multi digital

חסמים וטריגרים רגשיים בשיווק אונליין

ביצוע מכירה באופן כללי ובפרט באונליין הוא פחות על ידי שכנוע מישהו לקנות את המוצר שלך ויותר על ידי בניית מערכת יחסים עם הלקוח הפוטנציאלי.

הכלי הטוב ביותר שיש לך למרבה ההפתעה הוא לא מחירים שוברי שוק הנחות או קופונים, אלא היכולת להתחבר ברמה רגשית לאותו אדם שיאמין במה שיש לך להציע. טריגרים רגשיים עוזרים לך להגביר את העניין אצל הלקוחות ולשפר את הסיכויים להמרת תנועה למכירות. כך תוכלו לשלב אותם באסטרטגיית השיווק שלכם .

השתמשו בשפה רגשית

מילים מסוימות יוצרות תגובות רגשיות, וכדאי להשתמש במילים כאלה בכל טקסט שאתם מייצרים עבור האתר.

באופן כללי, נסו לכתוב בצורה של שיחה תוך שימוש במילים שרוב הלקוחות היו משתמשים בהן בחיי היום יום שלהם. משמעות הדבר היא לצמצם את המילים הרשמיות ולפשט את השפה. בעת יצירת תוכן לחנות, קראו את התוכן בקול, אם זה לא נראה כמו משהו שמישהו היה אומר בשיחה רגילה, ייתכן שעדיף להתנסח אחרת.

למילים יש כוח, והשפה שבה אתם משתמשים יכולה ליצור מכירה / ליד מלקוח שבדרך כלל לא היה פונה / רוכש. מילים בעלות קשרים רגשיים חזקים שמקבלות תגובה מהקורא מיד. כמו "את/ה" גורמות לאדם להרגיש כאילו את/ה מדבר/ת איתו ישירות.

מילות כוח אחרות כוללות "חדש", "אוהב", "שמור", "לגלות", "אחריות" ו"תוצאות". כל אחת מהמילים הללו מושכת את תשומת הלב של הלקוח וגורמת לו להרגיש נרגש, מה שמניע אותו לקרוא עוד. השתמשו במילים אלה בכל פעם שמתאים, במיוחד כאשר יוצרים כותרת דף או תיאור מוצר.

ליצור תחושת שייכות

אחת האמיתות הבסיסיות של הטבע האנושי היא שאנשים אוהבים להשתייך לקבוצות גדולות יותר. בין אם מדובר במשפחה, מועדון או סתם רשת חברתית, כל פרסום שמספק את תחושת השייכות הזו יכול להוות מניע יעיל כאשר פונים לרגשות בפרסום. התמקדו במשמעות המוצרים שלכם עבור הלקוחות וכיצד הם משפיעים על תחושת הקהילה שלהם. אפשר לגרום לחנות להיות חשובה עבור הלקוחות, כשהמותג עוזר לעצב תחושת זהות עבור אותם אנשים.

שימוש בתמונות אחידות וקופי בסגנון עקבי ומותאם לקהל היעד יכול לעזור לעצב את תדמית הקהילה הקשורה לחנות שלכם, מה שמספק ללקוחות תחושת שייכות עמוקה יותר.

לספק סיפוק מיידי

מילים כמו "חינם", "עכשיו" ו"מייד" "מלאי מוגבל" וכו' נוטות לעורר רגשות של אושר אצל רוב האנשים. אפשר  לתת מענה לתחושת סיפוק מיידי על ידי הבעת הדחיפות של מכירה.

כמו לדוגמה, הלקוח מקבל איזושהי הטבה מיוחדת עבור ביצוע ההזמנה כעת במקום לחכות שבוע. אספקה מהירה בתוך 48 השעות הקרובות. מבצעים מיוחדים שהם יכולים לנצל אם הם מזמינים בתוך 60 הדקות הקרובות? כל טריגר מסוג זה יכול לבנות תחושת התרגשות, מה שמגביר את הסבירות שהלקוח יפעל כעת במקום לחכות עד מאוחר יותר להשלמת העסקה.

הוכיחו את הגב של העסק

לקוחות רבים חשדנים מטבעם במצבי מכירה, במיוחד בסביבה מקוונת שבה הם לא יכולים לדעת מי מולם. ביסוס של העסק כמהימן עוזר להרגיע את הלקוחות ולהפוך אותם לנוחים יותר בעת ביצוע רכישות.

כדי לעזור לבסס אמון, הקפידו להגיב באופן קבוע בפוסטים ברשתות החברתיות ועל הדירוגים שלכם.

בלוג פעיל ומדריכים שונים יכולים לעזור לבסס סמכות, ובעיקר תגובות ודירוגים בפלטפורמות השונות.

המפתח לשימוש טוב בטריגרים רגשיים מגיע בשני תחומים חשובים. ראשית, עליך להיות מאוד קשוב לשפה שלך. על ידי כתיבה כמו שאנשים מדברים ושימוש במילים כוחניות, אתה יכול ליצור תגובה רגשית מהקוראים שלך. שנית, טיפול ברגשות החיוניים של שייכות, סיפוקים ואמון עוזר לגרום ללקוח להשקיע בעסק שלך. שילוב של פריטים אלו יספק לכם הצלחה רבה.

לסיכום

  • למילים יש כח השתמשו בשפה רגשית ומניעה לפעולה ולא בתיאורים יבשים ומפרטים בנאליים
  • הביאו ערך מוסף ללקוחות בשייכות אל המותג / הקהל שאתם מייצגים
  • ספקו סיבה ורווח מיידי למנוע דחיינות
  • דאגו לרושם של האמון בעסק

רוצה להתעדכן בתכנים חדשים שלנו ?

אנחנו לא חופרים וגם לא מעבירים את כתובות המייל לצד שלישי. הדיוור יכול לכלול גם תכנים פרסומיים. ניתן להסיר בכל עת

5 1 vote
דירוג המאמר
Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

מאת צוות מולטי דיגיטל

בלוג מאת צוות ניהול האתרים בו אנו משתפים מניסיון את המחשבות שלנו על Ux Ui, מסחר אלקטרוני וכל מה שביניהם. אוסף של טיפים, כלים, התאמות, סקירות ומדריכים שמעניינים בעלי אתרים ונכסים דיגיטליים

אולי יעניין אותך גם :

אולי רצית לדעת ?

הידעת 26#

תוויות על קוביות מוצר
באתרי איקומרס נחשבות כאחד ממקדמי המכירות הבולטים 🪄
אך גם בבחירת הטקסט המופיע על התוית יש השפעה ניכרת על התוצאה שלה✅

במחקר של Barnes, Aaron J; Shavitt, Sharon מאוניברסיטת Oxford שפורסם ב Journal of Consumer Research נמצא שתוויות עם תוכן חברתי כמו "דירוג מוביל"💝 משכנעות יותר ומוכרות טוב יותר מאשר תווית עם אותו מסר אבל בניסוח אחר כמו "רב מכר"

טיפ #24

הוסיפו שאלות ותשובות בדפי המוצרים כדי שהלקוחות ישאלו שאלות על הפריט.

אפשרו למבקרים אחרים בדף לקרוא שאלות ותשובות מהעבר.

זה חשוב במיוחד אם הדירוגים הממוצעים של המוצרים הם בצד הנמוך (3 כוכבים או פחות),

או אם קיבלתם ביקורות שליליות על הפריט שלא תואם את הציפיות.

הידעת #25

בסקר קונים של Etsy כ90% מהנשאלים אמרו שאיכות התמונות במוצרים "חשוב מאוד" להחלטת הרכישה.

טיפ #23

כדי לתפוס לידים באופן מיידי הטמיעו את הטפסים פתוחים :
במקום כפתור "לחצו כאן להרשמה"

השתמשו בשדה "הזן כאן את האימייל שלך + כפתור שליחה"

זכרו, עם כל מעבר עמוד, שיעור ההמרה יורד. נסו ללכוד לידים בהקדם האפשרי!

הידעת #24

מכון Baymard עדכנו את סטטיסטיקת נטישת העגלה שלהם לשנת 2023 והוא עומד על 70% ! נתון מזעזע בהחלט.

3 הסיבות המובילות ברשימה:
1. עלויות נוספות גבוהות מדי (כגון: משלוח, מס, עמלות)
2. האתר דורש ליצור חשבון לפני תשלום
3. משלוח איטי מדי

הבשורה הטובה,
שינוי בעיצוב ואפיון דף הקופה יכול להביא עליה של כ35.26% בהמרות ולצמצם את אחוז הנטישות הגבוה

טיפ #22

אקורדיון - Accordion - ספוילר משמש להצגת טקסט בצורה מכווצת ושימושי בהצגת שאלות נפוצות וכדו' עם האקורדיון מבקרי האתר יכולים לסרוק את כותרות התוכן ולבחור להרחיב פריט.

על ידי השימוש באקורדיונים ניתן:
1. לצמצם את עומס המידע.
2. לעקוב מה מתוך הטקסט מעניין את המשתמשים.
אך המנעו משימוש באקורדיונים כאשר:
1. המשתמשים זקוקים לגישה לרוב התכנים. 2. יש מעט תוכן גלוי בדף.
3. לא ניתן לחלק את התוכן בצורה שלא תפריע לשטף הקריאה.

הטופס נשלח בהצלחה.
תודה שפנית אלינו !

הכלי הטוב ביותר שיש לך למרבה ההפתעה הוא לא מחירים שוברי שוק הנחות או קופונים, אלא היכולת להתחבר ברמה רגשית לאותו אדם שיאמין במה שיש לך להציע. טריגרים רגשיים עוזרים לך להגביר את העניין אצל הלקוחות ולשפ