multi digital

מה מחכה לאתר שלך

1

תחזוקה שוטפת

ככה זה, יש הרבה דברים שיכולים להשתבש באתר. שירות תחזוקת האתרים שלנו מוודא ששום דבר לא יישבר, ואם כן, אנחנו נתקן את זה. ומהר.

2

אבטחה וגיבוי

המציאות העצובה היא שהאקרים ובוטים נמצאים בכל מקום. אנו משתמשים בהגנות מתקדמות כדי להבטיח שזה לעולם לא יקרה לך. השירות כולל גם גיבוי של האתר לשרת אחר המאפשר שחזור בתוך דקות במקרה של פריצה ואו שגיאה המונעת פעילות תקינה

3

אחסון ורישום

אחסון האתר בשרת מתאים לנפחי הגלישה והשימוש. טיפול ברישום חידוש דומיינים והפניות שרתים

2

אבטחה וגיבוי

המציאות העצובה היא שהאקרים ובוטים נמצאים בכל מקום. אנו משתמשים בהגנות מתקדמות כדי להבטיח שזה לעולם לא יקרה לך. השירות כולל גם גיבוי של האתר לשרת אחר המאפשר שחזור בתוך דקות במקרה של פריצה ואו שגיאה המונעת פעילות תקינה

4

הזנת תכנים

האינטרנט מטבעו דינמי ודורש עדכון תכנים אנו מבצעים עדכוני תוכן קבועים הכוללים גם שינויי עיצוב ופרסום בהתאם לקמפיינים הפעילים שלכם השירות כולל גם גיבוי של האתר לשרת אחר המאפשר שחזור בתוך דקות במקרה של פריצה ואו שגיאה המונעת פעילות תקינה

5

פיתוח ועידכון

שמת לב לאיזה ניסוח שכדאי לשנות? תמונות נראות לא מעודכנות? צריך להוסיף דף עבור השירות החדש שאתה מציע? אנחנו נעשה את זה

6

נגישות ורספונסיביות

האתר שלך ימשיך להופיע בצורה מושלמת בכל מכשיר. זה תפקיד שלנו

7

תמיכה כללית

בתמיכה כללית באתר. אנו מקיפים מגוון רחב של דברים. כמו אם אתה רוצה לשנות את תפריט הניווט, לשנות תכנים באתר משפטי מפתח וכדו' אבל גם כולל הוספת כתובות דוא"ל, עזרה עם סיסמאות שנשכחו ומענה על כל שאלה שיש לך הקשורה לנוכחות העסק המקוונת שלך.

8

סטודיו דיגיטלי

סטודיו דיגיטלי צמוד לעיצוב שוטף של סרטונים  קאברים באנרים ופוסטים לאתרים והרשתות החברתיות עם צוות מנוסה שמצליח לנצח ולתפוס את העיניים

9

שירות 1:1 מקצועי

אנחנו כאן תמיד במרחק הודעת טקסט אימייל או שיחה פשוטה ונותנים את המקסימום להצלחה שלך תמיכה 1:1 עם מנהל אתר קבוע ואישי

6

נגישות ורספונסיביות

האתר שלך ימשיך להופיע בצורה מושלמת בכל מכשיר. זה תפקיד שלנו

8

סטודיו דיגיטלי

סטודיו דיגיטלי צמוד לעיצוב שוטף של סרטונים  קאברים באנרים ופוסטים לאתרים והרשתות החברתיות עם צוות מנוסה שמצליח לנצח ולתפוס את העיניים

המידע בעמוד זה ובאתר כפוף להסכם ותנאי שירות המופיע בלחיצה כאן ולמסלול והסכם שירות ייעודי לכל אתר

אולי רצית לדעת ?

טיפ #35

מוכרים אונליין ?
רוצים לשפר את ההמרות ?
במקום לכתוב רק על מה שהמוצר או השירות עושה, כתבו גם על מה שהוא גורם ללקוח להרגיש.

לדוגמה:
"טעינה מהירה" היא גם "בלי לחץ כששכחת לטעון בלילה"

לא תאמינו כמה המילים הקטנות האלו משפרות את ההמרות ומקרבות את הלקוחות.

טיפ #34

נגישות הופכת את האינטרנט לטוב יותר עבור אנשים עם מוגבלויות, וזה נהדר. אך האם ידעתם שזה גם כלי עוצמתי של קידום אתרים (SEO)?

כאשר האתר שלך קל יותר לבני אדם, הוא קל יותר למנועי חיפוש - וכנראה גם לבינה מלאכותית.

1. טקסט חלופי לתמונות.

טקסט חלופי עוזר לאנשים המשתמשים בקוראי מסך להבין מה מכילים אותו. שמרו עליו טבעי ותיאורי, אל תאמרו "תמונה של...", ותמיד סיימו בנקודה.

2. ניגודיות גבוהה.

טקסט בעל ניגודיות נמוכה לא רק קשה לקריאה, הוא גם מגנט לשיעור יציאה מדף. וכאשר אנשים עוזבים מהר, גוגל שמה לב. השתמשו בבודקי ניגודיות וצרו פלטת צבעים לצוות שלכם.

3. קישורים תיאוריים.

אף אחד לא רוצה ללחוץ על "לחץ כאן". זה מעורפל, לא מועיל והורג את ההקשר עבור קוראי מסך ומנועי חיפוש. השתמשו במקום זאת במשהו כמו "עיין במדריך 3 הצעדים שלנו".

4. שפה ברורה.

קחו בחשבון שחלק מהאנשים שקוראים את התוכן שלכם עשויים להתקשות בלמידה או ששפת האם שלהם שונה. שמרו על פשטות ושפה ברורה.

טיפ 33#

כל קליק באתר הוא קרב על תשומת לב. כדי למשוך אותו בכל סוג אתר, תנו:
ערך מיידי
מדריך קצר, כלי חינמי, טיפים פרקטיים או הצעת מבצע שיעזרו למבקר כאן ועכשיו.
ניווט ושכנוע
חויית UX חלקה עם כפתורי CTA ברורים ופשוטים (“קנה עכשיו”, “למידע נוסף”, “צור קשר”).
סיבה לחזור
תוכן מתעדכן, הטבות בלעדיות למנויים או מועדון נאמנות שימשכו את המשתמשים לחזור שוב ושוב.
כך תשמרו מבקרים, תזכו ב’קליק הבא’ – והאתר שלכם יבלוט גם בעיני המשתמשים וגם במנועי החיפוש!

הידעת? #32

למרות ש-33% מאתרי המסחר הגדולים משתמשים בקרוסלות בדף הבית, מחקר עדכני של Baymard מצא ש- 46% מהן יוצרות בעיות שימושיות שפוגעות בחוויית המשתמש ובהמרות.

‍ משתמשים נמשכים לתמונות הגדולות — אבל מתעלמים מתוכן חשוב והנעה לפעולה.

המלצה: שקלו לעבור לעיצוב פשוט וברור במקום קרוסלה. הוא הרבה יותר נגיש, נוח למשתמש — ומשפר את מהירות הטעינה.

טיפ #32

📌 היתרונות של שימוש בצ'אט בוט לתקשורת עם לקוחות ברורים:
💰 עלות נמוכה
📈 קיבולת גבוהה
⚡ זמני תגובה מיידיים

❌ אבל... באופן כללי, שביעות הרצון של הלקוחות יורדת בעת אינטראקציה עם צ'אט בוט בהשוואה לנציג אנושי.

✅ זה לא חייב להיות ככה!
🔍 מחקר חדש מראה שאם תבהירו ללקוחות את התועלת שלהם שבשימוש בצ'אט בוט, מדד שביעות הרצון ישתפר ואף יעלה על נציג אנושי.

💡 איך להדגיש את היתרונות ולשפר את שביעות הרצון?
🕒 ציינו זמינות מיידית בכל שעה
⚡ תגובות מיידיות – אין המתנה לנציג
📊 פתרונות מהירים ומדויקים – למשל, צ'אט בוט שמסיים 95% מהלקוחות מצאו פתרון דרך הצאט בוט במהירות וביעילות

📖 מקור: Science Says

מה זה קורא מסך ?

קורא מסך הוא כלי הממיר תוכן דיגיטלי לטקסט קולי או לכתב ברייל, כך שאנשים עם לקות ראייה יכולים להשתמש באתרי אינטרנט. ה-WCAG ( הנחיות נגישות לתוכן אינטרנט ) מספק הנחיות כדי להבטיח שאתרי אינטרנט פועלים כהלכה עם קוראי מסך. לדוגמה, שימוש ב-HTML סמנטי עוזר לקוראי מסך להבין את המבנה והמשמעות של עמוד, כגון כותרות, רשימות וכפתורים.

אולי יעניין אותך גם :