multi digital

איך לבחור מערכת דיוור ?

ספק שירותי דוא"ל איכותי ואמין חיוני לכל מי שמשווק בעולם הדיגיטלי. הנה מה שצריך לקחת בחשבון והדברים החשובים באמת לשיקול בעת בחירת מערכת דיוור אלקטרוני.

מה הדרישות שלך

בחירת כלי השיווק הנכון בדוא"ל מתחילה בהבנה מקיפה של הדרישות העסקיות שלכם. בדקו:

קלות שימוש.

אוטומציות ואינטגרציות הכרחיות.

תאימות למערכות והכלים הקיימים שלכם.

מגבלות תקציב.

מדרגיות.

גודל הרשימה (כמות הנמענים – אנשי הקשר) וכן התדירות ונפח האימיילים שאתם מתכננים לשלוח.

נסו לפני שתקנו

כלים רבים לשיווק בדוא"ל מציעים תקופות ניסיון או הדגמות כדי לאפשר למשתמשים לחוות את הפונקציונליות שלהם ממקור ראשון לפני שמתחייבים למנוי. נצלו את האפשרויות הללו כדי לחקור את ממשק המשתמש לבדוק תכונות מפתח ולהעריך את השימושיות הכוללת של הפלטפורמה.

במהלך תקופת הניסיון, ערכו כמה מסעות פרסום כדי לאמוד כיצד הכלי מתפקד בתרחישים בעולם האמיתי, והאם הוא עונה על הציפיות שלכם מבחינת יכולת מסירה ואפשרויות התאמה אישית.

כמו כן, שימו לב לרמת תמיכת הלקוחות הניתנת במהלך תקופת הניסיון ובדקו את ההיענות והעזרה של צוות התמיכה בטיפול בכל שאלה או דאגה שיש לכם.

תכנון לצמיחה עתידית

ככל שרשימת התפוצה שלכם תתפתח ותתרחב, צרכי השיווק שלכם בדוא"ל צפויים לגדול גם כן. חפשו פתרון שיכול להתרחב לצד העסק שלכם ולהתאים לצמיחה עתידית.

בדקו אם תוכנת השיווק בדוא"ל מציעה תוכניות תמחור ניתנות להרחבה שמתאימות לתקציב ולמסלול הצמיחה הצפוי שלכם. בנוסף, העריכו את יכולתה של הפלטפורמה להתמודד עם נפחי דוא"ל גדלים, לתמוך במשתמשים נוספים ולהכיל תכונות מתקדמות ככל שמאמצי השיווק שלכם גדלים.

מעבר מספק לספק הוא תהליך שדורש תכנון וביצוע נכון, על ידי בחירת כלי שיכול לצמוח יחד עם צמיחת רשימת הדיוור שלכם, ניתן יכול למנוע את הטרחה של מעבר לפלטפורמה חדשה בעתיד ולהבטיח המשכיות ועקביות באסטרטגיית השיווק שלך בדוא"ל.

ואי אפשר בלי הצעה משתלמת

אנו מציעים חבילות דיוור במחירים ללא מתחרים ללא הגבלה על כמות אנשי הקשר וללא מנוי חודשי כנסו עכשיו למולטימייל ותהנו ממערכת דיוור מומלצת של מקצוענים נוחה מתקדמת עם מסירה גבוהה ואפשרות לניהול מלא.

נהנת מהמאמר ? דרג אותנו

רוצה להתעדכן בתכנים חדשים שלנו ?

אנחנו לא חופרים וגם לא מעבירים את כתובות המייל לצד שלישי. הדיוור יכול לכלול גם תכנים פרסומיים. ניתן להסיר בכל עת

0 0 votes
דירוג המאמר
Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

מאת צוות מולטי דיגיטל

בלוג מאת צוות ניהול האתרים בו אנו משתפים מניסיון את המחשבות שלנו על Ux Ui, מסחר אלקטרוני וכל מה שביניהם. אוסף של טיפים, כלים, התאמות, סקירות ומדריכים שמעניינים בעלי אתרים ונכסים דיגיטליים

אולי יעניין אותך גם :

אולי רצית לדעת ?

טיפ 26#

האם להציע משלוח חינם או לא?
זו שאלה שמטרידה כל בעל חנות אונליין.
מצד אחד, חיוב על משלוח עלול להרתיע קונים ולהפחית מכירות.
מצד שני, משלוח חינם (שהעלות כלולה במחיר המוצר) עשוי להגדיל מכירות, אך גם להוביל להחזרות רבות יותר ולפגוע ברווחיות.

אז מה הפתרון? פשוט – תנו ללקוחות קופון בשווי עלות המשלוח:

במקום להצהיר על משלוח חינם במהלך כל תהליך הרכישה, הפתיעו את הלקוחות בקופון שמכסה את עלות המשלוח בדף התשלום.
כך הם ייהנו מהפתעה נעימה כשהם יגלו שהמשלוח הוא למעשה בחינם, ואתם תזכו להשלמת רכישות מרובות יותר.
בדרך זו תוכלו להימנע מניצול מדיניות המשלוח החינמי להחזרות מיותרות ולשמור על רווחיות העסק.

הידעת ? #28

אנשים הוסיפו לסל עד 57.5% יותר פריטים כאשר המוצרים הוצגו על ידי היתרונות שהם מספקים (למשל תזונה בריאה) בהשוואה לשיוך לפי התכונות שלהם (למשל טעם תפוז)

לכן סווגו את המוצרים בחנות שלכם גם לפי היתרונות שהם מספקים (למשל הסרת כתמים בכביסה אחת) ולא רק לפי התכונות שלהם (למשל סוג, צבע, טעם, גודל).

מקור ariyh.com

 

הידעת ? #27

כשמציאות רבודה (AR) התחילה להופיע באתרים זו הייתה שאיפה לעזור למשתמשים לדמיין מוצרים בחללים אמיתיים, לבנות אמון ברכישות יקרות ולהפחית את ההחזרים.

עם זאת, מחקר גדול של מכון Baymard בנושא ריהוט ועיצוב הבית מגלה שרוב של 87% מהמשתמשים נמנעים במידה רבה מתכונות AR בעת קניות רהיטים.

כשמשתמשים בטכנולוגיית AR לדגמים של רהיטים בחדר, היא מייצרת לעתים קרובות ספק לגבי התאמת המוצר ומעכבת החלטות רכישה
ההמלצה של Baymard במקום זאת וזה נכון ותקף לכל אתר מכירות באשר הוא :
השקיעו בתמונות איכותיות בדף המוצר כדי לעזור למשתמשים לדמיין בצורה יעילה את המוצרים.
למקור https://baymard.com/research/houseware-and-furnishings

מה זה דומיין ?

דומיין (שם מתחם) הוא גרסה טקסטואלית של כתובת IP, המספר שמפנה לאתר מסוים. לדוגמה, המספר 64.176.168.178 הוא כתובת ה-IP של multidigital.net. כל שם דומיין באינטרנט מתאים למספרים כאלה.

ללא שמות מתחם, כדי לבקר אתר נצטרך להיזכר במספר כזה, בדומה למערכת הטלפונית, הדומיינים הפכו את הניווט ברשת להרבה יותר פשוט.

טיפ #25

רשומות תפוצה עם אימיילים רלוונטיים ומותאמים אישית מקבלים מעורבות והמרה גבוהה.

  1. אל תצרפו את כל הלקוחות שלכם לקבוצה אחת גדולה.
    פילוח לקבוצות מאפשר להתאים את המסרים כך שיתאימו לדמוגרפיה ספציפית. ולהבטיח שהאנשים הנכונים מקבלים את המסר הנכון בזמן הנכון.
  2. אספו פרטים אישיים נוספים.
    לדוגמא ימי הולדת או תחומי ענין והעדפות שונות. כך תוכלו לשלוח מיילים מותאמים אישית ולדייק יותר את הדיוורים שלכם.

הידעת #26

תוויות על קוביות מוצר
באתרי איקומרס נחשבות כאחד ממקדמי המכירות הבולטים 🪄
אך גם בבחירת הטקסט המופיע על התוית יש השפעה ניכרת על התוצאה שלה✅

במחקר של Barnes, Aaron J; Shavitt, Sharon מאוניברסיטת Oxford שפורסם ב Journal of Consumer Research נמצא שתוויות עם תוכן חברתי כמו "דירוג מוביל"💝 משכנעות יותר ומוכרות טוב יותר מאשר תווית עם אותו מסר אבל בניסוח אחר כמו "רב מכר"

הטופס נשלח בהצלחה.
תודה שפנית אלינו !