multi digital

איך לבחור מערכת דיוור ?

ספק שירותי דוא"ל איכותי ואמין חיוני לכל מי שמשווק בעולם הדיגיטלי. הנה מה שצריך לקחת בחשבון והדברים החשובים באמת לשיקול בעת בחירת מערכת דיוור אלקטרוני.

מה הדרישות שלך

בחירת כלי השיווק הנכון בדוא"ל מתחילה בהבנה מקיפה של הדרישות העסקיות שלכם. בדקו:

קלות שימוש.

אוטומציות ואינטגרציות הכרחיות.

תאימות למערכות והכלים הקיימים שלכם.

מגבלות תקציב.

מדרגיות.

גודל הרשימה (כמות הנמענים – אנשי הקשר) וכן התדירות ונפח האימיילים שאתם מתכננים לשלוח.

נסו לפני שתקנו

כלים רבים לשיווק בדוא"ל מציעים תקופות ניסיון או הדגמות כדי לאפשר למשתמשים לחוות את הפונקציונליות שלהם ממקור ראשון לפני שמתחייבים למנוי. נצלו את האפשרויות הללו כדי לחקור את ממשק המשתמש לבדוק תכונות מפתח ולהעריך את השימושיות הכוללת של הפלטפורמה.

במהלך תקופת הניסיון, ערכו כמה מסעות פרסום כדי לאמוד כיצד הכלי מתפקד בתרחישים בעולם האמיתי, והאם הוא עונה על הציפיות שלכם מבחינת יכולת מסירה ואפשרויות התאמה אישית.

כמו כן, שימו לב לרמת תמיכת הלקוחות הניתנת במהלך תקופת הניסיון ובדקו את ההיענות והעזרה של צוות התמיכה בטיפול בכל שאלה או דאגה שיש לכם.

תכנון לצמיחה עתידית

ככל שרשימת התפוצה שלכם תתפתח ותתרחב, צרכי השיווק שלכם בדוא"ל צפויים לגדול גם כן. חפשו פתרון שיכול להתרחב לצד העסק שלכם ולהתאים לצמיחה עתידית.

בדקו אם תוכנת השיווק בדוא"ל מציעה תוכניות תמחור ניתנות להרחבה שמתאימות לתקציב ולמסלול הצמיחה הצפוי שלכם. בנוסף, העריכו את יכולתה של הפלטפורמה להתמודד עם נפחי דוא"ל גדלים, לתמוך במשתמשים נוספים ולהכיל תכונות מתקדמות ככל שמאמצי השיווק שלכם גדלים.

מעבר מספק לספק הוא תהליך שדורש תכנון וביצוע נכון, על ידי בחירת כלי שיכול לצמוח יחד עם צמיחת רשימת הדיוור שלכם, ניתן יכול למנוע את הטרחה של מעבר לפלטפורמה חדשה בעתיד ולהבטיח המשכיות ועקביות באסטרטגיית השיווק שלך בדוא"ל.

ואי אפשר בלי הצעה משתלמת

אנו מציעים חבילות דיוור במחירים ללא מתחרים ללא הגבלה על כמות אנשי הקשר וללא מנוי חודשי כנסו עכשיו למולטימייל ותהנו ממערכת דיוור מומלצת של מקצוענים נוחה מתקדמת עם מסירה גבוהה ואפשרות לניהול מלא.

נהנת מהמאמר ? דרג אותנו

רוצה להתעדכן בתכנים חדשים שלנו ?

אנחנו לא חופרים וגם לא מעבירים את כתובות המייל לצד שלישי. הדיוור יכול לכלול גם תכנים פרסומיים. ניתן להסיר בכל עת

0 0 votes
דירוג המאמר
Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

מאת צוות מולטי דיגיטל

בלוג מאת צוות ניהול האתרים בו אנו משתפים מניסיון את המחשבות שלנו על Ux Ui, מסחר אלקטרוני וכל מה שביניהם. אוסף של טיפים, כלים, התאמות, סקירות ומדריכים שמעניינים בעלי אתרים ונכסים דיגיטליים

אולי יעניין אותך גם :

אולי רצית לדעת ?

מה זה LTV ?

LTV (קיצור של Customer Lifetime Value, לפעמים גם נקרא CLV) מייצג ערך לכל החיים של הלקוח שזהו הסכום הכולל שניתן להרוויח מלקוח ממוצע במהלך מערכת היחסים בין הלקוח לעסק. וזו אחת הדרכים למדוד את הבריאות של העסק במסחר אלקטרוני.

אמנם מדובר במדד דינמי שמשתנה על סמך התעשייה, תנאי השוק וגורמים אחרים, אך עדיין חשוב לדעת אותו, ובעיקר לדעת כיצד למקסם אותו.

הידעת? #29

60% מהלקוחות פתוחים להחלפות או זיכוי בחנות במקום להחזר כספי בתנאי שהתהליך יהיה מהיר וקל. 🤗
כמו כן, כמעט 40% מהצרכנים מחזירים רכישה לפחות פעם בחודש, 💳
כך שהצעות זיכוי אטרקטיביות לחנות עשויות להפחית את הכסף שאתה צריך להחזיר.🙌

טיפ #27

הגדלת המרות באמצעות הגדרות ברירת מחדל חכמות

רוב האנשים סומכים על הגדרות ברירת המחדל ולא טורחים לשנות אותן.
למעשה, 95% מהמשתמשים משאירים את ההגדרות כפי שהן. זוהי הזדמנות נהדרת עבורכם לשפר את שיעורי ההמרה באתר שלכם!

מצורפות כמה רעיונות שכל אחד יכול ליישם באתר

1. סמנו מראש תיבות אישור הצטרפות והסכמה. זה יעודד יותר משתמשים להירשם ולהצטרף לשירות שלכם.

2. התאימו את ברירות המחדל כך שיציעו למשתמשים את האפשרויות המועדפות והמשתלמות ביותר, כמו חבילות, מנויים או שילובים מיוחדים. זה יכול להגדיל משמעותית את ערך ההזמנה הממוצע.

3. הציגו את ההגדרות המומלצות באופן ברור ובולט, כדי שהמשתמשים יבינו את היתרונות שלהן.

זכרו, הגדרות ברירת מחדל נכונות יכולות להפוך את חווית המשתמש לחלקה ונעימה יותר, ובו זמנית להניב לכם יותר המרות

באחסון הקודם כשנפל לי האתר לא הייתי יודע על זה, איך אדע שאצלכם זה לא יקרה?

כחלק משירות האחסון המנוהל שלנו אנו מנטרים את האתרים בכלים מתקדמים 24 שעות ביממה, במקרה של נפילה באתר הצוות שלנו יקבל מיד התראה ויטפל בתקלה עוד לפני שאתם תשימו לב שקרה משהו

טיפ 26#

האם להציע משלוח חינם או לא?
זו שאלה שמטרידה כל בעל חנות אונליין.
מצד אחד, חיוב על משלוח עלול להרתיע קונים ולהפחית מכירות.
מצד שני, משלוח חינם (שהעלות כלולה במחיר המוצר) עשוי להגדיל מכירות, אך גם להוביל להחזרות רבות יותר ולפגוע ברווחיות.

אז מה הפתרון? פשוט – תנו ללקוחות קופון בשווי עלות המשלוח:

במקום להצהיר על משלוח חינם במהלך כל תהליך הרכישה, הפתיעו את הלקוחות בקופון שמכסה את עלות המשלוח בדף התשלום.
כך הם ייהנו מהפתעה נעימה כשהם יגלו שהמשלוח הוא למעשה בחינם, ואתם תזכו להשלמת רכישות מרובות יותר.
בדרך זו תוכלו להימנע מניצול מדיניות המשלוח החינמי להחזרות מיותרות ולשמור על רווחיות העסק.

הידעת ? #28

אנשים הוסיפו לסל עד 57.5% יותר פריטים כאשר המוצרים הוצגו על ידי היתרונות שהם מספקים (למשל תזונה בריאה) בהשוואה לשיוך לפי התכונות שלהם (למשל טעם תפוז)

לכן סווגו את המוצרים בחנות שלכם גם לפי היתרונות שהם מספקים (למשל הסרת כתמים בכביסה אחת) ולא רק לפי התכונות שלהם (למשל סוג, צבע, טעם, גודל).

מקור ariyh.com

 

הטופס נשלח בהצלחה.
תודה שפנית אלינו !