multi digital

מה עובד יותר דף נחיתה ארוך או קצר ?

נתקלת פעם בדף נחיתה או אפילו אתר אינטרנט שלדעתך הוא "לא משהו" אבל עדיין ממיר בטירוף ?

זה בגלל שהוא פונה לסוג אדם אחר לגמרי ושונה ממך.

גם בתוך קהל יעד אחד ייש מנעד רחב וסוגים שונים של אנשים,

יש את אלו שמעדיפים מידע ארוך ומפורט, ואלו שמעדיפים קצר ומתומצת, חלק מחליטים ברגשות, אחרים צריכים הרבה זמן לחשוב.

חלק אוהבים צבעוני, חלק רועש ומקושקש, חלק צריכים תמונות ואחרים רק וידאו

המאמר הזה קשור יותר לשיווק ופרסום באופן כללי אבל שימושי מאוד בהחלטה מה להכניס באתר / בדף הנחיתה שלך.

באופן כללי בכל קהל יעד יש ארבעה סוגי מקבלי החלטות , ואת כולם עליך לשכנע כדי למקסם את ההמרות שלך.

כרגיל, אנחנו נעשה את זה קצר… אבל מבין הקוראים ממש עכשיו : ) 2 צריכים קצר ו 2 צריכים ארוך.

הקצרים הספונטניים:

אנשים אלה מעדיפים משפטים קצרים שאפשר לרפרף מלמעלה. ההחלטות שלהם הם על סמך רגשות, הם סומכים על האומץ שלהם ואוהבים דברים חדשים ומעניינים.

אליהם יש לפנות בפירוט היתרונות הרגשיים יחד עם הנעה לפעולה עוצמתית, תוך שמירה על תוכן חד ומרגש ועיצוב יצירתי ודומיננטי.

התחרותיים. טיפוסים אלה אוהבים הישגים, ועצמאות, הם מקבלים את ההחלטות במהירות ומשתמשים הרבה בהיגיון. הם מעדיפים שהתוכן יהיה קצר ורוצים שישכנעו אותם למה הם צריכים לקבל את ההחלטה.

הארוכים:

ההומניסטים. ואנשי הדאגה לחברה ולסביבה,. אכפת להם מהטוב הגדול והם נהנים מסיפורים חיוביים.

ברור שהם גם מסתמכים על הרגשות שלהם. אבל הם מעדיפים סיפור ארוך שבו מתואר גם המשימה החזון והמטרות שלך.

ההגיוניים. ההיגיון גובר על הרגש במקרה הזה. משתמשים אלו זקוקים לזמן כדי לקבל החלטות ויערכו מחקר מעמיק לפני שהם פונים / מתחייבים / קונים.

הדבר הטוב ביותר שניתן לעשות הוא לספק ראיות, מקרי הצלחה והוכחות חברתיות כדי לגבות את הטענות שלך.

אז תכלס איזה תוכן ורכיבים להכניס לדף נחיתה ?

אמנם אין עדיין נוסחת קסם שתענה באופן מלא על העדפות של כלל המשתמשים,

אבל יש פתרון פשוט! למה לא ליצור דפי נחיתה שונים עבור סוגים שונים של משתמשים שאליהם תוכל למקד את המודעות ? זהו פתרון יעיל וממיר מאוד.

באמצעות יצירת מודעות שונות הפונות בסגנונות שונים על פי סוגי היעד והפנייה לדפי נחיתה נפרדים תוכלו למקסם המרות ולהשיג הרבה יותר

ולטווח הרחוק אחרי שתאספו דטה מה ממיר אצלכם יותר (צריך לפחות 1000 מבקרים בחודש בדף כדי להשיג תוצאות סטטיסטיות מוכחות) תוכלו למקד את התקציב בדפים האפקטיביים ולהרויח מכל הכיוונים.

שיפרנו לכם את אחוז ההמרות? איזה כייף שמחנו לעזור : )

אהבתם ?

הצטרפו כאן למטה וקבלו למייל כל פעם שעולה מאמר חדש, וכמו תמיד מחכים לכם בתגובות : )

נהנת מהמאמר ? דרג אותנו

רוצה להתעדכן בתכנים חדשים שלנו ?

אנחנו לא חופרים וגם לא מעבירים את כתובות המייל לצד שלישי. הדיוור יכול לכלול גם תכנים פרסומיים. ניתן להסיר בכל עת

5 1 vote
דירוג המאמר
Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

מאת צוות מולטי דיגיטל

בלוג מאת צוות ניהול האתרים בו אנו משתפים מניסיון את המחשבות שלנו על Ux Ui, מסחר אלקטרוני וכל מה שביניהם. אוסף של טיפים, כלים, התאמות, סקירות ומדריכים שמעניינים בעלי אתרים ונכסים דיגיטליים

אולי יעניין אותך גם :

אולי רצית לדעת ?

טיפ 26#

האם להציע משלוח חינם או לא?
זו שאלה שמטרידה כל בעל חנות אונליין.
מצד אחד, חיוב על משלוח עלול להרתיע קונים ולהפחית מכירות.
מצד שני, משלוח חינם (שהעלות כלולה במחיר המוצר) עשוי להגדיל מכירות, אך גם להוביל להחזרות רבות יותר ולפגוע ברווחיות.

אז מה הפתרון? פשוט – תנו ללקוחות קופון בשווי עלות המשלוח:

במקום להצהיר על משלוח חינם במהלך כל תהליך הרכישה, הפתיעו את הלקוחות בקופון שמכסה את עלות המשלוח בדף התשלום.
כך הם ייהנו מהפתעה נעימה כשהם יגלו שהמשלוח הוא למעשה בחינם, ואתם תזכו להשלמת רכישות מרובות יותר.
בדרך זו תוכלו להימנע מניצול מדיניות המשלוח החינמי להחזרות מיותרות ולשמור על רווחיות העסק.

הידעת ? #28

אנשים הוסיפו לסל עד 57.5% יותר פריטים כאשר המוצרים הוצגו על ידי היתרונות שהם מספקים (למשל תזונה בריאה) בהשוואה לשיוך לפי התכונות שלהם (למשל טעם תפוז)

לכן סווגו את המוצרים בחנות שלכם גם לפי היתרונות שהם מספקים (למשל הסרת כתמים בכביסה אחת) ולא רק לפי התכונות שלהם (למשל סוג, צבע, טעם, גודל).

מקור ariyh.com

 

הידעת ? #27

כשמציאות רבודה (AR) התחילה להופיע באתרים זו הייתה שאיפה לעזור למשתמשים לדמיין מוצרים בחללים אמיתיים, לבנות אמון ברכישות יקרות ולהפחית את ההחזרים.

עם זאת, מחקר גדול של מכון Baymard בנושא ריהוט ועיצוב הבית מגלה שרוב של 87% מהמשתמשים נמנעים במידה רבה מתכונות AR בעת קניות רהיטים.

כשמשתמשים בטכנולוגיית AR לדגמים של רהיטים בחדר, היא מייצרת לעתים קרובות ספק לגבי התאמת המוצר ומעכבת החלטות רכישה
ההמלצה של Baymard במקום זאת וזה נכון ותקף לכל אתר מכירות באשר הוא :
השקיעו בתמונות איכותיות בדף המוצר כדי לעזור למשתמשים לדמיין בצורה יעילה את המוצרים.
למקור https://baymard.com/research/houseware-and-furnishings

מה זה דומיין ?

דומיין (שם מתחם) הוא גרסה טקסטואלית של כתובת IP, המספר שמפנה לאתר מסוים. לדוגמה, המספר 64.176.168.178 הוא כתובת ה-IP של multidigital.net. כל שם דומיין באינטרנט מתאים למספרים כאלה.

ללא שמות מתחם, כדי לבקר אתר נצטרך להיזכר במספר כזה, בדומה למערכת הטלפונית, הדומיינים הפכו את הניווט ברשת להרבה יותר פשוט.

טיפ #25

רשומות תפוצה עם אימיילים רלוונטיים ומותאמים אישית מקבלים מעורבות והמרה גבוהה.

  1. אל תצרפו את כל הלקוחות שלכם לקבוצה אחת גדולה.
    פילוח לקבוצות מאפשר להתאים את המסרים כך שיתאימו לדמוגרפיה ספציפית. ולהבטיח שהאנשים הנכונים מקבלים את המסר הנכון בזמן הנכון.
  2. אספו פרטים אישיים נוספים.
    לדוגמא ימי הולדת או תחומי ענין והעדפות שונות. כך תוכלו לשלוח מיילים מותאמים אישית ולדייק יותר את הדיוורים שלכם.

הידעת #26

תוויות על קוביות מוצר
באתרי איקומרס נחשבות כאחד ממקדמי המכירות הבולטים 🪄
אך גם בבחירת הטקסט המופיע על התוית יש השפעה ניכרת על התוצאה שלה✅

במחקר של Barnes, Aaron J; Shavitt, Sharon מאוניברסיטת Oxford שפורסם ב Journal of Consumer Research נמצא שתוויות עם תוכן חברתי כמו "דירוג מוביל"💝 משכנעות יותר ומוכרות טוב יותר מאשר תווית עם אותו מסר אבל בניסוח אחר כמו "רב מכר"

הטופס נשלח בהצלחה.
תודה שפנית אלינו !