נתקלת פעם בדף נחיתה או אפילו אתר אינטרנט שלדעתך הוא "לא משהו" אבל עדיין ממיר בטירוף ?
זה בגלל שהוא פונה לסוג אדם אחר לגמרי ושונה ממך.
גם בתוך קהל יעד אחד ייש מנעד רחב וסוגים שונים של אנשים,
יש את אלו שמעדיפים מידע ארוך ומפורט, ואלו שמעדיפים קצר ומתומצת, חלק מחליטים ברגשות, אחרים צריכים הרבה זמן לחשוב.
חלק אוהבים צבעוני, חלק רועש ומקושקש, חלק צריכים תמונות ואחרים רק וידאו
המאמר הזה קשור יותר לשיווק ופרסום באופן כללי אבל שימושי מאוד בהחלטה מה להכניס באתר / בדף הנחיתה שלך.
באופן כללי בכל קהל יעד יש ארבעה סוגי מקבלי החלטות , ואת כולם עליך לשכנע כדי למקסם את ההמרות שלך.
כרגיל, אנחנו נעשה את זה קצר… אבל מבין הקוראים ממש עכשיו : ) 2 צריכים קצר ו 2 צריכים ארוך.
הקצרים הספונטניים:
אנשים אלה מעדיפים משפטים קצרים שאפשר לרפרף מלמעלה. ההחלטות שלהם הם על סמך רגשות, הם סומכים על האומץ שלהם ואוהבים דברים חדשים ומעניינים.
אליהם יש לפנות בפירוט היתרונות הרגשיים יחד עם הנעה לפעולה עוצמתית, תוך שמירה על תוכן חד ומרגש ועיצוב יצירתי ודומיננטי.
התחרותיים. טיפוסים אלה אוהבים הישגים, ועצמאות, הם מקבלים את ההחלטות במהירות ומשתמשים הרבה בהיגיון. הם מעדיפים שהתוכן יהיה קצר ורוצים שישכנעו אותם למה הם צריכים לקבל את ההחלטה.
הארוכים:
ההומניסטים. ואנשי הדאגה לחברה ולסביבה,. אכפת להם מהטוב הגדול והם נהנים מסיפורים חיוביים.
ברור שהם גם מסתמכים על הרגשות שלהם. אבל הם מעדיפים סיפור ארוך שבו מתואר גם המשימה החזון והמטרות שלך.
ההגיוניים. ההיגיון גובר על הרגש במקרה הזה. משתמשים אלו זקוקים לזמן כדי לקבל החלטות ויערכו מחקר מעמיק לפני שהם פונים / מתחייבים / קונים.
הדבר הטוב ביותר שניתן לעשות הוא לספק ראיות, מקרי הצלחה והוכחות חברתיות כדי לגבות את הטענות שלך.
אז תכלס איזה תוכן ורכיבים להכניס לדף נחיתה ?
אמנם אין עדיין נוסחת קסם שתענה באופן מלא על העדפות של כלל המשתמשים,
אבל יש פתרון פשוט! למה לא ליצור דפי נחיתה שונים עבור סוגים שונים של משתמשים שאליהם תוכל למקד את המודעות ? זהו פתרון יעיל וממיר מאוד.
באמצעות יצירת מודעות שונות הפונות בסגנונות שונים על פי סוגי היעד והפנייה לדפי נחיתה נפרדים תוכלו למקסם המרות ולהשיג הרבה יותר
ולטווח הרחוק אחרי שתאספו דטה מה ממיר אצלכם יותר (צריך לפחות 1000 מבקרים בחודש בדף כדי להשיג תוצאות סטטיסטיות מוכחות) תוכלו למקד את התקציב בדפים האפקטיביים ולהרויח מכל הכיוונים.
שיפרנו לכם את אחוז ההמרות? איזה כייף שמחנו לעזור : )
אהבתם ?
הצטרפו כאן למטה וקבלו למייל כל פעם שעולה מאמר חדש, וכמו תמיד מחכים לכם בתגובות : )