multi digital

חיפוש לפי תגית

מה זה GDPR ?

GDPR הוא חוק של האיחוד האירופי שמטרתו לספק לאזרחי האיחוד האירופי שליטה על האופן שבו הנתונים האישיים שלהם נאספים, מאוחסנים או משתמשים בהם באינטרנט.

אתם יכולים לתת לי שירות חד פעמי ?

השירות שלנו הוא על בסיס קבוע, אין לנו שירות טיפול בתקלות לאתרים באופן מזדמן. אנו כן מסייעים בייעוץ והדרכות גם לאתרים המנוהלים באופן עצמאי או שעדיין לא בחרו בנו לניהול האתר 🙂

טיפ #17

רוצים לשפר את ההמרה בדף הנחיתה שלכם ?

פשוט הורידו את הסיכון להתחייב והציעו,

> ניסיון חינם ללא צורך בכרטיס אשראי.

> תקופת אחריות מוגדלת.

> תמיכה מהירה.

> אחריות להחזר כספי של 30 יום.

סביר יותר שהמבקרים יתחייבו בידיעה שהם יטופלו לאחר הרכישה!

טיפ #27

הגדלת המרות באמצעות הגדרות ברירת מחדל חכמות

רוב האנשים סומכים על הגדרות ברירת המחדל ולא טורחים לשנות אותן.
למעשה, 95% מהמשתמשים משאירים את ההגדרות כפי שהן. זוהי הזדמנות נהדרת עבורכם לשפר את שיעורי ההמרה באתר שלכם!

מצורפות כמה רעיונות שכל אחד יכול ליישם באתר

1. סמנו מראש תיבות אישור הצטרפות והסכמה. זה יעודד יותר משתמשים להירשם ולהצטרף לשירות שלכם.

2. התאימו את ברירות המחדל כך שיציעו למשתמשים את האפשרויות המועדפות והמשתלמות ביותר, כמו חבילות, מנויים או שילובים מיוחדים. זה יכול להגדיל משמעותית את ערך ההזמנה הממוצע.

3. הציגו את ההגדרות המומלצות באופן ברור ובולט, כדי שהמשתמשים יבינו את היתרונות שלהן.

זכרו, הגדרות ברירת מחדל נכונות יכולות להפוך את חווית המשתמש לחלקה ונעימה יותר, ובו זמנית להניב לכם יותר המרות

טיפ 26#

האם להציע משלוח חינם או לא?
זו שאלה שמטרידה כל בעל חנות אונליין.
מצד אחד, חיוב על משלוח עלול להרתיע קונים ולהפחית מכירות.
מצד שני, משלוח חינם (שהעלות כלולה במחיר המוצר) עשוי להגדיל מכירות, אך גם להוביל להחזרות רבות יותר ולפגוע ברווחיות.

אז מה הפתרון? פשוט – תנו ללקוחות קופון בשווי עלות המשלוח:

במקום להצהיר על משלוח חינם במהלך כל תהליך הרכישה, הפתיעו את הלקוחות בקופון שמכסה את עלות המשלוח בדף התשלום.
כך הם ייהנו מהפתעה נעימה כשהם יגלו שהמשלוח הוא למעשה בחינם, ואתם תזכו להשלמת רכישות מרובות יותר.
בדרך זו תוכלו להימנע מניצול מדיניות המשלוח החינמי להחזרות מיותרות ולשמור על רווחיות העסק.

טיפ #2

תמונות הן בעצם חלון הראווה של המותג שלך, כך שחשוב לוודא שיש מספיק תמונות כדי למשוך את הגולש להשקיע מזמנו וכספו. הצעת מגוון רחב ומוקפד של תמונות מספק ללקוחות הבנה טובה יותר של המוצרים והשירותים הזמינים והוכחה על האותנטיות שלהם

טיפ #28

5 כללים פשוטים להנגשת אתר 🧑‍🦽
כדי לוודא שהאתר נגיש לכולם, חשוב:
✅להשתמש בכותרות ברורות, טקסטים בשפה פשוטה וקצרים

🎨 ניגודיות צבעים גבוהה

🏖 לוודא שהמדיה כוללת תיאורי תמונה או כתוביות

⌨ לאפשר ניווט באמצעות המקלדת בלבד ושימוש בקורא מסך

🫨להמנע מאפקטים מהבהבים שלא ניתנים לעצירה

טיפ #22

אקורדיון - Accordion - ספוילר משמש להצגת טקסט בצורה מכווצת ושימושי בהצגת שאלות נפוצות וכדו' עם האקורדיון מבקרי האתר יכולים לסרוק את כותרות התוכן ולבחור להרחיב פריט.

על ידי השימוש באקורדיונים ניתן:
1. לצמצם את עומס המידע.
2. לעקוב מה מתוך הטקסט מעניין את המשתמשים.
אך המנעו משימוש באקורדיונים כאשר:
1. המשתמשים זקוקים לגישה לרוב התכנים. 2. יש מעט תוכן גלוי בדף.
3. לא ניתן לחלק את התוכן בצורה שלא תפריע לשטף הקריאה.

ממשק משתמש (UI) וחווית משתמש (UX)

לעתים קרובות מחליפים בין ממשק משתמש (UI) וחווית משתמש (UX)

ממשק משתמש (UI)
ממשק המשתמש מתמקד באלמנטים החזותיים והאינטראקטיביים של האתר כגון צבעים, טיפוגרפיה ופריסה. מטרתו היא ליצור ממשק אינטואיטיבי ומושך מבחינה ויזואלית המותאם לזהות המותג.

חווית משתמש (UX)
UX מקיף את המסלול שיהיה למשתמשים באתר. זה כרוך בהבנת התנהגות המשתמש, כדי לספק שימוש נח חלק ומניע לפעולה.

במהלך האפיון UI ו-UX נדרשים יחד כדי ליצור אתרי אינטרנט אפקטיביים.

הידעת? #4

לקוחות חוזרים לקנות באתרים בהם יש שירות לקוחות טוב

עפ"י econsultancy רוב גדול של 78% מהמבקרים חזרו לרכוש באתר בו הם מקבלים שירות לקוחות מעולה

 

יש תוכן נוסף, רק שניה 🙂

הטופס נשלח בהצלחה.
תודה שפנית אלינו !