multi digital

לפעמים שואלים אותנו :

מהי המרה ?

התשובה שלנו :

המרה היא פעולה שעשה הגולש באתר שהגדרתם כבעלת ערך לעסק שלכם, כמו השארת פרטים, הרשמה לניוזלייטר, לחיצה על כפתור חיוג, רכישה, לחיצה על כפתור מידע נוסף ועוד

אולי יעניין אותך גם :

טיפ #34

נגישות הופכת את האינטרנט לטוב יותר עבור אנשים עם מוגבלויות, וזה נהדר. אך האם ידעתם שזה גם כלי עוצמתי של קידום אתרים (SEO)?

כאשר האתר שלך קל יותר לבני אדם, הוא קל יותר למנועי חיפוש - וכנראה גם לבינה מלאכותית.

1. טקסט חלופי לתמונות.

טקסט חלופי עוזר לאנשים המשתמשים בקוראי מסך להבין מה מכילים אותו. שמרו עליו טבעי ותיאורי, אל תאמרו "תמונה של...", ותמיד סיימו בנקודה.

2. ניגודיות גבוהה.

טקסט בעל ניגודיות נמוכה לא רק קשה לקריאה, הוא גם מגנט לשיעור יציאה מדף. וכאשר אנשים עוזבים מהר, גוגל שמה לב. השתמשו בבודקי ניגודיות וצרו פלטת צבעים לצוות שלכם.

3. קישורים תיאוריים.

אף אחד לא רוצה ללחוץ על "לחץ כאן". זה מעורפל, לא מועיל והורג את ההקשר עבור קוראי מסך ומנועי חיפוש. השתמשו במקום זאת במשהו כמו "עיין במדריך 3 הצעדים שלנו".

4. שפה ברורה.

קחו בחשבון שחלק מהאנשים שקוראים את התוכן שלכם עשויים להתקשות בלמידה או ששפת האם שלהם שונה. שמרו על פשטות ושפה ברורה.

טיפ 33#

כל קליק באתר הוא קרב על תשומת לב. כדי למשוך אותו בכל סוג אתר, תנו:
ערך מיידי
מדריך קצר, כלי חינמי, טיפים פרקטיים או הצעת מבצע שיעזרו למבקר כאן ועכשיו.
ניווט ושכנוע
חויית UX חלקה עם כפתורי CTA ברורים ופשוטים (“קנה עכשיו”, “למידע נוסף”, “צור קשר”).
סיבה לחזור
תוכן מתעדכן, הטבות בלעדיות למנויים או מועדון נאמנות שימשכו את המשתמשים לחזור שוב ושוב.
כך תשמרו מבקרים, תזכו ב’קליק הבא’ – והאתר שלכם יבלוט גם בעיני המשתמשים וגם במנועי החיפוש!

הידעת? #32

למרות ש-33% מאתרי המסחר הגדולים משתמשים בקרוסלות בדף הבית, מחקר עדכני של Baymard מצא ש- 46% מהן יוצרות בעיות שימושיות שפוגעות בחוויית המשתמש ובהמרות.

‍ משתמשים נמשכים לתמונות הגדולות — אבל מתעלמים מתוכן חשוב והנעה לפעולה.

המלצה: שקלו לעבור לעיצוב פשוט וברור במקום קרוסלה. הוא הרבה יותר נגיש, נוח למשתמש — ומשפר את מהירות הטעינה.

טיפ #32

📌 היתרונות של שימוש בצ'אט בוט לתקשורת עם לקוחות ברורים:
💰 עלות נמוכה
📈 קיבולת גבוהה
⚡ זמני תגובה מיידיים

❌ אבל... באופן כללי, שביעות הרצון של הלקוחות יורדת בעת אינטראקציה עם צ'אט בוט בהשוואה לנציג אנושי.

✅ זה לא חייב להיות ככה!
🔍 מחקר חדש מראה שאם תבהירו ללקוחות את התועלת שלהם שבשימוש בצ'אט בוט, מדד שביעות הרצון ישתפר ואף יעלה על נציג אנושי.

💡 איך להדגיש את היתרונות ולשפר את שביעות הרצון?
🕒 ציינו זמינות מיידית בכל שעה
⚡ תגובות מיידיות – אין המתנה לנציג
📊 פתרונות מהירים ומדויקים – למשל, צ'אט בוט שמסיים 95% מהלקוחות מצאו פתרון דרך הצאט בוט במהירות וביעילות

📖 מקור: Science Says

מה זה קורא מסך ?

קורא מסך הוא כלי הממיר תוכן דיגיטלי לטקסט קולי או לכתב ברייל, כך שאנשים עם לקות ראייה יכולים להשתמש באתרי אינטרנט. ה-WCAG ( הנחיות נגישות לתוכן אינטרנט ) מספק הנחיות כדי להבטיח שאתרי אינטרנט פועלים כהלכה עם קוראי מסך. לדוגמה, שימוש ב-HTML סמנטי עוזר לקוראי מסך להבין את המבנה והמשמעות של עמוד, כגון כותרות, רשימות וכפתורים.

הידעת ? #31

📦 משלוח מוקדם מהצפוי? מוביל להחזרות!
מחקר חדש שניתח 1.8 מיליון הזמנות מצא

כל יום מוקדם מהצפוי מעלה את סיכויי ההחזרה ב-3.8%.
לקוחות חדשים רגישים יותר: כל יום מוקדם מגדיל החזרות ב-4.26%.
🧠 למה זה קורה?
משלוח מהיר מעורר ספקות טריים ("האם קניתי נכון?"), בעוד זמן אספקה ארוך יותר מחזק את הביטחון בהחלטה.

טיפ למניעת החזרות:

ספק טווח אספקה מדויק, כולל אפשרות הגעה מוקדמת.
הצע משלוח איטי יותר, זול או ידידותי לסביבה.
שלח תזכורת ללקוח עם יתרונות המוצר שרכש.
📊 שורה תחתונה: שמרו על איזון בציפיות המשלוח כדי להקטין החזרות ולהגדיל שביעות רצון. 🚚
מקור science says

הטופס נשלח בהצלחה.
תודה שפנית אלינו !