multi digital

מה מחכה לאתר שלך

1

תחזוקה שוטפת

ככה זה, יש הרבה דברים שיכולים להשתבש באתר. שירות תחזוקת האתרים שלנו מוודא ששום דבר לא יישבר, ואם כן, אנחנו נתקן את זה. ומהר.

2

אבטחה וגיבוי

המציאות העצובה היא שהאקרים ובוטים נמצאים בכל מקום. אנו משתמשים בהגנות מתקדמות כדי להבטיח שזה לעולם לא יקרה לך. השירות כולל גם גיבוי של האתר לשרת אחר המאפשר שחזור בתוך דקות במקרה של פריצה ואו שגיאה המונעת פעילות תקינה

3

אחסון ורישום

אחסון האתר בשרת מתאים לנפחי הגלישה והשימוש. טיפול ברישום חידוש דומיינים והפניות שרתים

Frame 1

2

אבטחה וגיבוי

המציאות העצובה היא שהאקרים ובוטים נמצאים בכל מקום. אנו משתמשים בהגנות מתקדמות כדי להבטיח שזה לעולם לא יקרה לך. השירות כולל גם גיבוי של האתר לשרת אחר המאפשר שחזור בתוך דקות במקרה של פריצה ואו שגיאה המונעת פעילות תקינה

4

הזנת תכנים

האינטרנט מטבעו דינמי ודורש עדכון תכנים אנו מבצעים עדכוני תוכן קבועים הכוללים גם שינויי עיצוב ופרסום בהתאם לקמפיינים הפעילים שלכם השירות כולל גם גיבוי של האתר לשרת אחר המאפשר שחזור בתוך דקות במקרה של פריצה ואו שגיאה המונעת פעילות תקינה

5

פיתוח ועידכון

שמת לב לאיזה ניסוח שכדאי לשנות? תמונות נראות לא מעודכנות? צריך להוסיף דף עבור השירות החדש שאתה מציע? אנחנו נעשה את זה

6

נגישות ורספונסיביות

האתר שלך ימשיך להופיע בצורה מושלמת בכל מכשיר. זה תפקיד שלנו

7

תמיכה כללית

בתמיכה כללית באתר. אנו מקיפים מגוון רחב של דברים. כמו אם אתה רוצה לשנות את תפריט הניווט, לשנות תכנים באתר משפטי מפתח וכדו' אבל גם כולל הוספת כתובות דוא"ל, עזרה עם סיסמאות שנשכחו ומענה על כל שאלה שיש לך הקשורה לנוכחות העסק המקוונת שלך.

8

סטודיו דיגיטלי

סטודיו דיגיטלי צמוד לעיצוב שוטף של סרטונים  קאברים באנרים ופוסטים לאתרים והרשתות החברתיות עם צוות מנוסה שמצליח לנצח ולתפוס את העיניים

9

שירות 1:1 מקצועי

אנחנו כאן תמיד במרחק הודעת טקסט אימייל או שיחה פשוטה ונותנים את המקסימום להצלחה שלך תמיכה 1:1 עם מנהל אתר קבוע ואישי

6

נגישות ורספונסיביות

האתר שלך ימשיך להופיע בצורה מושלמת בכל מכשיר. זה תפקיד שלנו

8

סטודיו דיגיטלי

סטודיו דיגיטלי צמוד לעיצוב שוטף של סרטונים  קאברים באנרים ופוסטים לאתרים והרשתות החברתיות עם צוות מנוסה שמצליח לנצח ולתפוס את העיניים

Group 26

המידע בעמוד זה ובאתר כפוף להסכם ותנאי שירות המופיע בלחיצה כאן ולמסלול והסכם שירות ייעודי לכל אתר

אולי רצית לדעת ?

טיפ 26#

האם להציע משלוח חינם או לא?
זו שאלה שמטרידה כל בעל חנות אונליין.
מצד אחד, חיוב על משלוח עלול להרתיע קונים ולהפחית מכירות.
מצד שני, משלוח חינם (שהעלות כלולה במחיר המוצר) עשוי להגדיל מכירות, אך גם להוביל להחזרות רבות יותר ולפגוע ברווחיות.

אז מה הפתרון? פשוט – תנו ללקוחות קופון בשווי עלות המשלוח:

במקום להצהיר על משלוח חינם במהלך כל תהליך הרכישה, הפתיעו את הלקוחות בקופון שמכסה את עלות המשלוח בדף התשלום.
כך הם ייהנו מהפתעה נעימה כשהם יגלו שהמשלוח הוא למעשה בחינם, ואתם תזכו להשלמת רכישות מרובות יותר.
בדרך זו תוכלו להימנע מניצול מדיניות המשלוח החינמי להחזרות מיותרות ולשמור על רווחיות העסק.

הידעת ? #28

אנשים הוסיפו לסל עד 57.5% יותר פריטים כאשר המוצרים הוצגו על ידי היתרונות שהם מספקים (למשל תזונה בריאה) בהשוואה לשיוך לפי התכונות שלהם (למשל טעם תפוז)

לכן סווגו את המוצרים בחנות שלכם גם לפי היתרונות שהם מספקים (למשל הסרת כתמים בכביסה אחת) ולא רק לפי התכונות שלהם (למשל סוג, צבע, טעם, גודל).

מקור ariyh.com

 

הידעת ? #27

כשמציאות רבודה (AR) התחילה להופיע באתרים זו הייתה שאיפה לעזור למשתמשים לדמיין מוצרים בחללים אמיתיים, לבנות אמון ברכישות יקרות ולהפחית את ההחזרים.

עם זאת, מחקר גדול של מכון Baymard בנושא ריהוט ועיצוב הבית מגלה שרוב של 87% מהמשתמשים נמנעים במידה רבה מתכונות AR בעת קניות רהיטים.

כשמשתמשים בטכנולוגיית AR לדגמים של רהיטים בחדר, היא מייצרת לעתים קרובות ספק לגבי התאמת המוצר ומעכבת החלטות רכישה
ההמלצה של Baymard במקום זאת וזה נכון ותקף לכל אתר מכירות באשר הוא :
השקיעו בתמונות איכותיות בדף המוצר כדי לעזור למשתמשים לדמיין בצורה יעילה את המוצרים.
למקור https://baymard.com/research/houseware-and-furnishings

מה זה דומיין ?

דומיין (שם מתחם) הוא גרסה טקסטואלית של כתובת IP, המספר שמפנה לאתר מסוים. לדוגמה, המספר 64.176.168.178 הוא כתובת ה-IP של multidigital.net. כל שם דומיין באינטרנט מתאים למספרים כאלה.

ללא שמות מתחם, כדי לבקר אתר נצטרך להיזכר במספר כזה, בדומה למערכת הטלפונית, הדומיינים הפכו את הניווט ברשת להרבה יותר פשוט.

טיפ #25

רשומות תפוצה עם אימיילים רלוונטיים ומותאמים אישית מקבלים מעורבות והמרה גבוהה.

  1. אל תצרפו את כל הלקוחות שלכם לקבוצה אחת גדולה.
    פילוח לקבוצות מאפשר להתאים את המסרים כך שיתאימו לדמוגרפיה ספציפית. ולהבטיח שהאנשים הנכונים מקבלים את המסר הנכון בזמן הנכון.
  2. אספו פרטים אישיים נוספים.
    לדוגמא ימי הולדת או תחומי ענין והעדפות שונות. כך תוכלו לשלוח מיילים מותאמים אישית ולדייק יותר את הדיוורים שלכם.

הידעת #26

תוויות על קוביות מוצר
באתרי איקומרס נחשבות כאחד ממקדמי המכירות הבולטים 🪄
אך גם בבחירת הטקסט המופיע על התוית יש השפעה ניכרת על התוצאה שלה✅

במחקר של Barnes, Aaron J; Shavitt, Sharon מאוניברסיטת Oxford שפורסם ב Journal of Consumer Research נמצא שתוויות עם תוכן חברתי כמו "דירוג מוביל"💝 משכנעות יותר ומוכרות טוב יותר מאשר תווית עם אותו מסר אבל בניסוח אחר כמו "רב מכר"

אולי יעניין אותך גם :

הטופס נשלח בהצלחה.
תודה שפנית אלינו !