multi digital

11 טיפים לכתיבת תוכן איכותי באתר

בחרתם לכתוב את הפוסטים שלכם לבד וויתרתם על כתיבה מקצועית ?

ריכזנו טיפים מהצוות שלנו לכתיבת מאמרים נכונה ויעילה באתר ובבלוג שלכם

1. נושא שימושי

בחרו נושא שימושי שיוסיף מידע ויביא תועלת לעוקבים שלכם, כתבו על דברים שאתם נשאלים עליהם באופן תדיר או יכולים לעניין את הגולשים באתר שלכם, תוכלו להעזר באתרי המתחרים שלכם אך הקפידו לא להעתיק או לשכתב מאמרים של אחרים. 

2. פסקת מבוא וכותרת

נסחו פסקת מבוא איכותית מושכת ומעניינת. הקפידו שהיא תספר את תוכן הפוסט ועדיין המנעו מלגלות את מה שכתבתם. ייצרו ענין לקריאת המשך המאמר לכן אל תאריכו יותר מידי וחשבו על משפטים שיענו על צורך (או במילים אחרות יעניינו) של כמה שיותר קוראים.

רוצים טיפ איכותי איך לבחור כותרת ? קליק כאן לטיפ מספר 4 (נפתח בחלונית חדשה)

3. ברור וקליט

כתבו בשפה קלילה וברורה ! לא במילים גבוהות, ולא במושגים הפשוטים לכם כבעלי המקצוע אך פחות מובנים לקורא הפשוט.

מאמרים "כבדים" לא תועלתיים והדף יסגר במהירות, הקפידו על ניסוח נכון ותקני אבל הישארו בגובה העיניים.

4. חלוקה

חלקו את הטקסט למקטעים ופזרו את עומס המידע, גם ככה אנשים לא אוהבים יותר מידי טקסט.

אם אפשרי חלקו את הנתונים לשורות ממוספרות, הוסיפו דיאגרמות ותמונות להמחשה,

5. בצעו מחקר seo

בדקו עם החבר'ה מהקידום איזה מילות מפתח יכולות לעזור שיופיעו אצלכם במאמרים / בתוכן ונסו לשלב אותם במאמר שלכם. תעשו את זה חכם וספונטני, האלגוריתמים של מנועי החיפוש מנסים לדמות כמה שיותר את חווית השימוש של הגולשים ולכן דחיסה לא שגרתית של מילות מפתח חשובות ככל שיהיו לא יביאו הרבה תועלת היות והמאמר ייהפך ללא נעים לקריאה.

6. תמונות & וידאו

שלבו תמונות הממחישות את הכתוב, הקפידו על בחירת תמונה מושלמת ומושכת לתמונה הראשית של הדף ואל תסתפקו רק בה שלבו עוד ועוד תמונות בין הקטעים שייקלו על הקריאה וישאירו את הגולשים זמן רב בדף.

הקפידו על העלאה תקנית הכוללת גדלים ומשקלי קבצים נכונים ואולי לא צריך לומר אבל כדאי להזכיר העלו רק תכנים שאתם בעלי זכויות היוצרים.

שלבו גם וידאו רלוונטי במאמר שלכם, זה יעיל, זה עובד, וזה מוכר ! וידאו קליט וקל הרבה יותר מטקטס ומחזיק את הגולש בדף די הרבה זמן.

7. קטגוריה

פרסמו מספר מאמרים באותם הנושאים ותחת אותה הקטגוריה באתר, כך שהגולשים באתר שלכם ימצאו מידע מקיף ואיכותי ויעברו באתר מעמוד לעמוד בכדי להנות מהתוכן שיצרתם.

8. תגיות

הקפידו לתייג נכון את המאמר שלכם. תגיות html מדוייקות לכותרות לטקסטים ולתמונות יעזרו לגוגל לקרוא את הדף שלכם כראוי, אל תשכחו להוסיף גם תגיות של מילות המפתח במאמר, האלגוריתם של גוגל מתקדם מתעדכן ומתפתח כל הזמן אבל עדיין זאת השפה ! אם האתר שלכם בנוי על פלטפורמת WordPress (ומסתבר שכך) תוכלו להעזר בתוסף Yoast או Rank Math SEO (כוכב עולה ולדעת מומחי seo מומלץ יותר מ Yoast) לביצוע פעולות אלו.

9. תגובות

אפשרו לגולשים להגיב לפוסטים שלכם והגיבו גם אתם לפניות שלהם, ענו על שאלות והסבירו דברים שמשום מה לא מספיק ברורים במאמר,  כך תשמרו על העוקבים שלכם ותגדילו כניסות לעמודים.

10. שיתוף

כייף שקראתם עד כאן 🙂 כנראה שהמאמר מעניין ומועיל ! רוצים לומר תודה ? שתפו אותו לחברים שלכם !

משפט כמו זה בתוספת כפתורי שיתוף יכול להביא טראפיק נחמד לפוסטים שלכם, לכן הוסיפו כפתורי שיתוף ברשתות החברתיות עם משפט הנעה לפעולה, אם הגולשים ימצאו את המאמר יעיל ואיכותי הם ישתפו אותו עם חברים / קולגות  ותרוויחו תנועה חדשה לאתר.

11. טיפ חשוב לסיום – תנו ערך אמיתי עם "תוכן אפס קליק"

בטוח יצא לכם לראות פוסט / דף נחיתה שמושך מאוד עם כותרת או שאלה מפוצצת. את/ה צולל/ת לתוך הפוסט מנסה להשיג את התשובה או המידע הרלוונטי. מחפש, מחפש, ו… זה לא מגיע.

אם צריך ללחוץ לאתר שלהם ולנתח חיבור של 10,000 מילים כדי לקבל את התשובה זה מעצבן וכשלון

תוכן אמיתי באפס לחיצות או כמו שאנחנו קוראים לזה "תוכן אפס קליק" נותן ערך אמיתי ללא צורך להשאיר אימייל או לעבור לדף אחר.

התובנה הזו היא גם תוכן ללא קליקים 🙂 כבר קיבלת ערך.

להצליח עם תוכן בשנת 2024 דורש בניית אמון, זיקה ומערכות יחסים. תוכן בלחיצה אפס עושה את זה. להערים על אנשים להיכנס לאתר שלך קצת פחות.

בהצלחה

נהנת מהמאמר ? דרג אותנו

רוצה להתעדכן בתכנים חדשים שלנו ?

אנחנו לא חופרים וגם לא מעבירים את כתובות המייל לצד שלישי. הדיוור יכול לכלול גם תכנים פרסומיים. ניתן להסיר בכל עת

0 0 votes
דירוג המאמר
Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

מאת צוות מולטי דיגיטל

בלוג מאת צוות ניהול האתרים בו אנו משתפים מניסיון את המחשבות שלנו על Ux Ui, מסחר אלקטרוני וכל מה שביניהם. אוסף של טיפים, כלים, התאמות, סקירות ומדריכים שמעניינים בעלי אתרים ונכסים דיגיטליים

אולי יעניין אותך גם :

אולי רצית לדעת ?

טיפ #30

תוכן באתר הוא לא רק לקידום אתרים, הוא נועד להרבה יותר !🔥
✅תוכן יכול לתת למותג שלך אופי,
✅להגדיל את ההרשמות לניוזלטר
✅ ולהשפיע על אנשים לקנות את המוצר או השירות שלך.
🎯אבל אם תתמקד יותר מדי במיקוד לפי מילות מפתח, אתה יכול לעצור את היצירתיות שלך ואפילו למנוע ממך להגיע ללקוחות האידיאליים.🤹

טיפ #29

תהיתם פעם כיצד מותגי מסחר אלקטרוני מצליחים משגשגים למרות העלייה הקבועה בעלות המדיה לקליקים וחשיפות?🤑

הסוד הוא שהם מבצעים אופטימיזציה עבור ערך חיי הלקוח (LTV).❣
כמובן , הם תמיד ימשיכו לגייס לקוחות חדשים. 🏃🏼‍♀🏃
אבל ברגע שהם מקבלים אחד, הם דואגים למקסם את הערך שלהם ולגרום להם לחזור לקנות שוב ושוב.🤝

טיפ #28

5 כללים פשוטים להנגשת אתר 🧑‍🦽
כדי לוודא שהאתר נגיש לכולם, חשוב:
✅להשתמש בכותרות ברורות, טקסטים בשפה פשוטה וקצרים

🎨 ניגודיות צבעים גבוהה

🏖 לוודא שהמדיה כוללת תיאורי תמונה או כתוביות

⌨ לאפשר ניווט באמצעות המקלדת בלבד ושימוש בקורא מסך

🫨להמנע מאפקטים מהבהבים שלא ניתנים לעצירה

הידעת? #30

הנתונים שידהימו אתכם על אחוזי החזרה בעולם האיקומרס😮
על פי סקר שנערך לאחרונה ב-Narvar בקרב למעלה מ-1,900 צרכנים. 💁💁‍♀

כמעט 39% מהצרכנים מחזירים פריט שנרכש באינטרנט ”לפחות” פעם בחודש בממוצע 💳

החזרות נוגסות מאוד בשורת הרווח הסופית עקב עלויות המשלוח, שיחות תמיכת לקוחות, נזק למוצר והוצאות אחרות.📊

52% מהמשיבים בסקר אמרו שהם הגישו החזר מזויף לפחות פעם אחת בחייהם, לעומת 36% שאמרו את אותו הדבר בשנה שעברה.

מה זה LTV ?

LTV (קיצור של Customer Lifetime Value, לפעמים גם נקרא CLV) מייצג ערך לכל החיים של הלקוח שזהו הסכום הכולל שניתן להרוויח מלקוח ממוצע במהלך מערכת היחסים בין הלקוח לעסק. וזו אחת הדרכים למדוד את הבריאות של העסק במסחר אלקטרוני.

אמנם מדובר במדד דינמי שמשתנה על סמך התעשייה, תנאי השוק וגורמים אחרים, אך עדיין חשוב לדעת אותו, ובעיקר לדעת כיצד למקסם אותו.

הידעת? #29

60% מהלקוחות פתוחים להחלפות או זיכוי בחנות במקום להחזר כספי בתנאי שהתהליך יהיה מהיר וקל. 🤗
כמו כן, כמעט 40% מהצרכנים מחזירים רכישה לפחות פעם בחודש, 💳
כך שהצעות זיכוי אטרקטיביות לחנות עשויות להפחית את הכסף שאתה צריך להחזיר.🙌

הטופס נשלח בהצלחה.
תודה שפנית אלינו !