multi digital

איך לבחור מערכת דיוור ?

ספק שירותי דוא"ל איכותי ואמין חיוני לכל מי שמשווק בעולם הדיגיטלי. הנה מה שצריך לקחת בחשבון והדברים החשובים באמת לשיקול בעת בחירת מערכת דיוור אלקטרוני.

מה הדרישות שלך

בחירת כלי השיווק הנכון בדוא"ל מתחילה בהבנה מקיפה של הדרישות העסקיות שלכם. בדקו:

קלות שימוש.

אוטומציות ואינטגרציות הכרחיות.

תאימות למערכות והכלים הקיימים שלכם.

מגבלות תקציב.

מדרגיות.

גודל הרשימה (כמות הנמענים – אנשי הקשר) וכן התדירות ונפח האימיילים שאתם מתכננים לשלוח.

נסו לפני שתקנו

כלים רבים לשיווק בדוא"ל מציעים תקופות ניסיון או הדגמות כדי לאפשר למשתמשים לחוות את הפונקציונליות שלהם ממקור ראשון לפני שמתחייבים למנוי. נצלו את האפשרויות הללו כדי לחקור את ממשק המשתמש לבדוק תכונות מפתח ולהעריך את השימושיות הכוללת של הפלטפורמה.

במהלך תקופת הניסיון, ערכו כמה מסעות פרסום כדי לאמוד כיצד הכלי מתפקד בתרחישים בעולם האמיתי, והאם הוא עונה על הציפיות שלכם מבחינת יכולת מסירה ואפשרויות התאמה אישית.

כמו כן, שימו לב לרמת תמיכת הלקוחות הניתנת במהלך תקופת הניסיון ובדקו את ההיענות והעזרה של צוות התמיכה בטיפול בכל שאלה או דאגה שיש לכם.

תכנון לצמיחה עתידית

ככל שרשימת התפוצה שלכם תתפתח ותתרחב, צרכי השיווק שלכם בדוא"ל צפויים לגדול גם כן. חפשו פתרון שיכול להתרחב לצד העסק שלכם ולהתאים לצמיחה עתידית.

בדקו אם תוכנת השיווק בדוא"ל מציעה תוכניות תמחור ניתנות להרחבה שמתאימות לתקציב ולמסלול הצמיחה הצפוי שלכם. בנוסף, העריכו את יכולתה של הפלטפורמה להתמודד עם נפחי דוא"ל גדלים, לתמוך במשתמשים נוספים ולהכיל תכונות מתקדמות ככל שמאמצי השיווק שלכם גדלים.

מעבר מספק לספק הוא תהליך שדורש תכנון וביצוע נכון, על ידי בחירת כלי שיכול לצמוח יחד עם צמיחת רשימת הדיוור שלכם, ניתן יכול למנוע את הטרחה של מעבר לפלטפורמה חדשה בעתיד ולהבטיח המשכיות ועקביות באסטרטגיית השיווק שלך בדוא"ל.

ואי אפשר בלי הצעה משתלמת

אנו מציעים חבילות דיוור במחירים ללא מתחרים ללא הגבלה על כמות אנשי הקשר וללא מנוי חודשי כנסו עכשיו למולטימייל ותהנו ממערכת דיוור מומלצת של מקצוענים נוחה מתקדמת עם מסירה גבוהה ואפשרות לניהול מלא.

נהנת מהמאמר ? דרג אותנו

רוצה להתעדכן בתכנים חדשים שלנו ?

אנחנו לא חופרים וגם לא מעבירים את כתובות המייל לצד שלישי. הדיוור יכול לכלול גם תכנים פרסומיים. ניתן להסיר בכל עת

0 0 votes
דירוג המאמר
Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

מאת צוות מולטי דיגיטל

בלוג מאת צוות ניהול האתרים בו אנו משתפים מניסיון את המחשבות שלנו על Ux Ui, מסחר אלקטרוני וכל מה שביניהם. אוסף של טיפים, כלים, התאמות, סקירות ומדריכים שמעניינים בעלי אתרים ונכסים דיגיטליים

אולי יעניין אותך גם :

אולי רצית לדעת ?

טיפ #34

נגישות הופכת את האינטרנט לטוב יותר עבור אנשים עם מוגבלויות, וזה נהדר. אך האם ידעתם שזה גם כלי עוצמתי של קידום אתרים (SEO)?

כאשר האתר שלך קל יותר לבני אדם, הוא קל יותר למנועי חיפוש - וכנראה גם לבינה מלאכותית.

1. טקסט חלופי לתמונות.

טקסט חלופי עוזר לאנשים המשתמשים בקוראי מסך להבין מה מכילים אותו. שמרו עליו טבעי ותיאורי, אל תאמרו "תמונה של...", ותמיד סיימו בנקודה.

2. ניגודיות גבוהה.

טקסט בעל ניגודיות נמוכה לא רק קשה לקריאה, הוא גם מגנט לשיעור יציאה מדף. וכאשר אנשים עוזבים מהר, גוגל שמה לב. השתמשו בבודקי ניגודיות וצרו פלטת צבעים לצוות שלכם.

3. קישורים תיאוריים.

אף אחד לא רוצה ללחוץ על "לחץ כאן". זה מעורפל, לא מועיל והורג את ההקשר עבור קוראי מסך ומנועי חיפוש. השתמשו במקום זאת במשהו כמו "עיין במדריך 3 הצעדים שלנו".

4. שפה ברורה.

קחו בחשבון שחלק מהאנשים שקוראים את התוכן שלכם עשויים להתקשות בלמידה או ששפת האם שלהם שונה. שמרו על פשטות ושפה ברורה.

טיפ 33#

כל קליק באתר הוא קרב על תשומת לב. כדי למשוך אותו בכל סוג אתר, תנו:
ערך מיידי
מדריך קצר, כלי חינמי, טיפים פרקטיים או הצעת מבצע שיעזרו למבקר כאן ועכשיו.
ניווט ושכנוע
חויית UX חלקה עם כפתורי CTA ברורים ופשוטים (“קנה עכשיו”, “למידע נוסף”, “צור קשר”).
סיבה לחזור
תוכן מתעדכן, הטבות בלעדיות למנויים או מועדון נאמנות שימשכו את המשתמשים לחזור שוב ושוב.
כך תשמרו מבקרים, תזכו ב’קליק הבא’ – והאתר שלכם יבלוט גם בעיני המשתמשים וגם במנועי החיפוש!

הידעת? #32

למרות ש-33% מאתרי המסחר הגדולים משתמשים בקרוסלות בדף הבית, מחקר עדכני של Baymard מצא ש- 46% מהן יוצרות בעיות שימושיות שפוגעות בחוויית המשתמש ובהמרות.

‍ משתמשים נמשכים לתמונות הגדולות — אבל מתעלמים מתוכן חשוב והנעה לפעולה.

המלצה: שקלו לעבור לעיצוב פשוט וברור במקום קרוסלה. הוא הרבה יותר נגיש, נוח למשתמש — ומשפר את מהירות הטעינה.

טיפ #32

📌 היתרונות של שימוש בצ'אט בוט לתקשורת עם לקוחות ברורים:
💰 עלות נמוכה
📈 קיבולת גבוהה
⚡ זמני תגובה מיידיים

❌ אבל... באופן כללי, שביעות הרצון של הלקוחות יורדת בעת אינטראקציה עם צ'אט בוט בהשוואה לנציג אנושי.

✅ זה לא חייב להיות ככה!
🔍 מחקר חדש מראה שאם תבהירו ללקוחות את התועלת שלהם שבשימוש בצ'אט בוט, מדד שביעות הרצון ישתפר ואף יעלה על נציג אנושי.

💡 איך להדגיש את היתרונות ולשפר את שביעות הרצון?
🕒 ציינו זמינות מיידית בכל שעה
⚡ תגובות מיידיות – אין המתנה לנציג
📊 פתרונות מהירים ומדויקים – למשל, צ'אט בוט שמסיים 95% מהלקוחות מצאו פתרון דרך הצאט בוט במהירות וביעילות

📖 מקור: Science Says

מה זה קורא מסך ?

קורא מסך הוא כלי הממיר תוכן דיגיטלי לטקסט קולי או לכתב ברייל, כך שאנשים עם לקות ראייה יכולים להשתמש באתרי אינטרנט. ה-WCAG ( הנחיות נגישות לתוכן אינטרנט ) מספק הנחיות כדי להבטיח שאתרי אינטרנט פועלים כהלכה עם קוראי מסך. לדוגמה, שימוש ב-HTML סמנטי עוזר לקוראי מסך להבין את המבנה והמשמעות של עמוד, כגון כותרות, רשימות וכפתורים.

הידעת ? #31

📦 משלוח מוקדם מהצפוי? מוביל להחזרות!
מחקר חדש שניתח 1.8 מיליון הזמנות מצא

כל יום מוקדם מהצפוי מעלה את סיכויי ההחזרה ב-3.8%.
לקוחות חדשים רגישים יותר: כל יום מוקדם מגדיל החזרות ב-4.26%.
🧠 למה זה קורה?
משלוח מהיר מעורר ספקות טריים ("האם קניתי נכון?"), בעוד זמן אספקה ארוך יותר מחזק את הביטחון בהחלטה.

טיפ למניעת החזרות:

ספק טווח אספקה מדויק, כולל אפשרות הגעה מוקדמת.
הצע משלוח איטי יותר, זול או ידידותי לסביבה.
שלח תזכורת ללקוח עם יתרונות המוצר שרכש.
📊 שורה תחתונה: שמרו על איזון בציפיות המשלוח כדי להקטין החזרות ולהגדיל שביעות רצון. 🚚
מקור science says

הטופס נשלח בהצלחה.
תודה שפנית אלינו !