multi digital

בדיקת מהירות אתרים כלים מומלצים 2024

מהירות טעינת האתר וזמני התגובה של הדפים חשובים מאוד ואחד הדברים הבסיסיים שמנהל אתר צריך לבדוק באופן שוטף בכל אתר ובכל נכס דיגיטלי, החשיבות היא גם עבור חווית משתמש טובה ושיפור המרות וגם עבור SEO.

הנה רשימה שימושית של 8 מכלי בדיקת המהירות הטובים ביותר שבהם אפשר להשתמש כדי לבדוק ולשפר את מהירות האתר והדפים.

בדיקות של מהירות צריך לערוך משרתים הקרובים גאוגרפית לקהל היעד של הגולשים באתר (כמו גם לבחור בשרת אירוח מקומי או קרוב) ובזמנים שונים, כדי לוודא שהאתר מהיר בכל הזמנים, בנוסף צריך מידי פעם לבצע בדיקות עומס ולבדוק שהשרת יכול לארח את כמות הגולשים הצפויים בו זמנית בלי ליפול ובלי להאט.

Google PageSpeed Insights .1 ​

במקום הראשון כמובן כלי של גוגל שמספק מדידה לגבי מהירות טעינת הדפים והצעות לשיפור, הכלי מודד שימוש הן בתנאי במעבדה והן בנתוני הגלישה האמיתיים. יש הרבה חילוקי דעות וספקות על המעלות והחסרונות של הכלי אבל תכלס' אתם צריכים לדעת גם מה גוגל אומרים. https://pagespeed.web.dev/

​Gtmetrix .2 ​

ללא ספק אחד הכלים הטובים ביותר שמנתח את מהירות טעינת הדפים, מספק דוח מפורט עם המלצות איך לשפר, ומאפשר בדיקה ממיקומים ומכשירים שונים. שימו לב שאם אתם בגרסה החינמית ברירת המחדל של הבדיקה היא משרת בקנדה כך שקחו בחשבון אם אתם לא משתמשים בcdn שניה או שתיים של איטיות בזמן התגובה הראשוני של שרתים מהארץ. https://gtmetrix.com/

​pingdom .3 ​

כלי פופולרי ואמין שמודד את מהירות טעינת הדפים, מזהה צווארי בקבוק ומציע הצעות לשיפור הביצועים אם בוחרים מיקום בדיקה נכון אפשר להתחשב בתוצאות שלו כמעט כמו בדיקה של גולשים אמיתיים ttps://tools.pingdom.com/

webpagetest .4 ​

מאפשר בדיקה ממספר מיקומים ומכשירים, מספק מדדים מפורטים ואפשרויות בדיקה מתקדמות https://www.webpagetest.org/

5. keycdn

מודד את ביצועי האתר ממספר מיקומים ומספק המלצות לאופטימיזציה ודחיסה מתקדמת, הכלי אמין מאוד ואחד הכלים האהובים עלינו כחברת ניהול אתרים היות והוא מספק עוד כמה כלי מדידות ובדיקה חשובים https://tools.keycdn.com/speed

dareboost .6 ​

דורש הרשמה ומספק ניתוח מקיף של ביצועי האתר, מזהה הזדמנויות אופטימיזציה ומציע דוחות עם המלצות ומדדים https://www.dareboost.com/

7. Website Speed Test

הכלי של uptrends מספק תובנות מפורטות לגבי ביצועי האתר, כולל מהירות דף, זמינות וזמני פעילות, עם אפשרויות לבדיקה ממיקומים ומכשירים שונים https://www.uptrends.com/tools/website-speed-test

8. k6

המיתוג של הכלי די חדש (בעבר קראו לו load impact) ומיועד בעיקר למפתחים מנוסים אי אפשר לרכז רשימה של כלי מדידה למהירות טעינה טובים בלי להזכיר אותו אך לבדיקה רגילה של מהירות אתר הכלים שלפניו יהיו פשוטים יותר לשימוש https://k6.io/

ישנם עוד כלי בדיקת מהירות אתר טובים, אלו ששיתפנו כאן הם חינמיים וידועים לנו מניסיון כאמינים ויעילים תוכלו להשתמש ולבדוק בהם בעצמכם את מהירות טעינה וזמני תגובה של האתרים שלכם ואם צריך לשפר השירות שלנו מחכה לאתר שלכם נשמח שתצרו קשר

נהנת מהמאמר ? דרג אותנו

רוצה להתעדכן בתכנים חדשים שלנו ?

אנחנו לא חופרים וגם לא מעבירים את כתובות המייל לצד שלישי. הדיוור יכול לכלול גם תכנים פרסומיים. ניתן להסיר בכל עת

0 0 votes
דירוג המאמר
Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

מאת צוות מולטי דיגיטל

בלוג מאת צוות ניהול האתרים בו אנו משתפים מניסיון את המחשבות שלנו על Ux Ui, מסחר אלקטרוני וכל מה שביניהם. אוסף של טיפים, כלים, התאמות, סקירות ומדריכים שמעניינים בעלי אתרים ונכסים דיגיטליים

אולי יעניין אותך גם :

אולי רצית לדעת ?

טיפ 26#

האם להציע משלוח חינם או לא?
זו שאלה שמטרידה כל בעל חנות אונליין.
מצד אחד, חיוב על משלוח עלול להרתיע קונים ולהפחית מכירות.
מצד שני, משלוח חינם (שהעלות כלולה במחיר המוצר) עשוי להגדיל מכירות, אך גם להוביל להחזרות רבות יותר ולפגוע ברווחיות.

אז מה הפתרון? פשוט – תנו ללקוחות קופון בשווי עלות המשלוח:

במקום להצהיר על משלוח חינם במהלך כל תהליך הרכישה, הפתיעו את הלקוחות בקופון שמכסה את עלות המשלוח בדף התשלום.
כך הם ייהנו מהפתעה נעימה כשהם יגלו שהמשלוח הוא למעשה בחינם, ואתם תזכו להשלמת רכישות מרובות יותר.
בדרך זו תוכלו להימנע מניצול מדיניות המשלוח החינמי להחזרות מיותרות ולשמור על רווחיות העסק.

הידעת ? #28

אנשים הוסיפו לסל עד 57.5% יותר פריטים כאשר המוצרים הוצגו על ידי היתרונות שהם מספקים (למשל תזונה בריאה) בהשוואה לשיוך לפי התכונות שלהם (למשל טעם תפוז)

לכן סווגו את המוצרים בחנות שלכם גם לפי היתרונות שהם מספקים (למשל הסרת כתמים בכביסה אחת) ולא רק לפי התכונות שלהם (למשל סוג, צבע, טעם, גודל).

מקור ariyh.com

 

הידעת ? #27

כשמציאות רבודה (AR) התחילה להופיע באתרים זו הייתה שאיפה לעזור למשתמשים לדמיין מוצרים בחללים אמיתיים, לבנות אמון ברכישות יקרות ולהפחית את ההחזרים.

עם זאת, מחקר גדול של מכון Baymard בנושא ריהוט ועיצוב הבית מגלה שרוב של 87% מהמשתמשים נמנעים במידה רבה מתכונות AR בעת קניות רהיטים.

כשמשתמשים בטכנולוגיית AR לדגמים של רהיטים בחדר, היא מייצרת לעתים קרובות ספק לגבי התאמת המוצר ומעכבת החלטות רכישה
ההמלצה של Baymard במקום זאת וזה נכון ותקף לכל אתר מכירות באשר הוא :
השקיעו בתמונות איכותיות בדף המוצר כדי לעזור למשתמשים לדמיין בצורה יעילה את המוצרים.
למקור https://baymard.com/research/houseware-and-furnishings

מה זה דומיין ?

דומיין (שם מתחם) הוא גרסה טקסטואלית של כתובת IP, המספר שמפנה לאתר מסוים. לדוגמה, המספר 64.176.168.178 הוא כתובת ה-IP של multidigital.net. כל שם דומיין באינטרנט מתאים למספרים כאלה.

ללא שמות מתחם, כדי לבקר אתר נצטרך להיזכר במספר כזה, בדומה למערכת הטלפונית, הדומיינים הפכו את הניווט ברשת להרבה יותר פשוט.

טיפ #25

רשומות תפוצה עם אימיילים רלוונטיים ומותאמים אישית מקבלים מעורבות והמרה גבוהה.

  1. אל תצרפו את כל הלקוחות שלכם לקבוצה אחת גדולה.
    פילוח לקבוצות מאפשר להתאים את המסרים כך שיתאימו לדמוגרפיה ספציפית. ולהבטיח שהאנשים הנכונים מקבלים את המסר הנכון בזמן הנכון.
  2. אספו פרטים אישיים נוספים.
    לדוגמא ימי הולדת או תחומי ענין והעדפות שונות. כך תוכלו לשלוח מיילים מותאמים אישית ולדייק יותר את הדיוורים שלכם.

הידעת #26

תוויות על קוביות מוצר
באתרי איקומרס נחשבות כאחד ממקדמי המכירות הבולטים 🪄
אך גם בבחירת הטקסט המופיע על התוית יש השפעה ניכרת על התוצאה שלה✅

במחקר של Barnes, Aaron J; Shavitt, Sharon מאוניברסיטת Oxford שפורסם ב Journal of Consumer Research נמצא שתוויות עם תוכן חברתי כמו "דירוג מוביל"💝 משכנעות יותר ומוכרות טוב יותר מאשר תווית עם אותו מסר אבל בניסוח אחר כמו "רב מכר"

הטופס נשלח בהצלחה.
תודה שפנית אלינו !