multi digital

איך ליצור עמוד תמחור שמגדיל את ההמרות

דף תמחור יכול להיות קטלן המרות קריטי או מאיץ צמיחה, תלוי בתוכן ואיך הוא מעוצב, ללא עמוד תמחור אופטימלי, אתם עשויים להפסיד הרבה לקוחות רלוונטיים שכבר הגיעו עד לאתר שלכם.

מאמר זה כולל תובנות חשובות שיעזרו למקסם את ההכנסה ולשפר את אחוזי ההמרה של דפי התמחור. הדפים הטובים מעודדים משתמשים לעבור מהססנות חשדנות וחוסר החלטה לוודאות.

קבלו כללים שישפרו בוודאות כל דף תמחור:

תוכן ומבנה

  1. כותרת מונעת ערך: הדגישו את הצעת הערך הייחודית שלכם ופתו לקוחות פוטנציאליים לבדוק עוד.
  2. שמות רמות תמחור תואמות מותג: תנו שמות ברורים ומתאימים לשירות / המוצר לכל רמת תמחור כדי לשקף את התכונות והיכולות השונות של כל מסלול.
  3. טווחי תמחור שקופים: תארו במפורט את התכונות, המגבלות והתמחור של כל תוכנית בלי אותיות קטנות והפניות "קרא עוד" ו"לתנאים המלאים".
  4. שאלות נפוצות: ענו על שאלות נפוצות גם בדף התמחור ואל תסמכו על הגולש שיעבור לכל התוכן שבאתר. כדאי לכסות גם דברים כמו אפשרויות תשלום, מדיניות ביטולים והחזרים וכו'.
  5. Up sale: עודדו לקוחות להירשם לתוכנית שנתית על ידי הצעת הנחה או הטבות נוספות והרוויחו מכירה נוספת.
  6. ניסיון חינם: אם יש לכם תוכנית חינמית הקפידו להדגיש אותה ולעודד נסיונות, אין יותר קבוע מזמני.
  7. המלצות: הציגו סקירות של לקוחות שעוזרות לבסס אמון והוכחה חברתית.
  8. אם חלק מהמידע הוא מונחים מקצועיים כדאי להוסיף אייקון עזרה עם הסבר מפורט וקליט במעבר עכבר (Toltip).

כמו בכל דף בכדי להגדיל את ההמרות ולגרום למבקרים באתר לפעול חשוב לספק כלי פעולה זמינים ולהוסיף כפתורי "צור קשר" ו"קבלו הצעת מחיר" כדי שהמשפך יתקדם תמיד בכיוון המרה ולהניע את המבקרים ליצירת קשר. כדאי לוודא שהם מוצגים בצורה ברורה גם על גבי הדף של התמחור,

עיצוב

  1. עיצוב נקי וקל לניווט – חשוב לוודא שהדף נראה מסודר ונקי, ושהמשתמש יכול למצוא את המידע שהוא מחפש בצורה קלה ומהירה.
  2. כותרות ברורות – יש להשתמש בכותרות כדי לבדל בין הסעיפים השונים, ולסיים בקריאה לפעולה מהירה ופשוטה.
  3. השתמשו בתמונות – השתמשו בתמונות מקצועיות ודיאגרמות כדי להציג את המוצרים או השירותים והיתרונות שלכם בצורה חזותית ומשכנעת.
  4. כלי הלידים וההמרה – השתמשו בטפסים רק בשדות שאתם מוכרחים והקפידו שכל השאלונים נוחים למילוי, כדי להפוך את התהליך לקצר וקל ללקוחות שלכם.

לפני סיום

חשוב לזכור שדף התמחור צריך להיות מעודכן ומתאים לכל השינויים שהמוצר או השירות שלכם עוברים. לכן, חובה לבדוק ולעדכן את הדף התמחור שלכם (וגם את כל האתר…) מעת לעת כדי להבטיח שהוא מתאים למוצר או השירות הנוכחי.

בעזרת הטיפים הללו ובניית דף התמחור המתאים, תהפכו את דף התמחור שלכם לכלי חשוב ומרכזי לגיוס לקוחות, בהצלחה !

אהבתם ?

הצטרפו כאן למטה וקבלו למייל כל פעם שעולה מאמר חדש. ומחכים לכם בתגובות : )

נהנת מהמאמר ? דרג אותנו

רוצה להתעדכן בתכנים חדשים שלנו ?

אנחנו לא חופרים וגם לא מעבירים את כתובות המייל לצד שלישי. הדיוור יכול לכלול גם תכנים פרסומיים. ניתן להסיר בכל עת

3 2 votes
דירוג המאמר
Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

מאת צוות מולטי דיגיטל

בלוג מאת צוות ניהול האתרים בו אנו משתפים מניסיון את המחשבות שלנו על Ux Ui, מסחר אלקטרוני וכל מה שביניהם. אוסף של טיפים, כלים, התאמות, סקירות ומדריכים שמעניינים בעלי אתרים ונכסים דיגיטליים

אולי יעניין אותך גם :

אולי רצית לדעת ?

מה זה קורא מסך ?

קורא מסך הוא כלי הממיר תוכן דיגיטלי לטקסט קולי או לכתב ברייל, כך שאנשים עם לקות ראייה יכולים להשתמש באתרי אינטרנט. ה-WCAG ( הנחיות נגישות לתוכן אינטרנט ) מספק הנחיות כדי להבטיח שאתרי אינטרנט פועלים כהלכה עם קוראי מסך. לדוגמה, שימוש ב-HTML סמנטי עוזר לקוראי מסך להבין את המבנה והמשמעות של עמוד, כגון כותרות, רשימות וכפתורים.

הידעת ? #31

📦 משלוח מוקדם מהצפוי? מוביל להחזרות!
מחקר חדש שניתח 1.8 מיליון הזמנות מצא

כל יום מוקדם מהצפוי מעלה את סיכויי ההחזרה ב-3.8%.
לקוחות חדשים רגישים יותר: כל יום מוקדם מגדיל החזרות ב-4.26%.
🧠 למה זה קורה?
משלוח מהיר מעורר ספקות טריים ("האם קניתי נכון?"), בעוד זמן אספקה ארוך יותר מחזק את הביטחון בהחלטה.

טיפ למניעת החזרות:

ספק טווח אספקה מדויק, כולל אפשרות הגעה מוקדמת.
הצע משלוח איטי יותר, זול או ידידותי לסביבה.
שלח תזכורת ללקוח עם יתרונות המוצר שרכש.
📊 שורה תחתונה: שמרו על איזון בציפיות המשלוח כדי להקטין החזרות ולהגדיל שביעות רצון. 🚚
מקור science says

טיפ #31

מדוורים בדוא"ל ? 📧
ודאו שהגדרתם DKIM + SPF + DMARC🏮
זה לא המקום להסביר כל אחד מהם ומטרתו לעומק אבל כדאי שתדעו שהם רלוונטיים לאימות ולמסירה יותר מאי פעם.🪄
הם גם די קלים להתקנה.👍
רק צריך לדעת מה להעתיק ואיפה להדביק.🏆

טיפ #30

תוכן באתר הוא לא רק לקידום אתרים, הוא נועד להרבה יותר !🔥
✅תוכן יכול לתת למותג שלך אופי,
✅להגדיל את ההרשמות לניוזלטר
✅ ולהשפיע על אנשים לקנות את המוצר או השירות שלך.
🎯אבל אם תתמקד יותר מדי במיקוד לפי מילות מפתח, אתה יכול לעצור את היצירתיות שלך ואפילו למנוע ממך להגיע ללקוחות האידיאליים.🤹

טיפ #29

תהיתם פעם כיצד מותגי מסחר אלקטרוני מצליחים משגשגים למרות העלייה הקבועה בעלות המדיה לקליקים וחשיפות?🤑

הסוד הוא שהם מבצעים אופטימיזציה עבור ערך חיי הלקוח (LTV).❣
כמובן , הם תמיד ימשיכו לגייס לקוחות חדשים. 🏃🏼‍♀🏃
אבל ברגע שהם מקבלים אחד, הם דואגים למקסם את הערך שלהם ולגרום להם לחזור לקנות שוב ושוב.🤝

טיפ #28

5 כללים פשוטים להנגשת אתר 🧑‍🦽
כדי לוודא שהאתר נגיש לכולם, חשוב:
✅להשתמש בכותרות ברורות, טקסטים בשפה פשוטה וקצרים

🎨 ניגודיות צבעים גבוהה

🏖 לוודא שהמדיה כוללת תיאורי תמונה או כתוביות

⌨ לאפשר ניווט באמצעות המקלדת בלבד ושימוש בקורא מסך

🫨להמנע מאפקטים מהבהבים שלא ניתנים לעצירה

הטופס נשלח בהצלחה.
תודה שפנית אלינו !