multi digital

חיפוש לפי תגית

מה זה GDPR ?

GDPR הוא חוק של האיחוד האירופי שמטרתו לספק לאזרחי האיחוד האירופי שליטה על האופן שבו הנתונים האישיים שלהם נאספים, מאוחסנים או משתמשים בהם באינטרנט.

טיפ #13

עבדתם שעות ארוכות על כתיבת אימייל / ניוזלייטר ללקוחות שלכם בתקווה לקבל לידים ומכירות אך בסוף המייל הגיע לתיבת הספאם של הנמענים וכמעט לא קיבל חשיפה ?

זה עלול להיות אפילו בגלל מילה אחת בתוכן שמסנני חברות הדוא"ל זיהו כדי לשלוח את המייל לספאם 🙁

השתמשו בכלי בדיקת מייל לפני השליחה כמו Folderly שינתחו את תוכן הדוא"ל ויסמנו מילים העלולות להיות בעייתיות.

הידעת? #17

"צפיה מהירה" (Quick Views) מספקת למשתמש תצוגה מהירה של מוצר על ידי פתיחת שכבת - על המציגה תצוגה מקדימה של הפריט שנבחר. תצוגה מקדימה זו כוללת לעתים קרובות פרטי מוצר נוספים, תמונות, מפרטים וכו'.

הדבר נעשה בכדי להשאיר את המשתמש ברשימת המוצרים הנוכחית, ולאפשר לו להסתכל מקרוב על המוצר מבלי לעזוב את העמוד.

בעוד שQuick Views יכול להיות יעיל למשתמשים השוקלים סוגי מוצרים ויזואליים כמו ביגוד, ואתרים המוכרים מוצרים עם מעט תכונות מיון, גילו מכון ביימארד שלמשתמשים שבודקים מוצרים מונחי מפרט הפיצ'ר כמעט ולא שימושי היות ולמוצרים מונעי מפרט יש בדרך כלל הרבה יותר תכונות ומידע רלוונטיים לפני הרכישה והשטח הנוסף שמעניק הפופאפ של הQuick Views לא מכיל את כל המאפיינים המעניינים את המשתמש. כך שהQuick Views מוסיף שכבת חיכוך נוספת לחוויית הגלישה במוצר - מבלי להוסיף יתרונות UX משמעותיים.

טיפ #7

הוסיפו אנושיות לאתר שלכם

  1. תמונה של הצוות או נותן השירות
  2. תמונה של המשרד / חדר העבודה שלכם
  3. החתימה שלכם

אנשים רוצים לעבוד עם אנשים, והנגיעות הקטנות האלה נותנות למבקרים הצצה לאדם שמאחורי האתר

הידעת ? #27

כשמציאות רבודה (AR) התחילה להופיע באתרים זו הייתה שאיפה לעזור למשתמשים לדמיין מוצרים בחללים אמיתיים, לבנות אמון ברכישות יקרות ולהפחית את ההחזרים.

עם זאת, מחקר גדול של מכון Baymard בנושא ריהוט ועיצוב הבית מגלה שרוב של 87% מהמשתמשים נמנעים במידה רבה מתכונות AR בעת קניות רהיטים.

כשמשתמשים בטכנולוגיית AR לדגמים של רהיטים בחדר, היא מייצרת לעתים קרובות ספק לגבי התאמת המוצר ומעכבת החלטות רכישה
ההמלצה של Baymard במקום זאת וזה נכון ותקף לכל אתר מכירות באשר הוא :
השקיעו בתמונות איכותיות בדף המוצר כדי לעזור למשתמשים לדמיין בצורה יעילה את המוצרים.
למקור https://baymard.com/research/houseware-and-furnishings

הידעת? #3

48% מהגולשים ציינו שהעיצוב של האתר הוא הגורם החשוב ביותר להכרעת אמינות העסק

עפ"י סקר שערכנו

טיפ #32

📌 היתרונות של שימוש בצ'אט בוט לתקשורת עם לקוחות ברורים:
💰 עלות נמוכה
📈 קיבולת גבוהה
⚡ זמני תגובה מיידיים

❌ אבל... באופן כללי, שביעות הרצון של הלקוחות יורדת בעת אינטראקציה עם צ'אט בוט בהשוואה לנציג אנושי.

✅ זה לא חייב להיות ככה!
🔍 מחקר חדש מראה שאם תבהירו ללקוחות את התועלת שלהם שבשימוש בצ'אט בוט, מדד שביעות הרצון ישתפר ואף יעלה על נציג אנושי.

💡 איך להדגיש את היתרונות ולשפר את שביעות הרצון?
🕒 ציינו זמינות מיידית בכל שעה
⚡ תגובות מיידיות – אין המתנה לנציג
📊 פתרונות מהירים ומדויקים – למשל, צ'אט בוט שמסיים 95% מהלקוחות מצאו פתרון דרך הצאט בוט במהירות וביעילות

📖 מקור: Science Says

הידעת? #2

בממוצע, 8 מתוך 10 גולשים ינטשו את האתר אם התוכן שלו אינו מוצג כראוי במכשיר שלהם.

עפ"י מחקר של Adobe

הידעת? #32

למרות ש-33% מאתרי המסחר הגדולים משתמשים בקרוסלות בדף הבית, מחקר עדכני של Baymard מצא ש- 46% מהן יוצרות בעיות שימושיות שפוגעות בחוויית המשתמש ובהמרות.

‍ משתמשים נמשכים לתמונות הגדולות — אבל מתעלמים מתוכן חשוב והנעה לפעולה.

המלצה: שקלו לעבור לעיצוב פשוט וברור במקום קרוסלה. הוא הרבה יותר נגיש, נוח למשתמש — ומשפר את מהירות הטעינה.

טיפ #20

לפי מחקר שפרסם תומס מקינלי יצירת מבצעי דחף בהשוואה לשכנוע בכדאיות המכירה מוביל למספר דומה של סך המכירות, אם מתחשבים בהחזרות של מוצרים.

לחץ זמן (למשל "העסקה מסתיימת בעוד 3 שעות") הוביל לכמעט פי 3 יותר מכירות, בהשוואה ללא דחיפה (6.9% לעומת 2.4%). עם זאת, היא גם הגדילה את החזרות המוצרים ביותר פי 4 (2.2% לעומת 0.5%).

לחץ חברתי (למשל "31 אנשים קנו את זה ב-24 השעות האחרונות") הוביל ליותר מפי 2 יותר מכירות (5.1% לעומת 2.4%) ולהחזרות גבוהות בהרבה (1.3% לעומת 0.5%).

דחיפות עידוד (למשל "בחירה מצוינת!") הפחיתו את החזרות המוצרים ב-69.3% יותר מאשר דחיפות לחץ.

ההשפעה השלילית של דחיפות לחיצה חזקה יותר כאשר אנשים קונים באמצעות אפליקציות לנייד (לעומת אתרים).

ההגיון שמאחורי זה:

לאחר רכישה 'לחוצה', לעיתים קרובות הקונה יחוש חרטה ויחזיר את המוצר.

לעומת זאת, דחיפות עידוד שעוסקות ב"שאלות" שאנו צפויים לשאול את עצמנו בעת ההחלטה לקנות (למשל האם זה באמת בשבילי?) עוזרות ללקוח להצדיק את הרכישה.

רוצים כמה טיפים כדי לשפר את נושא החזרת המוצרים באתר שלכם קראו עכשיו בלחיצה כאן

יש תוכן נוסף, רק שניה 🙂

הטופס נשלח בהצלחה.
תודה שפנית אלינו !