multi digital

מה עובד יותר דף נחיתה ארוך או קצר ?

נתקלת פעם בדף נחיתה או אפילו אתר אינטרנט שלדעתך הוא "לא משהו" אבל עדיין ממיר בטירוף ?

זה בגלל שהוא פונה לסוג אדם אחר לגמרי ושונה ממך.

גם בתוך קהל יעד אחד ייש מנעד רחב וסוגים שונים של אנשים,

יש את אלו שמעדיפים מידע ארוך ומפורט, ואלו שמעדיפים קצר ומתומצת, חלק מחליטים ברגשות, אחרים צריכים הרבה זמן לחשוב.

חלק אוהבים צבעוני, חלק רועש ומקושקש, חלק צריכים תמונות ואחרים רק וידאו

המאמר הזה קשור יותר לשיווק ופרסום באופן כללי אבל שימושי מאוד בהחלטה מה להכניס באתר / בדף הנחיתה שלך.

באופן כללי בכל קהל יעד יש ארבעה סוגי מקבלי החלטות , ואת כולם עליך לשכנע כדי למקסם את ההמרות שלך.

כרגיל, אנחנו נעשה את זה קצר… אבל מבין הקוראים ממש עכשיו : ) 2 צריכים קצר ו 2 צריכים ארוך.

הקצרים הספונטניים:

אנשים אלה מעדיפים משפטים קצרים שאפשר לרפרף מלמעלה. ההחלטות שלהם הם על סמך רגשות, הם סומכים על האומץ שלהם ואוהבים דברים חדשים ומעניינים.

אליהם יש לפנות בפירוט היתרונות הרגשיים יחד עם הנעה לפעולה עוצמתית, תוך שמירה על תוכן חד ומרגש ועיצוב יצירתי ודומיננטי.

התחרותיים. טיפוסים אלה אוהבים הישגים, ועצמאות, הם מקבלים את ההחלטות במהירות ומשתמשים הרבה בהיגיון. הם מעדיפים שהתוכן יהיה קצר ורוצים שישכנעו אותם למה הם צריכים לקבל את ההחלטה.

הארוכים:

ההומניסטים. ואנשי הדאגה לחברה ולסביבה,. אכפת להם מהטוב הגדול והם נהנים מסיפורים חיוביים.

ברור שהם גם מסתמכים על הרגשות שלהם. אבל הם מעדיפים סיפור ארוך שבו מתואר גם המשימה החזון והמטרות שלך.

ההגיוניים. ההיגיון גובר על הרגש במקרה הזה. משתמשים אלו זקוקים לזמן כדי לקבל החלטות ויערכו מחקר מעמיק לפני שהם פונים / מתחייבים / קונים.

הדבר הטוב ביותר שניתן לעשות הוא לספק ראיות, מקרי הצלחה והוכחות חברתיות כדי לגבות את הטענות שלך.

אז תכלס איזה תוכן ורכיבים להכניס לדף נחיתה ?

אמנם אין עדיין נוסחת קסם שתענה באופן מלא על העדפות של כלל המשתמשים,

אבל יש פתרון פשוט! למה לא ליצור דפי נחיתה שונים עבור סוגים שונים של משתמשים שאליהם תוכל למקד את המודעות ? זהו פתרון יעיל וממיר מאוד.

באמצעות יצירת מודעות שונות הפונות בסגנונות שונים על פי סוגי היעד והפנייה לדפי נחיתה נפרדים תוכלו למקסם המרות ולהשיג הרבה יותר

ולטווח הרחוק אחרי שתאספו דטה מה ממיר אצלכם יותר (צריך לפחות 1000 מבקרים בחודש בדף כדי להשיג תוצאות סטטיסטיות מוכחות) תוכלו למקד את התקציב בדפים האפקטיביים ולהרויח מכל הכיוונים.

שיפרנו לכם את אחוז ההמרות? איזה כייף שמחנו לעזור : )

אהבתם ?

הצטרפו כאן למטה וקבלו למייל כל פעם שעולה מאמר חדש, וכמו תמיד מחכים לכם בתגובות : )

רוצה להתעדכן בתכנים חדשים שלנו ?

אנחנו לא חופרים וגם לא מעבירים את כתובות המייל לצד שלישי. הדיוור יכול לכלול גם תכנים פרסומיים. ניתן להסיר בכל עת

5 1 vote
דירוג המאמר
Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

מאת צוות מולטי דיגיטל

בלוג מאת צוות ניהול האתרים בו אנו משתפים מניסיון את המחשבות שלנו על Ux Ui, מסחר אלקטרוני וכל מה שביניהם. אוסף של טיפים, כלים, התאמות, סקירות ומדריכים שמעניינים בעלי אתרים ונכסים דיגיטליים

אולי יעניין אותך גם :

אולי רצית לדעת ?

הידעת 26#

תוויות על קוביות מוצר
באתרי איקומרס נחשבות כאחד ממקדמי המכירות הבולטים 🪄
אך גם בבחירת הטקסט המופיע על התוית יש השפעה ניכרת על התוצאה שלה✅

במחקר של Barnes, Aaron J; Shavitt, Sharon מאוניברסיטת Oxford שפורסם ב Journal of Consumer Research נמצא שתוויות עם תוכן חברתי כמו "דירוג מוביל"💝 משכנעות יותר ומוכרות טוב יותר מאשר תווית עם אותו מסר אבל בניסוח אחר כמו "רב מכר"

טיפ #24

הוסיפו שאלות ותשובות בדפי המוצרים כדי שהלקוחות ישאלו שאלות על הפריט.

אפשרו למבקרים אחרים בדף לקרוא שאלות ותשובות מהעבר.

זה חשוב במיוחד אם הדירוגים הממוצעים של המוצרים הם בצד הנמוך (3 כוכבים או פחות),

או אם קיבלתם ביקורות שליליות על הפריט שלא תואם את הציפיות.

הידעת #25

בסקר קונים של Etsy כ90% מהנשאלים אמרו שאיכות התמונות במוצרים "חשוב מאוד" להחלטת הרכישה.

טיפ #23

כדי לתפוס לידים באופן מיידי הטמיעו את הטפסים פתוחים :
במקום כפתור "לחצו כאן להרשמה"

השתמשו בשדה "הזן כאן את האימייל שלך + כפתור שליחה"

זכרו, עם כל מעבר עמוד, שיעור ההמרה יורד. נסו ללכוד לידים בהקדם האפשרי!

הידעת #24

מכון Baymard עדכנו את סטטיסטיקת נטישת העגלה שלהם לשנת 2023 והוא עומד על 70% ! נתון מזעזע בהחלט.

3 הסיבות המובילות ברשימה:
1. עלויות נוספות גבוהות מדי (כגון: משלוח, מס, עמלות)
2. האתר דורש ליצור חשבון לפני תשלום
3. משלוח איטי מדי

הבשורה הטובה,
שינוי בעיצוב ואפיון דף הקופה יכול להביא עליה של כ35.26% בהמרות ולצמצם את אחוז הנטישות הגבוה

טיפ #22

אקורדיון - Accordion - ספוילר משמש להצגת טקסט בצורה מכווצת ושימושי בהצגת שאלות נפוצות וכדו' עם האקורדיון מבקרי האתר יכולים לסרוק את כותרות התוכן ולבחור להרחיב פריט.

על ידי השימוש באקורדיונים ניתן:
1. לצמצם את עומס המידע.
2. לעקוב מה מתוך הטקסט מעניין את המשתמשים.
אך המנעו משימוש באקורדיונים כאשר:
1. המשתמשים זקוקים לגישה לרוב התכנים. 2. יש מעט תוכן גלוי בדף.
3. לא ניתן לחלק את התוכן בצורה שלא תפריע לשטף הקריאה.

הטופס נשלח בהצלחה.
תודה שפנית אלינו !