עדכוני תוכן קבועים הכוללים גם שינויי עיצוב ופרסום בהתאם לקמפיינים הפעילים שלכם השירות כולל גם גיבוי של האתר לשרת אחר המאפשר שחזור בתוך דקות במקרה של פריצה ואו שגיאה המונעת פעילות תקינה

5

פיתוח ועידכון

שמת לב לאיזה ניסוח שכדאי לשנות? תמונות נראות לא מעודכנות? צריך להוסיף דף עבור השירות החדש שאתה מציע? אנחנו נעשה את זה

6

נגישות ורספונסיביות

האתר שלך ימשיך להופיע בצורה מושלמת בכל מכשיר. זה תפקיד שלנו

7

תמיכה כללית

בתמיכה כללית באתר. אנו מקיפים מגוון רחב של דברים. כמו אם אתה רוצה לשנות את תפריט הניווט, לשנות תכנים באתר משפטי מפתח וכדו' אבל גם כולל הוספת כתובות דוא"ל, עזרה עם סיסמאות שנשכחו ומענה על כל שאלה שיש לך הקשורה לנוכחות העסק המקוונת שלך.

8

סטודיו דיגיטלי

סטודיו דיגיטלי צמוד לעיצוב שוטף של סרטונים  קאברים באנרים ופוסטים לאתרים והרשתות החברתיות עם צוות מנוסה שמצליח לנצח ולתפוס את העיניים

9

שירות 1:1 מקצועי

אנחנו כאן תמיד במרחק הודעת טקסט אימייל או שיחה פשוטה ונותנים את המקסימום להצלחה שלך תמיכה 1:1 עם מנהל אתר קבוע ואישי

6

נגישות ורספונסיביות

האתר שלך ימשיך להופיע בצורה מושלמת בכל מכשיר. זה תפקיד שלנו

8

סטודיו דיגיטלי

סטודיו דיגיטלי צמוד לעיצוב שוטף של סרטונים  קאברים באנרים ופוסטים לאתרים והרשתות החברתיות עם צוות מנוסה שמצליח לנצח ולתפוס את העיניים

Group 26

המידע בעמוד זה ובאתר כפוף להסכם ותנאי שירות המופיע בלחיצה כאן ולמסלול והסכם שירות ייעודי לכל אתר

אולי רצית לדעת ?

טיפ #20

לפי מחקר שפרסם תומס מקינלי יצירת מבצעי דחף בהשוואה לשכנוע בכדאיות המכירה מוביל למספר דומה של סך המכירות, אם מתחשבים בהחזרות של מוצרים.

לחץ זמן (למשל "העסקה מסתיימת בעוד 3 שעות") הוביל לכמעט פי 3 יותר מכירות, בהשוואה ללא דחיפה (6.9% לעומת 2.4%). עם זאת, היא גם הגדילה את החזרות המוצרים ביותר פי 4 (2.2% לעומת 0.5%).

לחץ חברתי (למשל "31 אנשים קנו את זה ב-24 השעות האחרונות") הוביל ליותר מפי 2 יותר מכירות (5.1% לעומת 2.4%) ולהחזרות גבוהות בהרבה (1.3% לעומת 0.5%).

דחיפות עידוד (למשל "בחירה מצוינת!") הפחיתו את החזרות המוצרים ב-69.3% יותר מאשר דחיפות לחץ.

ההשפעה השלילית של דחיפות לחיצה חזקה יותר כאשר אנשים קונים באמצעות אפליקציות לנייד (לעומת אתרים).

ההגיון שמאחורי זה:

לאחר רכישה 'לחוצה', לעיתים קרובות הקונה יחוש חרטה ויחזיר את המוצר.

לעומת זאת, דחיפות עידוד שעוסקות ב"שאלות" שאנו צפויים לשאול את עצמנו בעת ההחלטה לקנות (למשל האם זה באמת בשבילי?) עוזרות ללקוח להצדיק את הרכישה.

רוצים כמה טיפים כדי לשפר את נושא החזרת המוצרים באתר שלכם קראו עכשיו בלחיצה כאן

ממשק משתמש (UI) וחווית משתמש (UX)

לעתים קרובות מחליפים בין ממשק משתמש (UI) וחווית משתמש (UX)

ממשק משתמש (UI)
ממשק המשתמש מתמקד באלמנטים החזותיים והאינטראקטיביים של האתר כגון צבעים, טיפוגרפיה ופריסה. מטרתו היא ליצור ממשק אינטואיטיבי ומושך מבחינה ויזואלית המותאם לזהות המותג.

חווית משתמש (UX)
UX מקיף את המסלול שיהיה למשתמשים באתר. זה כרוך בהבנת התנהגות המשתמש, כדי לספק שימוש נח חלק ומניע לפעולה.

במהלך האפיון UI ו-UX נדרשים יחד כדי ליצור אתרי אינטרנט אפקטיביים.

מה זה מפות חום?

מפות חום משמשות ככלי מתקדם לניתוח התנהגות ופעולות גולשים באתרי אינטרנט,

באמצעות מפות חום ניתן לקבל  תמונה מדויקת וויזואלית של התנהגות הגולשים באתר וכך ניתן להגיע לתובנות רבות בצד המשתמש באתר וחווית הגלישה ולשפר את האתר והאינטרקציה שלו עם הגולשים.

מה זה DNS ?

DNS קיצור של Domain Name System, הוא השירות שחוסך את הטרחה של שימוש בכתובות IP מספריות בכדי לגלוש באתרים ומתאם בין כתובות האתרים המוכרות לנו לכתובות האתרים המספריות שמשמשות לתקשורת בין השרתים

טיפ #19

בעת משבר קשה לנהל עסקים כרגיל. הוסיפו הודעת הזדהות באתר עם ציון השירותים שאתם יכולים לספק גם בעת זו והביעו את המחויבות העמוקה שלכם ללקוחות יחד עם איחול לימים טובים יותר.

הידעת? #21

לפי נתוני גוגל הרשמיים המסננים של Gmail חוסמים סכום אסטרונומי של כמעט 15 מיליארד אימיילים לא רצויים החשודים כספאם דיוג או תוכנות זדוניות מדי יום !

מקור  https://blog.google/products/ gmail/gmail-security-authentication-spam-protection/

אולי יעניין אותך גם :

הטופס נשלח בהצלחה.
תודה שפנית אלינו !