multi digital

מה עובד יותר דף נחיתה ארוך או קצר ?

נתקלת פעם בדף נחיתה או אפילו אתר אינטרנט שלדעתך הוא "לא משהו" אבל עדיין ממיר בטירוף ?

זה בגלל שהוא פונה לסוג אדם אחר לגמרי ושונה ממך.

גם בתוך קהל יעד אחד ייש מנעד רחב וסוגים שונים של אנשים,

יש את אלו שמעדיפים מידע ארוך ומפורט, ואלו שמעדיפים קצר ומתומצת, חלק מחליטים ברגשות, אחרים צריכים הרבה זמן לחשוב.

חלק אוהבים צבעוני, חלק רועש ומקושקש, חלק צריכים תמונות ואחרים רק וידאו

המאמר הזה קשור יותר לשיווק ופרסום באופן כללי אבל שימושי מאוד בהחלטה מה להכניס באתר / בדף הנחיתה שלך.

באופן כללי בכל קהל יעד יש ארבעה סוגי מקבלי החלטות , ואת כולם עליך לשכנע כדי למקסם את ההמרות שלך.

כרגיל, אנחנו נעשה את זה קצר… אבל מבין הקוראים ממש עכשיו : ) 2 צריכים קצר ו 2 צריכים ארוך.

הקצרים הספונטניים:

אנשים אלה מעדיפים משפטים קצרים שאפשר לרפרף מלמעלה. ההחלטות שלהם הם על סמך רגשות, הם סומכים על האומץ שלהם ואוהבים דברים חדשים ומעניינים.

אליהם יש לפנות בפירוט היתרונות הרגשיים יחד עם הנעה לפעולה עוצמתית, תוך שמירה על תוכן חד ומרגש ועיצוב יצירתי ודומיננטי.

התחרותיים. טיפוסים אלה אוהבים הישגים, ועצמאות, הם מקבלים את ההחלטות במהירות ומשתמשים הרבה בהיגיון. הם מעדיפים שהתוכן יהיה קצר ורוצים שישכנעו אותם למה הם צריכים לקבל את ההחלטה.

הארוכים:

ההומניסטים. ואנשי הדאגה לחברה ולסביבה,. אכפת להם מהטוב הגדול והם נהנים מסיפורים חיוביים.

ברור שהם גם מסתמכים על הרגשות שלהם. אבל הם מעדיפים סיפור ארוך שבו מתואר גם המשימה החזון והמטרות שלך.

ההגיוניים. ההיגיון גובר על הרגש במקרה הזה. משתמשים אלו זקוקים לזמן כדי לקבל החלטות ויערכו מחקר מעמיק לפני שהם פונים / מתחייבים / קונים.

הדבר הטוב ביותר שניתן לעשות הוא לספק ראיות, מקרי הצלחה והוכחות חברתיות כדי לגבות את הטענות שלך.

אז תכלס איזה תוכן ורכיבים להכניס לדף נחיתה ?

אמנם אין עדיין נוסחת קסם שתענה באופן מלא על העדפות של כלל המשתמשים,

אבל יש פתרון פשוט! למה לא ליצור דפי נחיתה שונים עבור סוגים שונים של משתמשים שאליהם תוכל למקד את המודעות ? זהו פתרון יעיל וממיר מאוד.

באמצעות יצירת מודעות שונות הפונות בסגנונות שונים על פי סוגי היעד והפנייה לדפי נחיתה נפרדים תוכלו למקסם המרות ולהשיג הרבה יותר

ולטווח הרחוק אחרי שתאספו דטה מה ממיר אצלכם יותר (צריך לפחות 1000 מבקרים בחודש בדף כדי להשיג תוצאות סטטיסטיות מוכחות) תוכלו למקד את התקציב בדפים האפקטיביים ולהרויח מכל הכיוונים.

שיפרנו לכם את אחוז ההמרות? איזה כייף שמחנו לעזור : )

אהבתם ?

הצטרפו כאן למטה וקבלו למייל כל פעם שעולה מאמר חדש, וכמו תמיד מחכים לכם בתגובות : )

נהנת מהמאמר ? דרג אותנו

רוצה להתעדכן בתכנים חדשים שלנו ?

אנחנו לא חופרים וגם לא מעבירים את כתובות המייל לצד שלישי. הדיוור יכול לכלול גם תכנים פרסומיים. ניתן להסיר בכל עת

5 1 vote
דירוג המאמר
Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

מאת צוות מולטי דיגיטל

בלוג מאת צוות ניהול האתרים בו אנו משתפים מניסיון את המחשבות שלנו על Ux Ui, מסחר אלקטרוני וכל מה שביניהם. אוסף של טיפים, כלים, התאמות, סקירות ומדריכים שמעניינים בעלי אתרים ונכסים דיגיטליים

אולי יעניין אותך גם :

אולי רצית לדעת ?

מה זה קורא מסך ?

קורא מסך הוא כלי הממיר תוכן דיגיטלי לטקסט קולי או לכתב ברייל, כך שאנשים עם לקות ראייה יכולים להשתמש באתרי אינטרנט. ה-WCAG ( הנחיות נגישות לתוכן אינטרנט ) מספק הנחיות כדי להבטיח שאתרי אינטרנט פועלים כהלכה עם קוראי מסך. לדוגמה, שימוש ב-HTML סמנטי עוזר לקוראי מסך להבין את המבנה והמשמעות של עמוד, כגון כותרות, רשימות וכפתורים.

הידעת ? #31

📦 משלוח מוקדם מהצפוי? מוביל להחזרות!
מחקר חדש שניתח 1.8 מיליון הזמנות מצא

כל יום מוקדם מהצפוי מעלה את סיכויי ההחזרה ב-3.8%.
לקוחות חדשים רגישים יותר: כל יום מוקדם מגדיל החזרות ב-4.26%.
🧠 למה זה קורה?
משלוח מהיר מעורר ספקות טריים ("האם קניתי נכון?"), בעוד זמן אספקה ארוך יותר מחזק את הביטחון בהחלטה.

טיפ למניעת החזרות:

ספק טווח אספקה מדויק, כולל אפשרות הגעה מוקדמת.
הצע משלוח איטי יותר, זול או ידידותי לסביבה.
שלח תזכורת ללקוח עם יתרונות המוצר שרכש.
📊 שורה תחתונה: שמרו על איזון בציפיות המשלוח כדי להקטין החזרות ולהגדיל שביעות רצון. 🚚
מקור science says

טיפ #31

מדוורים בדוא"ל ? 📧
ודאו שהגדרתם DKIM + SPF + DMARC🏮
זה לא המקום להסביר כל אחד מהם ומטרתו לעומק אבל כדאי שתדעו שהם רלוונטיים לאימות ולמסירה יותר מאי פעם.🪄
הם גם די קלים להתקנה.👍
רק צריך לדעת מה להעתיק ואיפה להדביק.🏆

טיפ #30

תוכן באתר הוא לא רק לקידום אתרים, הוא נועד להרבה יותר !🔥
✅תוכן יכול לתת למותג שלך אופי,
✅להגדיל את ההרשמות לניוזלטר
✅ ולהשפיע על אנשים לקנות את המוצר או השירות שלך.
🎯אבל אם תתמקד יותר מדי במיקוד לפי מילות מפתח, אתה יכול לעצור את היצירתיות שלך ואפילו למנוע ממך להגיע ללקוחות האידיאליים.🤹

טיפ #29

תהיתם פעם כיצד מותגי מסחר אלקטרוני מצליחים משגשגים למרות העלייה הקבועה בעלות המדיה לקליקים וחשיפות?🤑

הסוד הוא שהם מבצעים אופטימיזציה עבור ערך חיי הלקוח (LTV).❣
כמובן , הם תמיד ימשיכו לגייס לקוחות חדשים. 🏃🏼‍♀🏃
אבל ברגע שהם מקבלים אחד, הם דואגים למקסם את הערך שלהם ולגרום להם לחזור לקנות שוב ושוב.🤝

טיפ #28

5 כללים פשוטים להנגשת אתר 🧑‍🦽
כדי לוודא שהאתר נגיש לכולם, חשוב:
✅להשתמש בכותרות ברורות, טקסטים בשפה פשוטה וקצרים

🎨 ניגודיות צבעים גבוהה

🏖 לוודא שהמדיה כוללת תיאורי תמונה או כתוביות

⌨ לאפשר ניווט באמצעות המקלדת בלבד ושימוש בקורא מסך

🫨להמנע מאפקטים מהבהבים שלא ניתנים לעצירה

הטופס נשלח בהצלחה.
תודה שפנית אלינו !