multi digital

איך ליצור עמוד תמחור שמגדיל את ההמרות

דף תמחור יכול להיות קטלן המרות קריטי או מאיץ צמיחה, תלוי בתוכן ואיך הוא מעוצב, ללא עמוד תמחור אופטימלי, אתם עשויים להפסיד הרבה לקוחות רלוונטיים שכבר הגיעו עד לאתר שלכם.

מאמר זה כולל תובנות חשובות שיעזרו למקסם את ההכנסה ולשפר את אחוזי ההמרה של דפי התמחור. הדפים הטובים מעודדים משתמשים לעבור מהססנות חשדנות וחוסר החלטה לוודאות.

קבלו כללים שישפרו בוודאות כל דף תמחור:

תוכן ומבנה

  1. כותרת מונעת ערך: הדגישו את הצעת הערך הייחודית שלכם ופתו לקוחות פוטנציאליים לבדוק עוד.
  2. שמות רמות תמחור תואמות מותג: תנו שמות ברורים ומתאימים לשירות / המוצר לכל רמת תמחור כדי לשקף את התכונות והיכולות השונות של כל מסלול.
  3. טווחי תמחור שקופים: תארו במפורט את התכונות, המגבלות והתמחור של כל תוכנית בלי אותיות קטנות והפניות "קרא עוד" ו"לתנאים המלאים".
  4. שאלות נפוצות: ענו על שאלות נפוצות גם בדף התמחור ואל תסמכו על הגולש שיעבור לכל התוכן שבאתר. כדאי לכסות גם דברים כמו אפשרויות תשלום, מדיניות ביטולים והחזרים וכו'.
  5. Up sale: עודדו לקוחות להירשם לתוכנית שנתית על ידי הצעת הנחה או הטבות נוספות והרוויחו מכירה נוספת.
  6. ניסיון חינם: אם יש לכם תוכנית חינמית הקפידו להדגיש אותה ולעודד נסיונות, אין יותר קבוע מזמני.
  7. המלצות: הציגו סקירות של לקוחות שעוזרות לבסס אמון והוכחה חברתית.
  8. אם חלק מהמידע הוא מונחים מקצועיים כדאי להוסיף אייקון עזרה עם הסבר מפורט וקליט במעבר עכבר (Toltip).

כמו בכל דף בכדי להגדיל את ההמרות ולגרום למבקרים באתר לפעול חשוב לספק כלי פעולה זמינים ולהוסיף כפתורי "צור קשר" ו"קבלו הצעת מחיר" כדי שהמשפך יתקדם תמיד בכיוון המרה ולהניע את המבקרים ליצירת קשר. כדאי לוודא שהם מוצגים בצורה ברורה גם על גבי הדף של התמחור,

עיצוב

  1. עיצוב נקי וקל לניווט – חשוב לוודא שהדף נראה מסודר ונקי, ושהמשתמש יכול למצוא את המידע שהוא מחפש בצורה קלה ומהירה.
  2. כותרות ברורות – יש להשתמש בכותרות כדי לבדל בין הסעיפים השונים, ולסיים בקריאה לפעולה מהירה ופשוטה.
  3. השתמשו בתמונות – השתמשו בתמונות מקצועיות ודיאגרמות כדי להציג את המוצרים או השירותים והיתרונות שלכם בצורה חזותית ומשכנעת.
  4. כלי הלידים וההמרה – השתמשו בטפסים רק בשדות שאתם מוכרחים והקפידו שכל השאלונים נוחים למילוי, כדי להפוך את התהליך לקצר וקל ללקוחות שלכם.

לפני סיום

חשוב לזכור שדף התמחור צריך להיות מעודכן ומתאים לכל השינויים שהמוצר או השירות שלכם עוברים. לכן, חובה לבדוק ולעדכן את הדף התמחור שלכם (וגם את כל האתר…) מעת לעת כדי להבטיח שהוא מתאים למוצר או השירות הנוכחי.

בעזרת הטיפים הללו ובניית דף התמחור המתאים, תהפכו את דף התמחור שלכם לכלי חשוב ומרכזי לגיוס לקוחות, בהצלחה !

אהבתם ?

הצטרפו כאן למטה וקבלו למייל כל פעם שעולה מאמר חדש. ומחכים לכם בתגובות : )

רוצה להתעדכן בתכנים חדשים שלנו ?

אנחנו לא חופרים וגם לא מעבירים את כתובות המייל לצד שלישי. הדיוור יכול לכלול גם תכנים פרסומיים. ניתן להסיר בכל עת

3 2 votes
דירוג המאמר
Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

מאת צוות מולטי דיגיטל

בלוג מאת צוות ניהול האתרים בו אנו משתפים מניסיון את המחשבות שלנו על Ux Ui, מסחר אלקטרוני וכל מה שביניהם. אוסף של טיפים, כלים, התאמות, סקירות ומדריכים שמעניינים בעלי אתרים ונכסים דיגיטליים

אולי יעניין אותך גם :

אולי רצית לדעת ?

הידעת 26#

תוויות על קוביות מוצר
באתרי איקומרס נחשבות כאחד ממקדמי המכירות הבולטים 🪄
אך גם בבחירת הטקסט המופיע על התוית יש השפעה ניכרת על התוצאה שלה✅

במחקר של Barnes, Aaron J; Shavitt, Sharon מאוניברסיטת Oxford שפורסם ב Journal of Consumer Research נמצא שתוויות עם תוכן חברתי כמו "דירוג מוביל"💝 משכנעות יותר ומוכרות טוב יותר מאשר תווית עם אותו מסר אבל בניסוח אחר כמו "רב מכר"

טיפ #24

הוסיפו שאלות ותשובות בדפי המוצרים כדי שהלקוחות ישאלו שאלות על הפריט.

אפשרו למבקרים אחרים בדף לקרוא שאלות ותשובות מהעבר.

זה חשוב במיוחד אם הדירוגים הממוצעים של המוצרים הם בצד הנמוך (3 כוכבים או פחות),

או אם קיבלתם ביקורות שליליות על הפריט שלא תואם את הציפיות.

הידעת #25

בסקר קונים של Etsy כ90% מהנשאלים אמרו שאיכות התמונות במוצרים "חשוב מאוד" להחלטת הרכישה.

טיפ #23

כדי לתפוס לידים באופן מיידי הטמיעו את הטפסים פתוחים :
במקום כפתור "לחצו כאן להרשמה"

השתמשו בשדה "הזן כאן את האימייל שלך + כפתור שליחה"

זכרו, עם כל מעבר עמוד, שיעור ההמרה יורד. נסו ללכוד לידים בהקדם האפשרי!

הידעת #24

מכון Baymard עדכנו את סטטיסטיקת נטישת העגלה שלהם לשנת 2023 והוא עומד על 70% ! נתון מזעזע בהחלט.

3 הסיבות המובילות ברשימה:
1. עלויות נוספות גבוהות מדי (כגון: משלוח, מס, עמלות)
2. האתר דורש ליצור חשבון לפני תשלום
3. משלוח איטי מדי

הבשורה הטובה,
שינוי בעיצוב ואפיון דף הקופה יכול להביא עליה של כ35.26% בהמרות ולצמצם את אחוז הנטישות הגבוה

טיפ #22

אקורדיון - Accordion - ספוילר משמש להצגת טקסט בצורה מכווצת ושימושי בהצגת שאלות נפוצות וכדו' עם האקורדיון מבקרי האתר יכולים לסרוק את כותרות התוכן ולבחור להרחיב פריט.

על ידי השימוש באקורדיונים ניתן:
1. לצמצם את עומס המידע.
2. לעקוב מה מתוך הטקסט מעניין את המשתמשים.
אך המנעו משימוש באקורדיונים כאשר:
1. המשתמשים זקוקים לגישה לרוב התכנים. 2. יש מעט תוכן גלוי בדף.
3. לא ניתן לחלק את התוכן בצורה שלא תפריע לשטף הקריאה.

הטופס נשלח בהצלחה.
תודה שפנית אלינו !