multi digital

11 טיפים לכתיבת תוכן איכותי באתר

בחרתם לכתוב את הפוסטים שלכם לבד וויתרתם על כתיבה מקצועית ?

ריכזנו טיפים מהצוות שלנו לכתיבת מאמרים נכונה ויעילה באתר ובבלוג שלכם

1. נושא שימושי

בחרו נושא שימושי שיוסיף מידע ויביא תועלת לעוקבים שלכם, כתבו על דברים שאתם נשאלים עליהם באופן תדיר או יכולים לעניין את הגולשים באתר שלכם, תוכלו להעזר באתרי המתחרים שלכם אך הקפידו לא להעתיק או לשכתב מאמרים של אחרים. 

2. פסקת מבוא וכותרת

נסחו פסקת מבוא איכותית מושכת ומעניינת. הקפידו שהיא תספר את תוכן הפוסט ועדיין המנעו מלגלות את מה שכתבתם. ייצרו ענין לקריאת המשך המאמר לכן אל תאריכו יותר מידי וחשבו על משפטים שיענו על צורך (או במילים אחרות יעניינו) של כמה שיותר קוראים.

רוצים טיפ איכותי איך לבחור כותרת ? קליק כאן לטיפ מספר 4 (נפתח בחלונית חדשה)

3. ברור וקליט

כתבו בשפה קלילה וברורה ! לא במילים גבוהות, ולא במושגים הפשוטים לכם כבעלי המקצוע אך פחות מובנים לקורא הפשוט.

מאמרים "כבדים" לא תועלתיים והדף יסגר במהירות, הקפידו על ניסוח נכון ותקני אבל הישארו בגובה העיניים.

4. חלוקה

חלקו את הטקסט למקטעים ופזרו את עומס המידע, גם ככה אנשים לא אוהבים יותר מידי טקסט.

אם אפשרי חלקו את הנתונים לשורות ממוספרות, הוסיפו דיאגרמות ותמונות להמחשה,

5. בצעו מחקר seo

בדקו עם החבר'ה מהקידום איזה מילות מפתח יכולות לעזור שיופיעו אצלכם במאמרים / בתוכן ונסו לשלב אותם במאמר שלכם. תעשו את זה חכם וספונטני, האלגוריתמים של מנועי החיפוש מנסים לדמות כמה שיותר את חווית השימוש של הגולשים ולכן דחיסה לא שגרתית של מילות מפתח חשובות ככל שיהיו לא יביאו הרבה תועלת היות והמאמר ייהפך ללא נעים לקריאה.

6. תמונות & וידאו

שלבו תמונות הממחישות את הכתוב, הקפידו על בחירת תמונה מושלמת ומושכת לתמונה הראשית של הדף ואל תסתפקו רק בה שלבו עוד ועוד תמונות בין הקטעים שייקלו על הקריאה וישאירו את הגולשים זמן רב בדף.

הקפידו על העלאה תקנית הכוללת גדלים ומשקלי קבצים נכונים ואולי לא צריך לומר אבל כדאי להזכיר העלו רק תכנים שאתם בעלי זכויות היוצרים.

שלבו גם וידאו רלוונטי במאמר שלכם, זה יעיל, זה עובד, וזה מוכר ! וידאו קליט וקל הרבה יותר מטקטס ומחזיק את הגולש בדף די הרבה זמן.

7. קטגוריה

פרסמו מספר מאמרים באותם הנושאים ותחת אותה הקטגוריה באתר, כך שהגולשים באתר שלכם ימצאו מידע מקיף ואיכותי ויעברו באתר מעמוד לעמוד בכדי להנות מהתוכן שיצרתם.

8. תגיות

הקפידו לתייג נכון את המאמר שלכם. תגיות html מדוייקות לכותרות לטקסטים ולתמונות יעזרו לגוגל לקרוא את הדף שלכם כראוי, אל תשכחו להוסיף גם תגיות של מילות המפתח במאמר, האלגוריתם של גוגל מתקדם מתעדכן ומתפתח כל הזמן אבל עדיין זאת השפה ! אם האתר שלכם בנוי על פלטפורמת WordPress (ומסתבר שכך) תוכלו להעזר בתוסף Yoast או Rank Math SEO (כוכב עולה ולדעת מומחי seo מומלץ יותר מ Yoast) לביצוע פעולות אלו.

9. תגובות

אפשרו לגולשים להגיב לפוסטים שלכם והגיבו גם אתם לפניות שלהם, ענו על שאלות והסבירו דברים שמשום מה לא מספיק ברורים במאמר,  כך תשמרו על העוקבים שלכם ותגדילו כניסות לעמודים.

10. שיתוף

כייף שקראתם עד כאן 🙂 כנראה שהמאמר מעניין ומועיל ! רוצים לומר תודה ? שתפו אותו לחברים שלכם !

משפט כמו זה בתוספת כפתורי שיתוף יכול להביא טראפיק נחמד לפוסטים שלכם, לכן הוסיפו כפתורי שיתוף ברשתות החברתיות עם משפט הנעה לפעולה, אם הגולשים ימצאו את המאמר יעיל ואיכותי הם ישתפו אותו עם חברים / קולגות  ותרוויחו תנועה חדשה לאתר.

11. טיפ חשוב לסיום – תנו ערך אמיתי עם "תוכן אפס קליק"

בטוח יצא לכם לראות פוסט / דף נחיתה שמושך מאוד עם כותרת או שאלה מפוצצת. את/ה צולל/ת לתוך הפוסט מנסה להשיג את התשובה או המידע הרלוונטי. מחפש, מחפש, ו… זה לא מגיע.

אם צריך ללחוץ לאתר שלהם ולנתח חיבור של 10,000 מילים כדי לקבל את התשובה זה מעצבן וכשלון

תוכן אמיתי באפס לחיצות או כמו שאנחנו קוראים לזה "תוכן אפס קליק" נותן ערך אמיתי ללא צורך להשאיר אימייל או לעבור לדף אחר.

התובנה הזו היא גם תוכן ללא קליקים 🙂 כבר קיבלת ערך.

להצליח עם תוכן בשנת 2024 דורש בניית אמון, זיקה ומערכות יחסים. תוכן בלחיצה אפס עושה את זה. להערים על אנשים להיכנס לאתר שלך קצת פחות.

בהצלחה

נהנת מהמאמר ? דרג אותנו

רוצה להתעדכן בתכנים חדשים שלנו ?

אנחנו לא חופרים וגם לא מעבירים את כתובות המייל לצד שלישי. הדיוור יכול לכלול גם תכנים פרסומיים. ניתן להסיר בכל עת

0 0 votes
דירוג המאמר
Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

מאת צוות מולטי דיגיטל

בלוג מאת צוות ניהול האתרים בו אנו משתפים מניסיון את המחשבות שלנו על Ux Ui, מסחר אלקטרוני וכל מה שביניהם. אוסף של טיפים, כלים, התאמות, סקירות ומדריכים שמעניינים בעלי אתרים ונכסים דיגיטליים

אולי יעניין אותך גם :

אולי רצית לדעת ?

טיפ #32

📌 היתרונות של שימוש בצ'אט בוט לתקשורת עם לקוחות ברורים:
💰 עלות נמוכה
📈 קיבולת גבוהה
⚡ זמני תגובה מיידיים

❌ אבל... באופן כללי, שביעות הרצון של הלקוחות יורדת בעת אינטראקציה עם צ'אט בוט בהשוואה לנציג אנושי.

✅ זה לא חייב להיות ככה!
🔍 מחקר חדש מראה שאם תבהירו ללקוחות את התועלת שלהם שבשימוש בצ'אט בוט, מדד שביעות הרצון ישתפר ואף יעלה על נציג אנושי.

💡 איך להדגיש את היתרונות ולשפר את שביעות הרצון?
🕒 ציינו זמינות מיידית בכל שעה
⚡ תגובות מיידיות – אין המתנה לנציג
📊 פתרונות מהירים ומדויקים – למשל, צ'אט בוט שמסיים 95% מהלקוחות מצאו פתרון דרך הצאט בוט במהירות וביעילות

📖 מקור: Science Says

מה זה קורא מסך ?

קורא מסך הוא כלי הממיר תוכן דיגיטלי לטקסט קולי או לכתב ברייל, כך שאנשים עם לקות ראייה יכולים להשתמש באתרי אינטרנט. ה-WCAG ( הנחיות נגישות לתוכן אינטרנט ) מספק הנחיות כדי להבטיח שאתרי אינטרנט פועלים כהלכה עם קוראי מסך. לדוגמה, שימוש ב-HTML סמנטי עוזר לקוראי מסך להבין את המבנה והמשמעות של עמוד, כגון כותרות, רשימות וכפתורים.

הידעת ? #31

📦 משלוח מוקדם מהצפוי? מוביל להחזרות!
מחקר חדש שניתח 1.8 מיליון הזמנות מצא

כל יום מוקדם מהצפוי מעלה את סיכויי ההחזרה ב-3.8%.
לקוחות חדשים רגישים יותר: כל יום מוקדם מגדיל החזרות ב-4.26%.
🧠 למה זה קורה?
משלוח מהיר מעורר ספקות טריים ("האם קניתי נכון?"), בעוד זמן אספקה ארוך יותר מחזק את הביטחון בהחלטה.

טיפ למניעת החזרות:

ספק טווח אספקה מדויק, כולל אפשרות הגעה מוקדמת.
הצע משלוח איטי יותר, זול או ידידותי לסביבה.
שלח תזכורת ללקוח עם יתרונות המוצר שרכש.
📊 שורה תחתונה: שמרו על איזון בציפיות המשלוח כדי להקטין החזרות ולהגדיל שביעות רצון. 🚚
מקור science says

טיפ #31

מדוורים בדוא"ל ? 📧
ודאו שהגדרתם DKIM + SPF + DMARC🏮
זה לא המקום להסביר כל אחד מהם ומטרתו לעומק אבל כדאי שתדעו שהם רלוונטיים לאימות ולמסירה יותר מאי פעם.🪄
הם גם די קלים להתקנה.👍
רק צריך לדעת מה להעתיק ואיפה להדביק.🏆

טיפ #30

תוכן באתר הוא לא רק לקידום אתרים, הוא נועד להרבה יותר !🔥
✅תוכן יכול לתת למותג שלך אופי,
✅להגדיל את ההרשמות לניוזלטר
✅ ולהשפיע על אנשים לקנות את המוצר או השירות שלך.
🎯אבל אם תתמקד יותר מדי במיקוד לפי מילות מפתח, אתה יכול לעצור את היצירתיות שלך ואפילו למנוע ממך להגיע ללקוחות האידיאליים.🤹

טיפ #29

תהיתם פעם כיצד מותגי מסחר אלקטרוני מצליחים משגשגים למרות העלייה הקבועה בעלות המדיה לקליקים וחשיפות?🤑

הסוד הוא שהם מבצעים אופטימיזציה עבור ערך חיי הלקוח (LTV).❣
כמובן , הם תמיד ימשיכו לגייס לקוחות חדשים. 🏃🏼‍♀🏃
אבל ברגע שהם מקבלים אחד, הם דואגים למקסם את הערך שלהם ולגרום להם לחזור לקנות שוב ושוב.🤝

הטופס נשלח בהצלחה.
תודה שפנית אלינו !