multi digital

בדיקת מהירות אתרים כלים מומלצים 2024

מהירות טעינת האתר וזמני התגובה של הדפים חשובים מאוד ואחד הדברים הבסיסיים שמנהל אתר צריך לבדוק באופן שוטף בכל אתר ובכל נכס דיגיטלי, החשיבות היא גם עבור חווית משתמש טובה ושיפור המרות וגם עבור SEO.

הנה רשימה שימושית של 8 מכלי בדיקת המהירות הטובים ביותר שבהם אפשר להשתמש כדי לבדוק ולשפר את מהירות האתר והדפים.

בדיקות של מהירות צריך לערוך משרתים הקרובים גאוגרפית לקהל היעד של הגולשים באתר (כמו גם לבחור בשרת אירוח מקומי או קרוב) ובזמנים שונים, כדי לוודא שהאתר מהיר בכל הזמנים, בנוסף צריך מידי פעם לבצע בדיקות עומס ולבדוק שהשרת יכול לארח את כמות הגולשים הצפויים בו זמנית בלי ליפול ובלי להאט.

Google PageSpeed Insights .1 ​

במקום הראשון כמובן כלי של גוגל שמספק מדידה לגבי מהירות טעינת הדפים והצעות לשיפור, הכלי מודד שימוש הן בתנאי במעבדה והן בנתוני הגלישה האמיתיים. יש הרבה חילוקי דעות וספקות על המעלות והחסרונות של הכלי אבל תכלס' אתם צריכים לדעת גם מה גוגל אומרים. https://pagespeed.web.dev/

​Gtmetrix .2 ​

ללא ספק אחד הכלים הטובים ביותר שמנתח את מהירות טעינת הדפים, מספק דוח מפורט עם המלצות איך לשפר, ומאפשר בדיקה ממיקומים ומכשירים שונים. שימו לב שאם אתם בגרסה החינמית ברירת המחדל של הבדיקה היא משרת בקנדה כך שקחו בחשבון אם אתם לא משתמשים בcdn שניה או שתיים של איטיות בזמן התגובה הראשוני של שרתים מהארץ. https://gtmetrix.com/

​pingdom .3 ​

כלי פופולרי ואמין שמודד את מהירות טעינת הדפים, מזהה צווארי בקבוק ומציע הצעות לשיפור הביצועים אם בוחרים מיקום בדיקה נכון אפשר להתחשב בתוצאות שלו כמעט כמו בדיקה של גולשים אמיתיים ttps://tools.pingdom.com/

webpagetest .4 ​

מאפשר בדיקה ממספר מיקומים ומכשירים, מספק מדדים מפורטים ואפשרויות בדיקה מתקדמות https://www.webpagetest.org/

5. keycdn

מודד את ביצועי האתר ממספר מיקומים ומספק המלצות לאופטימיזציה ודחיסה מתקדמת, הכלי אמין מאוד ואחד הכלים האהובים עלינו כחברת ניהול אתרים היות והוא מספק עוד כמה כלי מדידות ובדיקה חשובים https://tools.keycdn.com/speed

dareboost .6 ​

דורש הרשמה ומספק ניתוח מקיף של ביצועי האתר, מזהה הזדמנויות אופטימיזציה ומציע דוחות עם המלצות ומדדים https://www.dareboost.com/

7. Website Speed Test

הכלי של uptrends מספק תובנות מפורטות לגבי ביצועי האתר, כולל מהירות דף, זמינות וזמני פעילות, עם אפשרויות לבדיקה ממיקומים ומכשירים שונים https://www.uptrends.com/tools/website-speed-test

8. k6

המיתוג של הכלי די חדש (בעבר קראו לו load impact) ומיועד בעיקר למפתחים מנוסים אי אפשר לרכז רשימה של כלי מדידה למהירות טעינה טובים בלי להזכיר אותו אך לבדיקה רגילה של מהירות אתר הכלים שלפניו יהיו פשוטים יותר לשימוש https://k6.io/

ישנם עוד כלי בדיקת מהירות אתר טובים, אלו ששיתפנו כאן הם חינמיים וידועים לנו מניסיון כאמינים ויעילים תוכלו להשתמש ולבדוק בהם בעצמכם את מהירות טעינה וזמני תגובה של האתרים שלכם ואם צריך לשפר השירות שלנו מחכה לאתר שלכם נשמח שתצרו קשר

נהנת מהמאמר ? דרג אותנו

רוצה להתעדכן בתכנים חדשים שלנו ?

אנחנו לא חופרים וגם לא מעבירים את כתובות המייל לצד שלישי. הדיוור יכול לכלול גם תכנים פרסומיים. ניתן להסיר בכל עת

0 0 votes
דירוג המאמר
Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

מאת צוות מולטי דיגיטל

בלוג מאת צוות ניהול האתרים בו אנו משתפים מניסיון את המחשבות שלנו על Ux Ui, מסחר אלקטרוני וכל מה שביניהם. אוסף של טיפים, כלים, התאמות, סקירות ומדריכים שמעניינים בעלי אתרים ונכסים דיגיטליים

אולי יעניין אותך גם :

אולי רצית לדעת ?

טיפ #30

תוכן באתר הוא לא רק לקידום אתרים, הוא נועד להרבה יותר !🔥
✅תוכן יכול לתת למותג שלך אופי,
✅להגדיל את ההרשמות לניוזלטר
✅ ולהשפיע על אנשים לקנות את המוצר או השירות שלך.
🎯אבל אם תתמקד יותר מדי במיקוד לפי מילות מפתח, אתה יכול לעצור את היצירתיות שלך ואפילו למנוע ממך להגיע ללקוחות האידיאליים.🤹

טיפ #29

תהיתם פעם כיצד מותגי מסחר אלקטרוני מצליחים משגשגים למרות העלייה הקבועה בעלות המדיה לקליקים וחשיפות?🤑

הסוד הוא שהם מבצעים אופטימיזציה עבור ערך חיי הלקוח (LTV).❣
כמובן , הם תמיד ימשיכו לגייס לקוחות חדשים. 🏃🏼‍♀🏃
אבל ברגע שהם מקבלים אחד, הם דואגים למקסם את הערך שלהם ולגרום להם לחזור לקנות שוב ושוב.🤝

טיפ #28

5 כללים פשוטים להנגשת אתר 🧑‍🦽
כדי לוודא שהאתר נגיש לכולם, חשוב:
✅להשתמש בכותרות ברורות, טקסטים בשפה פשוטה וקצרים

🎨 ניגודיות צבעים גבוהה

🏖 לוודא שהמדיה כוללת תיאורי תמונה או כתוביות

⌨ לאפשר ניווט באמצעות המקלדת בלבד ושימוש בקורא מסך

🫨להמנע מאפקטים מהבהבים שלא ניתנים לעצירה

הידעת? #30

הנתונים שידהימו אתכם על אחוזי החזרה בעולם האיקומרס😮
על פי סקר שנערך לאחרונה ב-Narvar בקרב למעלה מ-1,900 צרכנים. 💁💁‍♀

כמעט 39% מהצרכנים מחזירים פריט שנרכש באינטרנט ”לפחות” פעם בחודש בממוצע 💳

החזרות נוגסות מאוד בשורת הרווח הסופית עקב עלויות המשלוח, שיחות תמיכת לקוחות, נזק למוצר והוצאות אחרות.📊

52% מהמשיבים בסקר אמרו שהם הגישו החזר מזויף לפחות פעם אחת בחייהם, לעומת 36% שאמרו את אותו הדבר בשנה שעברה.

מה זה LTV ?

LTV (קיצור של Customer Lifetime Value, לפעמים גם נקרא CLV) מייצג ערך לכל החיים של הלקוח שזהו הסכום הכולל שניתן להרוויח מלקוח ממוצע במהלך מערכת היחסים בין הלקוח לעסק. וזו אחת הדרכים למדוד את הבריאות של העסק במסחר אלקטרוני.

אמנם מדובר במדד דינמי שמשתנה על סמך התעשייה, תנאי השוק וגורמים אחרים, אך עדיין חשוב לדעת אותו, ובעיקר לדעת כיצד למקסם אותו.

הידעת? #29

60% מהלקוחות פתוחים להחלפות או זיכוי בחנות במקום להחזר כספי בתנאי שהתהליך יהיה מהיר וקל. 🤗
כמו כן, כמעט 40% מהצרכנים מחזירים רכישה לפחות פעם בחודש, 💳
כך שהצעות זיכוי אטרקטיביות לחנות עשויות להפחית את הכסף שאתה צריך להחזיר.🙌

הטופס נשלח בהצלחה.
תודה שפנית אלינו !