"צפיה מהירה" (Quick Views) מספקת למשתמש תצוגה מהירה של מוצר על ידי פתיחת שכבת - על המציגה תצוגה מקדימה של הפריט שנבחר. תצוגה מקדימה זו כוללת לעתים קרובות פרטי מוצר נוספים, תמונות, מפרטים וכו'.
הדבר נעשה בכדי להשאיר את המשתמש ברשימת המוצרים הנוכחית, ולאפשר לו להסתכל מקרוב על המוצר מבלי לעזוב את העמוד.
בעוד שQuick Views יכול להיות יעיל למשתמשים השוקלים סוגי מוצרים ויזואליים כמו ביגוד, ואתרים המוכרים מוצרים עם מעט תכונות מיון, גילו מכון ביימארד שלמשתמשים שבודקים מוצרים מונחי מפרט הפיצ'ר כמעט ולא שימושי היות ולמוצרים מונעי מפרט יש בדרך כלל הרבה יותר תכונות ומידע רלוונטיים לפני הרכישה והשטח הנוסף שמעניק הפופאפ של הQuick Views לא מכיל את כל המאפיינים המעניינים את המשתמש. כך שהQuick Views מוסיף שכבת חיכוך נוספת לחוויית הגלישה במוצר - מבלי להוסיף יתרונות UX משמעותיים.
תהיתם פעם כיצד מותגי מסחר אלקטרוני מצליחים משגשגים למרות העלייה הקבועה בעלות המדיה לקליקים וחשיפות?🤑
הסוד הוא שהם מבצעים אופטימיזציה עבור ערך חיי הלקוח (LTV).❣
כמובן , הם תמיד ימשיכו לגייס לקוחות חדשים. 🏃🏼♀🏃
אבל ברגע שהם מקבלים אחד, הם דואגים למקסם את הערך שלהם ולגרום להם לחזור לקנות שוב ושוב.🤝
הנתונים שידהימו אתכם על אחוזי החזרה בעולם האיקומרס😮
על פי סקר שנערך לאחרונה ב-Narvar בקרב למעלה מ-1,900 צרכנים. 💁💁♀
כמעט 39% מהצרכנים מחזירים פריט שנרכש באינטרנט ”לפחות” פעם בחודש בממוצע 💳
החזרות נוגסות מאוד בשורת הרווח הסופית עקב עלויות המשלוח, שיחות תמיכת לקוחות, נזק למוצר והוצאות אחרות.📊
52% מהמשיבים בסקר אמרו שהם הגישו החזר מזויף לפחות פעם אחת בחייהם, לעומת 36% שאמרו את אותו הדבר בשנה שעברה.
LTV (קיצור של Customer Lifetime Value, לפעמים גם נקרא CLV) מייצג ערך לכל החיים של הלקוח שזהו הסכום הכולל שניתן להרוויח מלקוח ממוצע במהלך מערכת היחסים בין הלקוח לעסק. וזו אחת הדרכים למדוד את הבריאות של העסק במסחר אלקטרוני.
אמנם מדובר במדד דינמי שמשתנה על סמך התעשייה, תנאי השוק וגורמים אחרים, אך עדיין חשוב לדעת אותו, ובעיקר לדעת כיצד למקסם אותו.
לאתר שלך יש בית. קבלו ראש שקט להתמקד בעסק והאתר יעבוד יותר כדי להפוך מבקרים ללקוחות.