multi digital

11 טיפים לכתיבת תוכן איכותי באתר

בחרתם לכתוב את הפוסטים שלכם לבד וויתרתם על כתיבה מקצועית ?

ריכזנו טיפים מהצוות שלנו לכתיבת מאמרים נכונה ויעילה באתר ובבלוג שלכם

1. נושא שימושי

בחרו נושא שימושי שיוסיף מידע ויביא תועלת לעוקבים שלכם, כתבו על דברים שאתם נשאלים עליהם באופן תדיר או יכולים לעניין את הגולשים באתר שלכם, תוכלו להעזר באתרי המתחרים שלכם אך הקפידו לא להעתיק או לשכתב מאמרים של אחרים. 

2. פסקת מבוא וכותרת

נסחו פסקת מבוא איכותית מושכת ומעניינת. הקפידו שהיא תספר את תוכן הפוסט ועדיין המנעו מלגלות את מה שכתבתם. ייצרו ענין לקריאת המשך המאמר לכן אל תאריכו יותר מידי וחשבו על משפטים שיענו על צורך (או במילים אחרות יעניינו) של כמה שיותר קוראים.

רוצים טיפ איכותי איך לבחור כותרת ? קליק כאן לטיפ מספר 4 (נפתח בחלונית חדשה)

3. ברור וקליט

כתבו בשפה קלילה וברורה ! לא במילים גבוהות, ולא במושגים הפשוטים לכם כבעלי המקצוע אך פחות מובנים לקורא הפשוט.

מאמרים "כבדים" לא תועלתיים והדף יסגר במהירות, הקפידו על ניסוח נכון ותקני אבל הישארו בגובה העיניים.

4. חלוקה

חלקו את הטקסט למקטעים ופזרו את עומס המידע, גם ככה אנשים לא אוהבים יותר מידי טקסט.

אם אפשרי חלקו את הנתונים לשורות ממוספרות, הוסיפו דיאגרמות ותמונות להמחשה,

5. בצעו מחקר seo

בדקו עם החבר'ה מהקידום איזה מילות מפתח יכולות לעזור שיופיעו אצלכם במאמרים / בתוכן ונסו לשלב אותם במאמר שלכם. תעשו את זה חכם וספונטני, האלגוריתמים של מנועי החיפוש מנסים לדמות כמה שיותר את חווית השימוש של הגולשים ולכן דחיסה לא שגרתית של מילות מפתח חשובות ככל שיהיו לא יביאו הרבה תועלת היות והמאמר ייהפך ללא נעים לקריאה.

6. תמונות & וידאו

שלבו תמונות הממחישות את הכתוב, הקפידו על בחירת תמונה מושלמת ומושכת לתמונה הראשית של הדף ואל תסתפקו רק בה שלבו עוד ועוד תמונות בין הקטעים שייקלו על הקריאה וישאירו את הגולשים זמן רב בדף.

הקפידו על העלאה תקנית הכוללת גדלים ומשקלי קבצים נכונים ואולי לא צריך לומר אבל כדאי להזכיר העלו רק תכנים שאתם בעלי זכויות היוצרים.

שלבו גם וידאו רלוונטי במאמר שלכם, זה יעיל, זה עובד, וזה מוכר ! וידאו קליט וקל הרבה יותר מטקטס ומחזיק את הגולש בדף די הרבה זמן.

7. קטגוריה

פרסמו מספר מאמרים באותם הנושאים ותחת אותה הקטגוריה באתר, כך שהגולשים באתר שלכם ימצאו מידע מקיף ואיכותי ויעברו באתר מעמוד לעמוד בכדי להנות מהתוכן שיצרתם.

8. תגיות

הקפידו לתייג נכון את המאמר שלכם. תגיות html מדוייקות לכותרות לטקסטים ולתמונות יעזרו לגוגל לקרוא את הדף שלכם כראוי, אל תשכחו להוסיף גם תגיות של מילות המפתח במאמר, האלגוריתם של גוגל מתקדם מתעדכן ומתפתח כל הזמן אבל עדיין זאת השפה ! אם האתר שלכם בנוי על פלטפורמת WordPress (ומסתבר שכך) תוכלו להעזר בתוסף Yoast או Rank Math SEO (כוכב עולה ולדעת מומחי seo מומלץ יותר מ Yoast) לביצוע פעולות אלו.

9. תגובות

אפשרו לגולשים להגיב לפוסטים שלכם והגיבו גם אתם לפניות שלהם, ענו על שאלות והסבירו דברים שמשום מה לא מספיק ברורים במאמר,  כך תשמרו על העוקבים שלכם ותגדילו כניסות לעמודים.

10. שיתוף

כייף שקראתם עד כאן 🙂 כנראה שהמאמר מעניין ומועיל ! רוצים לומר תודה ? שתפו אותו לחברים שלכם !

משפט כמו זה בתוספת כפתורי שיתוף יכול להביא טראפיק נחמד לפוסטים שלכם, לכן הוסיפו כפתורי שיתוף ברשתות החברתיות עם משפט הנעה לפעולה, אם הגולשים ימצאו את המאמר יעיל ואיכותי הם ישתפו אותו עם חברים / קולגות  ותרוויחו תנועה חדשה לאתר.

11. טיפ חשוב לסיום – תנו ערך אמיתי עם "תוכן אפס קליק"

בטוח יצא לכם לראות פוסט / דף נחיתה שמושך מאוד עם כותרת או שאלה מפוצצת. את/ה צולל/ת לתוך הפוסט מנסה להשיג את התשובה או המידע הרלוונטי. מחפש, מחפש, ו… זה לא מגיע.

אם צריך ללחוץ לאתר שלהם ולנתח חיבור של 10,000 מילים כדי לקבל את התשובה זה מעצבן וכשלון

תוכן אמיתי באפס לחיצות או כמו שאנחנו קוראים לזה "תוכן אפס קליק" נותן ערך אמיתי ללא צורך להשאיר אימייל או לעבור לדף אחר.

התובנה הזו היא גם תוכן ללא קליקים 🙂 כבר קיבלת ערך.

להצליח עם תוכן בשנת 2024 דורש בניית אמון, זיקה ומערכות יחסים. תוכן בלחיצה אפס עושה את זה. להערים על אנשים להיכנס לאתר שלך קצת פחות.

בהצלחה

נהנת מהמאמר ? דרג אותנו

רוצה להתעדכן בתכנים חדשים שלנו ?

אנחנו לא חופרים וגם לא מעבירים את כתובות המייל לצד שלישי. הדיוור יכול לכלול גם תכנים פרסומיים. ניתן להסיר בכל עת

0 0 votes
דירוג המאמר
Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

מאת צוות מולטי דיגיטל

בלוג מאת צוות ניהול האתרים בו אנו משתפים מניסיון את המחשבות שלנו על Ux Ui, מסחר אלקטרוני וכל מה שביניהם. אוסף של טיפים, כלים, התאמות, סקירות ומדריכים שמעניינים בעלי אתרים ונכסים דיגיטליים

אולי יעניין אותך גם :

אולי רצית לדעת ?

מה זה LTV ?

LTV (קיצור של Customer Lifetime Value, לפעמים גם נקרא CLV) מייצג ערך לכל החיים של הלקוח שזהו הסכום הכולל שניתן להרוויח מלקוח ממוצע במהלך מערכת היחסים בין הלקוח לעסק. וזו אחת הדרכים למדוד את הבריאות של העסק במסחר אלקטרוני.

אמנם מדובר במדד דינמי שמשתנה על סמך התעשייה, תנאי השוק וגורמים אחרים, אך עדיין חשוב לדעת אותו, ובעיקר לדעת כיצד למקסם אותו.

הידעת? #29

60% מהלקוחות פתוחים להחלפות או זיכוי בחנות במקום להחזר כספי בתנאי שהתהליך יהיה מהיר וקל. 🤗
כמו כן, כמעט 40% מהצרכנים מחזירים רכישה לפחות פעם בחודש, 💳
כך שהצעות זיכוי אטרקטיביות לחנות עשויות להפחית את הכסף שאתה צריך להחזיר.🙌

טיפ #27

הגדלת המרות באמצעות הגדרות ברירת מחדל חכמות

רוב האנשים סומכים על הגדרות ברירת המחדל ולא טורחים לשנות אותן.
למעשה, 95% מהמשתמשים משאירים את ההגדרות כפי שהן. זוהי הזדמנות נהדרת עבורכם לשפר את שיעורי ההמרה באתר שלכם!

מצורפות כמה רעיונות שכל אחד יכול ליישם באתר

1. סמנו מראש תיבות אישור הצטרפות והסכמה. זה יעודד יותר משתמשים להירשם ולהצטרף לשירות שלכם.

2. התאימו את ברירות המחדל כך שיציעו למשתמשים את האפשרויות המועדפות והמשתלמות ביותר, כמו חבילות, מנויים או שילובים מיוחדים. זה יכול להגדיל משמעותית את ערך ההזמנה הממוצע.

3. הציגו את ההגדרות המומלצות באופן ברור ובולט, כדי שהמשתמשים יבינו את היתרונות שלהן.

זכרו, הגדרות ברירת מחדל נכונות יכולות להפוך את חווית המשתמש לחלקה ונעימה יותר, ובו זמנית להניב לכם יותר המרות

באחסון הקודם כשנפל לי האתר לא הייתי יודע על זה, איך אדע שאצלכם זה לא יקרה?

כחלק משירות האחסון המנוהל שלנו אנו מנטרים את האתרים בכלים מתקדמים 24 שעות ביממה, במקרה של נפילה באתר הצוות שלנו יקבל מיד התראה ויטפל בתקלה עוד לפני שאתם תשימו לב שקרה משהו

טיפ 26#

האם להציע משלוח חינם או לא?
זו שאלה שמטרידה כל בעל חנות אונליין.
מצד אחד, חיוב על משלוח עלול להרתיע קונים ולהפחית מכירות.
מצד שני, משלוח חינם (שהעלות כלולה במחיר המוצר) עשוי להגדיל מכירות, אך גם להוביל להחזרות רבות יותר ולפגוע ברווחיות.

אז מה הפתרון? פשוט – תנו ללקוחות קופון בשווי עלות המשלוח:

במקום להצהיר על משלוח חינם במהלך כל תהליך הרכישה, הפתיעו את הלקוחות בקופון שמכסה את עלות המשלוח בדף התשלום.
כך הם ייהנו מהפתעה נעימה כשהם יגלו שהמשלוח הוא למעשה בחינם, ואתם תזכו להשלמת רכישות מרובות יותר.
בדרך זו תוכלו להימנע מניצול מדיניות המשלוח החינמי להחזרות מיותרות ולשמור על רווחיות העסק.

הידעת ? #28

אנשים הוסיפו לסל עד 57.5% יותר פריטים כאשר המוצרים הוצגו על ידי היתרונות שהם מספקים (למשל תזונה בריאה) בהשוואה לשיוך לפי התכונות שלהם (למשל טעם תפוז)

לכן סווגו את המוצרים בחנות שלכם גם לפי היתרונות שהם מספקים (למשל הסרת כתמים בכביסה אחת) ולא רק לפי התכונות שלהם (למשל סוג, צבע, טעם, גודל).

מקור ariyh.com

 

הטופס נשלח בהצלחה.
תודה שפנית אלינו !