multi digital

איך ליצור עמוד תמחור שמגדיל את ההמרות

דף תמחור יכול להיות קטלן המרות קריטי או מאיץ צמיחה, תלוי בתוכן ואיך הוא מעוצב, ללא עמוד תמחור אופטימלי, אתם עשויים להפסיד הרבה לקוחות רלוונטיים שכבר הגיעו עד לאתר שלכם.

מאמר זה כולל תובנות חשובות שיעזרו למקסם את ההכנסה ולשפר את אחוזי ההמרה של דפי התמחור. הדפים הטובים מעודדים משתמשים לעבור מהססנות חשדנות וחוסר החלטה לוודאות.

קבלו כללים שישפרו בוודאות כל דף תמחור:

תוכן ומבנה

  1. כותרת מונעת ערך: הדגישו את הצעת הערך הייחודית שלכם ופתו לקוחות פוטנציאליים לבדוק עוד.
  2. שמות רמות תמחור תואמות מותג: תנו שמות ברורים ומתאימים לשירות / המוצר לכל רמת תמחור כדי לשקף את התכונות והיכולות השונות של כל מסלול.
  3. טווחי תמחור שקופים: תארו במפורט את התכונות, המגבלות והתמחור של כל תוכנית בלי אותיות קטנות והפניות "קרא עוד" ו"לתנאים המלאים".
  4. שאלות נפוצות: ענו על שאלות נפוצות גם בדף התמחור ואל תסמכו על הגולש שיעבור לכל התוכן שבאתר. כדאי לכסות גם דברים כמו אפשרויות תשלום, מדיניות ביטולים והחזרים וכו'.
  5. Up sale: עודדו לקוחות להירשם לתוכנית שנתית על ידי הצעת הנחה או הטבות נוספות והרוויחו מכירה נוספת.
  6. ניסיון חינם: אם יש לכם תוכנית חינמית הקפידו להדגיש אותה ולעודד נסיונות, אין יותר קבוע מזמני.
  7. המלצות: הציגו סקירות של לקוחות שעוזרות לבסס אמון והוכחה חברתית.
  8. אם חלק מהמידע הוא מונחים מקצועיים כדאי להוסיף אייקון עזרה עם הסבר מפורט וקליט במעבר עכבר (Toltip).

כמו בכל דף בכדי להגדיל את ההמרות ולגרום למבקרים באתר לפעול חשוב לספק כלי פעולה זמינים ולהוסיף כפתורי "צור קשר" ו"קבלו הצעת מחיר" כדי שהמשפך יתקדם תמיד בכיוון המרה ולהניע את המבקרים ליצירת קשר. כדאי לוודא שהם מוצגים בצורה ברורה גם על גבי הדף של התמחור,

עיצוב

  1. עיצוב נקי וקל לניווט – חשוב לוודא שהדף נראה מסודר ונקי, ושהמשתמש יכול למצוא את המידע שהוא מחפש בצורה קלה ומהירה.
  2. כותרות ברורות – יש להשתמש בכותרות כדי לבדל בין הסעיפים השונים, ולסיים בקריאה לפעולה מהירה ופשוטה.
  3. השתמשו בתמונות – השתמשו בתמונות מקצועיות ודיאגרמות כדי להציג את המוצרים או השירותים והיתרונות שלכם בצורה חזותית ומשכנעת.
  4. כלי הלידים וההמרה – השתמשו בטפסים רק בשדות שאתם מוכרחים והקפידו שכל השאלונים נוחים למילוי, כדי להפוך את התהליך לקצר וקל ללקוחות שלכם.

לפני סיום

חשוב לזכור שדף התמחור צריך להיות מעודכן ומתאים לכל השינויים שהמוצר או השירות שלכם עוברים. לכן, חובה לבדוק ולעדכן את הדף התמחור שלכם (וגם את כל האתר…) מעת לעת כדי להבטיח שהוא מתאים למוצר או השירות הנוכחי.

בעזרת הטיפים הללו ובניית דף התמחור המתאים, תהפכו את דף התמחור שלכם לכלי חשוב ומרכזי לגיוס לקוחות, בהצלחה !

אהבתם ?

הצטרפו כאן למטה וקבלו למייל כל פעם שעולה מאמר חדש. ומחכים לכם בתגובות : )

נהנת מהמאמר ? דרג אותנו

רוצה להתעדכן בתכנים חדשים שלנו ?

אנחנו לא חופרים וגם לא מעבירים את כתובות המייל לצד שלישי. הדיוור יכול לכלול גם תכנים פרסומיים. ניתן להסיר בכל עת

3 2 votes
דירוג המאמר
Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

מאת צוות מולטי דיגיטל

בלוג מאת צוות ניהול האתרים בו אנו משתפים מניסיון את המחשבות שלנו על Ux Ui, מסחר אלקטרוני וכל מה שביניהם. אוסף של טיפים, כלים, התאמות, סקירות ומדריכים שמעניינים בעלי אתרים ונכסים דיגיטליים

אולי יעניין אותך גם :

אולי רצית לדעת ?

מה זה LTV ?

LTV (קיצור של Customer Lifetime Value, לפעמים גם נקרא CLV) מייצג ערך לכל החיים של הלקוח שזהו הסכום הכולל שניתן להרוויח מלקוח ממוצע במהלך מערכת היחסים בין הלקוח לעסק. וזו אחת הדרכים למדוד את הבריאות של העסק במסחר אלקטרוני.

אמנם מדובר במדד דינמי שמשתנה על סמך התעשייה, תנאי השוק וגורמים אחרים, אך עדיין חשוב לדעת אותו, ובעיקר לדעת כיצד למקסם אותו.

הידעת? #29

60% מהלקוחות פתוחים להחלפות או זיכוי בחנות במקום להחזר כספי בתנאי שהתהליך יהיה מהיר וקל. 🤗
כמו כן, כמעט 40% מהצרכנים מחזירים רכישה לפחות פעם בחודש, 💳
כך שהצעות זיכוי אטרקטיביות לחנות עשויות להפחית את הכסף שאתה צריך להחזיר.🙌

טיפ #27

הגדלת המרות באמצעות הגדרות ברירת מחדל חכמות

רוב האנשים סומכים על הגדרות ברירת המחדל ולא טורחים לשנות אותן.
למעשה, 95% מהמשתמשים משאירים את ההגדרות כפי שהן. זוהי הזדמנות נהדרת עבורכם לשפר את שיעורי ההמרה באתר שלכם!

מצורפות כמה רעיונות שכל אחד יכול ליישם באתר

1. סמנו מראש תיבות אישור הצטרפות והסכמה. זה יעודד יותר משתמשים להירשם ולהצטרף לשירות שלכם.

2. התאימו את ברירות המחדל כך שיציעו למשתמשים את האפשרויות המועדפות והמשתלמות ביותר, כמו חבילות, מנויים או שילובים מיוחדים. זה יכול להגדיל משמעותית את ערך ההזמנה הממוצע.

3. הציגו את ההגדרות המומלצות באופן ברור ובולט, כדי שהמשתמשים יבינו את היתרונות שלהן.

זכרו, הגדרות ברירת מחדל נכונות יכולות להפוך את חווית המשתמש לחלקה ונעימה יותר, ובו זמנית להניב לכם יותר המרות

באחסון הקודם כשנפל לי האתר לא הייתי יודע על זה, איך אדע שאצלכם זה לא יקרה?

כחלק משירות האחסון המנוהל שלנו אנו מנטרים את האתרים בכלים מתקדמים 24 שעות ביממה, במקרה של נפילה באתר הצוות שלנו יקבל מיד התראה ויטפל בתקלה עוד לפני שאתם תשימו לב שקרה משהו

טיפ 26#

האם להציע משלוח חינם או לא?
זו שאלה שמטרידה כל בעל חנות אונליין.
מצד אחד, חיוב על משלוח עלול להרתיע קונים ולהפחית מכירות.
מצד שני, משלוח חינם (שהעלות כלולה במחיר המוצר) עשוי להגדיל מכירות, אך גם להוביל להחזרות רבות יותר ולפגוע ברווחיות.

אז מה הפתרון? פשוט – תנו ללקוחות קופון בשווי עלות המשלוח:

במקום להצהיר על משלוח חינם במהלך כל תהליך הרכישה, הפתיעו את הלקוחות בקופון שמכסה את עלות המשלוח בדף התשלום.
כך הם ייהנו מהפתעה נעימה כשהם יגלו שהמשלוח הוא למעשה בחינם, ואתם תזכו להשלמת רכישות מרובות יותר.
בדרך זו תוכלו להימנע מניצול מדיניות המשלוח החינמי להחזרות מיותרות ולשמור על רווחיות העסק.

הידעת ? #28

אנשים הוסיפו לסל עד 57.5% יותר פריטים כאשר המוצרים הוצגו על ידי היתרונות שהם מספקים (למשל תזונה בריאה) בהשוואה לשיוך לפי התכונות שלהם (למשל טעם תפוז)

לכן סווגו את המוצרים בחנות שלכם גם לפי היתרונות שהם מספקים (למשל הסרת כתמים בכביסה אחת) ולא רק לפי התכונות שלהם (למשל סוג, צבע, טעם, גודל).

מקור ariyh.com

 

הטופס נשלח בהצלחה.
תודה שפנית אלינו !