1
תחזוקה שוטפת
ככה זה, יש הרבה דברים שיכולים להשתבש באתר. שירות תחזוקת האתרים שלנו מוודא ששום דבר לא יישבר, ואם כן, אנחנו נתקן את זה. ומהר.
2
אבטחה וגיבוי
המציאות העצובה היא שהאקרים ובוטים נמצאים בכל מקום. אנו משתמשים בהגנות מתקדמות כדי להבטיח שזה לעולם לא יקרה לך. השירות כולל גם גיבוי של האתר לשרת אחר המאפשר שחזור בתוך דקות במקרה של פריצה ואו שגיאה המונעת פעילות תקינה
3
אחסון ורישום
אחסון האתר בשרת מתאים לנפחי הגלישה והשימוש. טיפול ברישום חידוש דומיינים והפניות שרתים
2
אבטחה וגיבוי
המציאות העצובה היא שהאקרים ובוטים נמצאים בכל מקום. אנו משתמשים בהגנות מתקדמות כדי להבטיח שזה לעולם לא יקרה לך. השירות כולל גם גיבוי של האתר לשרת אחר המאפשר שחזור בתוך דקות במקרה של פריצה ואו שגיאה המונעת פעילות תקינה
4
הזנת תכנים
האינטרנט מטבעו דינמי ודורש עדכון תכנים אנו מבצעים עדכוני תוכן קבועים הכוללים גם שינויי עיצוב ופרסום בהתאם לקמפיינים הפעילים שלכם השירות כולל גם גיבוי של האתר לשרת אחר המאפשר שחזור בתוך דקות במקרה של פריצה ואו שגיאה המונעת פעילות תקינה
5
פיתוח ועידכון
שמת לב לאיזה ניסוח שכדאי לשנות? תמונות נראות לא מעודכנות? צריך להוסיף דף עבור השירות החדש שאתה מציע? אנחנו נעשה את זה
6
נגישות ורספונסיביות
האתר שלך ימשיך להופיע בצורה מושלמת בכל מכשיר. זה תפקיד שלנו
7
תמיכה כללית
בתמיכה כללית באתר. אנו מקיפים מגוון רחב של דברים. כמו אם אתה רוצה לשנות את תפריט הניווט, לשנות תכנים באתר משפטי מפתח וכדו' אבל גם כולל הוספת כתובות דוא"ל, עזרה עם סיסמאות שנשכחו ומענה על כל שאלה שיש לך הקשורה לנוכחות העסק המקוונת שלך.
8
סטודיו דיגיטלי
סטודיו דיגיטלי צמוד לעיצוב שוטף של סרטונים קאברים באנרים ופוסטים לאתרים והרשתות החברתיות עם צוות מנוסה שמצליח לנצח ולתפוס את העיניים
9
שירות 1:1 מקצועי
אנחנו כאן תמיד במרחק הודעת טקסט אימייל או שיחה פשוטה ונותנים את המקסימום להצלחה שלך תמיכה 1:1 עם מנהל אתר קבוע ואישי
6
נגישות ורספונסיביות
האתר שלך ימשיך להופיע בצורה מושלמת בכל מכשיר. זה תפקיד שלנו
8
סטודיו דיגיטלי
סטודיו דיגיטלי צמוד לעיצוב שוטף של סרטונים קאברים באנרים ופוסטים לאתרים והרשתות החברתיות עם צוות מנוסה שמצליח לנצח ולתפוס את העיניים
המידע בעמוד זה ובאתר כפוף להסכם ותנאי שירות המופיע בלחיצה כאן ולמסלול והסכם שירות ייעודי לכל אתר
אולי רצית לדעת ?
טיפ #29
תהיתם פעם כיצד מותגי מסחר אלקטרוני מצליחים משגשגים למרות העלייה הקבועה בעלות המדיה לקליקים וחשיפות?🤑
הסוד הוא שהם מבצעים אופטימיזציה עבור ערך חיי הלקוח (LTV).❣
כמובן , הם תמיד ימשיכו לגייס לקוחות חדשים. 🏃🏼♀🏃
אבל ברגע שהם מקבלים אחד, הם דואגים למקסם את הערך שלהם ולגרום להם לחזור לקנות שוב ושוב.🤝
הידעת? #30
הנתונים שידהימו אתכם על אחוזי החזרה בעולם האיקומרס😮
על פי סקר שנערך לאחרונה ב-Narvar בקרב למעלה מ-1,900 צרכנים. 💁💁♀
כמעט 39% מהצרכנים מחזירים פריט שנרכש באינטרנט ”לפחות” פעם בחודש בממוצע 💳
החזרות נוגסות מאוד בשורת הרווח הסופית עקב עלויות המשלוח, שיחות תמיכת לקוחות, נזק למוצר והוצאות אחרות.📊
52% מהמשיבים בסקר אמרו שהם הגישו החזר מזויף לפחות פעם אחת בחייהם, לעומת 36% שאמרו את אותו הדבר בשנה שעברה.
מה זה LTV ?
LTV (קיצור של Customer Lifetime Value, לפעמים גם נקרא CLV) מייצג ערך לכל החיים של הלקוח שזהו הסכום הכולל שניתן להרוויח מלקוח ממוצע במהלך מערכת היחסים בין הלקוח לעסק. וזו אחת הדרכים למדוד את הבריאות של העסק במסחר אלקטרוני.
אמנם מדובר במדד דינמי שמשתנה על סמך התעשייה, תנאי השוק וגורמים אחרים, אך עדיין חשוב לדעת אותו, ובעיקר לדעת כיצד למקסם אותו.