דף תמחור יכול להיות קטלן המרות קריטי או מאיץ צמיחה, תלוי בתוכן ואיך הוא מעוצב, ללא עמוד תמחור אופטימלי, אתם עשויים להפסיד הרבה לקוחות רלוונטיים שכבר הגיעו עד לאתר שלכם.
מאמר זה כולל תובנות חשובות שיעזרו למקסם את ההכנסה ולשפר את אחוזי ההמרה של דפי התמחור. הדפים הטובים מעודדים משתמשים לעבור מהססנות חשדנות וחוסר החלטה לוודאות.
קבלו כללים שישפרו בוודאות כל דף תמחור:
תוכן ומבנה
- כותרת מונעת ערך: הדגישו את הצעת הערך הייחודית שלכם ופתו לקוחות פוטנציאליים לבדוק עוד.
- שמות רמות תמחור תואמות מותג: תנו שמות ברורים ומתאימים לשירות / המוצר לכל רמת תמחור כדי לשקף את התכונות והיכולות השונות של כל מסלול.
- טווחי תמחור שקופים: תארו במפורט את התכונות, המגבלות והתמחור של כל תוכנית בלי אותיות קטנות והפניות "קרא עוד" ו"לתנאים המלאים".
- שאלות נפוצות: ענו על שאלות נפוצות גם בדף התמחור ואל תסמכו על הגולש שיעבור לכל התוכן שבאתר. כדאי לכסות גם דברים כמו אפשרויות תשלום, מדיניות ביטולים והחזרים וכו'.
- Up sale: עודדו לקוחות להירשם לתוכנית שנתית על ידי הצעת הנחה או הטבות נוספות והרוויחו מכירה נוספת.
- ניסיון חינם: אם יש לכם תוכנית חינמית הקפידו להדגיש אותה ולעודד נסיונות, אין יותר קבוע מזמני.
- המלצות: הציגו סקירות של לקוחות שעוזרות לבסס אמון והוכחה חברתית.
- אם חלק מהמידע הוא מונחים מקצועיים כדאי להוסיף אייקון עזרה עם הסבר מפורט וקליט במעבר עכבר (Toltip).
כמו בכל דף בכדי להגדיל את ההמרות ולגרום למבקרים באתר לפעול חשוב לספק כלי פעולה זמינים ולהוסיף כפתורי "צור קשר" ו"קבלו הצעת מחיר" כדי שהמשפך יתקדם תמיד בכיוון המרה ולהניע את המבקרים ליצירת קשר. כדאי לוודא שהם מוצגים בצורה ברורה גם על גבי הדף של התמחור,
עיצוב
- עיצוב נקי וקל לניווט – חשוב לוודא שהדף נראה מסודר ונקי, ושהמשתמש יכול למצוא את המידע שהוא מחפש בצורה קלה ומהירה.
- כותרות ברורות – יש להשתמש בכותרות כדי לבדל בין הסעיפים השונים, ולסיים בקריאה לפעולה מהירה ופשוטה.
- השתמשו בתמונות – השתמשו בתמונות מקצועיות ודיאגרמות כדי להציג את המוצרים או השירותים והיתרונות שלכם בצורה חזותית ומשכנעת.
- כלי הלידים וההמרה – השתמשו בטפסים רק בשדות שאתם מוכרחים והקפידו שכל השאלונים נוחים למילוי, כדי להפוך את התהליך לקצר וקל ללקוחות שלכם.
לפני סיום
חשוב לזכור שדף התמחור צריך להיות מעודכן ומתאים לכל השינויים שהמוצר או השירות שלכם עוברים. לכן, חובה לבדוק ולעדכן את הדף התמחור שלכם (וגם את כל האתר…) מעת לעת כדי להבטיח שהוא מתאים למוצר או השירות הנוכחי.
בעזרת הטיפים הללו ובניית דף התמחור המתאים, תהפכו את דף התמחור שלכם לכלי חשוב ומרכזי לגיוס לקוחות, בהצלחה !
אהבתם ?
הצטרפו כאן למטה וקבלו למייל כל פעם שעולה מאמר חדש. ומחכים לכם בתגובות : )