multi digital

איך ליצור עמוד תמחור שמגדיל את ההמרות

דף תמחור יכול להיות קטלן המרות קריטי או מאיץ צמיחה, תלוי בתוכן ואיך הוא מעוצב, ללא עמוד תמחור אופטימלי, אתם עשויים להפסיד הרבה לקוחות רלוונטיים שכבר הגיעו עד לאתר שלכם.

מאמר זה כולל תובנות חשובות שיעזרו למקסם את ההכנסה ולשפר את אחוזי ההמרה של דפי התמחור. הדפים הטובים מעודדים משתמשים לעבור מהססנות חשדנות וחוסר החלטה לוודאות.

קבלו כללים שישפרו בוודאות כל דף תמחור:

תוכן ומבנה

  1. כותרת מונעת ערך: הדגישו את הצעת הערך הייחודית שלכם ופתו לקוחות פוטנציאליים לבדוק עוד.
  2. שמות רמות תמחור תואמות מותג: תנו שמות ברורים ומתאימים לשירות / המוצר לכל רמת תמחור כדי לשקף את התכונות והיכולות השונות של כל מסלול.
  3. טווחי תמחור שקופים: תארו במפורט את התכונות, המגבלות והתמחור של כל תוכנית בלי אותיות קטנות והפניות "קרא עוד" ו"לתנאים המלאים".
  4. שאלות נפוצות: ענו על שאלות נפוצות גם בדף התמחור ואל תסמכו על הגולש שיעבור לכל התוכן שבאתר. כדאי לכסות גם דברים כמו אפשרויות תשלום, מדיניות ביטולים והחזרים וכו'.
  5. Up sale: עודדו לקוחות להירשם לתוכנית שנתית על ידי הצעת הנחה או הטבות נוספות והרוויחו מכירה נוספת.
  6. ניסיון חינם: אם יש לכם תוכנית חינמית הקפידו להדגיש אותה ולעודד נסיונות, אין יותר קבוע מזמני.
  7. המלצות: הציגו סקירות של לקוחות שעוזרות לבסס אמון והוכחה חברתית.
  8. אם חלק מהמידע הוא מונחים מקצועיים כדאי להוסיף אייקון עזרה עם הסבר מפורט וקליט במעבר עכבר (Toltip).

כמו בכל דף בכדי להגדיל את ההמרות ולגרום למבקרים באתר לפעול חשוב לספק כלי פעולה זמינים ולהוסיף כפתורי "צור קשר" ו"קבלו הצעת מחיר" כדי שהמשפך יתקדם תמיד בכיוון המרה ולהניע את המבקרים ליצירת קשר. כדאי לוודא שהם מוצגים בצורה ברורה גם על גבי הדף של התמחור,

עיצוב

  1. עיצוב נקי וקל לניווט – חשוב לוודא שהדף נראה מסודר ונקי, ושהמשתמש יכול למצוא את המידע שהוא מחפש בצורה קלה ומהירה.
  2. כותרות ברורות – יש להשתמש בכותרות כדי לבדל בין הסעיפים השונים, ולסיים בקריאה לפעולה מהירה ופשוטה.
  3. השתמשו בתמונות – השתמשו בתמונות מקצועיות ודיאגרמות כדי להציג את המוצרים או השירותים והיתרונות שלכם בצורה חזותית ומשכנעת.
  4. כלי הלידים וההמרה – השתמשו בטפסים רק בשדות שאתם מוכרחים והקפידו שכל השאלונים נוחים למילוי, כדי להפוך את התהליך לקצר וקל ללקוחות שלכם.

לפני סיום

חשוב לזכור שדף התמחור צריך להיות מעודכן ומתאים לכל השינויים שהמוצר או השירות שלכם עוברים. לכן, חובה לבדוק ולעדכן את הדף התמחור שלכם (וגם את כל האתר…) מעת לעת כדי להבטיח שהוא מתאים למוצר או השירות הנוכחי.

בעזרת הטיפים הללו ובניית דף התמחור המתאים, תהפכו את דף התמחור שלכם לכלי חשוב ומרכזי לגיוס לקוחות, בהצלחה !

אהבתם ?

הצטרפו כאן למטה וקבלו למייל כל פעם שעולה מאמר חדש. ומחכים לכם בתגובות : )

נהנת מהמאמר ? דרג אותנו

רוצה להתעדכן בתכנים חדשים שלנו ?

אנחנו לא חופרים וגם לא מעבירים את כתובות המייל לצד שלישי. הדיוור יכול לכלול גם תכנים פרסומיים. ניתן להסיר בכל עת

3 2 votes
דירוג המאמר
Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

מאת צוות מולטי דיגיטל

בלוג מאת צוות ניהול האתרים בו אנו משתפים מניסיון את המחשבות שלנו על Ux Ui, מסחר אלקטרוני וכל מה שביניהם. אוסף של טיפים, כלים, התאמות, סקירות ומדריכים שמעניינים בעלי אתרים ונכסים דיגיטליים

אולי יעניין אותך גם :

אולי רצית לדעת ?

טיפ 26#

האם להציע משלוח חינם או לא?
זו שאלה שמטרידה כל בעל חנות אונליין.
מצד אחד, חיוב על משלוח עלול להרתיע קונים ולהפחית מכירות.
מצד שני, משלוח חינם (שהעלות כלולה במחיר המוצר) עשוי להגדיל מכירות, אך גם להוביל להחזרות רבות יותר ולפגוע ברווחיות.

אז מה הפתרון? פשוט – תנו ללקוחות קופון בשווי עלות המשלוח:

במקום להצהיר על משלוח חינם במהלך כל תהליך הרכישה, הפתיעו את הלקוחות בקופון שמכסה את עלות המשלוח בדף התשלום.
כך הם ייהנו מהפתעה נעימה כשהם יגלו שהמשלוח הוא למעשה בחינם, ואתם תזכו להשלמת רכישות מרובות יותר.
בדרך זו תוכלו להימנע מניצול מדיניות המשלוח החינמי להחזרות מיותרות ולשמור על רווחיות העסק.

הידעת ? #28

אנשים הוסיפו לסל עד 57.5% יותר פריטים כאשר המוצרים הוצגו על ידי היתרונות שהם מספקים (למשל תזונה בריאה) בהשוואה לשיוך לפי התכונות שלהם (למשל טעם תפוז)

לכן סווגו את המוצרים בחנות שלכם גם לפי היתרונות שהם מספקים (למשל הסרת כתמים בכביסה אחת) ולא רק לפי התכונות שלהם (למשל סוג, צבע, טעם, גודל).

מקור ariyh.com

 

הידעת ? #27

כשמציאות רבודה (AR) התחילה להופיע באתרים זו הייתה שאיפה לעזור למשתמשים לדמיין מוצרים בחללים אמיתיים, לבנות אמון ברכישות יקרות ולהפחית את ההחזרים.

עם זאת, מחקר גדול של מכון Baymard בנושא ריהוט ועיצוב הבית מגלה שרוב של 87% מהמשתמשים נמנעים במידה רבה מתכונות AR בעת קניות רהיטים.

כשמשתמשים בטכנולוגיית AR לדגמים של רהיטים בחדר, היא מייצרת לעתים קרובות ספק לגבי התאמת המוצר ומעכבת החלטות רכישה
ההמלצה של Baymard במקום זאת וזה נכון ותקף לכל אתר מכירות באשר הוא :
השקיעו בתמונות איכותיות בדף המוצר כדי לעזור למשתמשים לדמיין בצורה יעילה את המוצרים.
למקור https://baymard.com/research/houseware-and-furnishings

מה זה דומיין ?

דומיין (שם מתחם) הוא גרסה טקסטואלית של כתובת IP, המספר שמפנה לאתר מסוים. לדוגמה, המספר 64.176.168.178 הוא כתובת ה-IP של multidigital.net. כל שם דומיין באינטרנט מתאים למספרים כאלה.

ללא שמות מתחם, כדי לבקר אתר נצטרך להיזכר במספר כזה, בדומה למערכת הטלפונית, הדומיינים הפכו את הניווט ברשת להרבה יותר פשוט.

טיפ #25

רשומות תפוצה עם אימיילים רלוונטיים ומותאמים אישית מקבלים מעורבות והמרה גבוהה.

  1. אל תצרפו את כל הלקוחות שלכם לקבוצה אחת גדולה.
    פילוח לקבוצות מאפשר להתאים את המסרים כך שיתאימו לדמוגרפיה ספציפית. ולהבטיח שהאנשים הנכונים מקבלים את המסר הנכון בזמן הנכון.
  2. אספו פרטים אישיים נוספים.
    לדוגמא ימי הולדת או תחומי ענין והעדפות שונות. כך תוכלו לשלוח מיילים מותאמים אישית ולדייק יותר את הדיוורים שלכם.

הידעת #26

תוויות על קוביות מוצר
באתרי איקומרס נחשבות כאחד ממקדמי המכירות הבולטים 🪄
אך גם בבחירת הטקסט המופיע על התוית יש השפעה ניכרת על התוצאה שלה✅

במחקר של Barnes, Aaron J; Shavitt, Sharon מאוניברסיטת Oxford שפורסם ב Journal of Consumer Research נמצא שתוויות עם תוכן חברתי כמו "דירוג מוביל"💝 משכנעות יותר ומוכרות טוב יותר מאשר תווית עם אותו מסר אבל בניסוח אחר כמו "רב מכר"

הטופס נשלח בהצלחה.
תודה שפנית אלינו !