- שאלות ותשובות ומידע על ניהול אתרים ונכסים דיגיטליים
- ...search
מה זה LTV ?
LTV (קיצור של Customer Lifetime Value, לפעמים גם נקרא CLV) מייצג ערך לכל החיים של הלקוח שזהו הסכום הכולל שניתן להרוויח מלקוח ממוצע במהלך מערכת היחסים בין הלקוח לעסק. וזו אחת הדרכים למדוד את הבריאות של העסק במסחר אלקטרוני.
אמנם מדובר במדד דינמי שמשתנה על סמך התעשייה, תנאי השוק וגורמים אחרים, אך עדיין חשוב לדעת אותו, ובעיקר לדעת כיצד למקסם אותו.
טיפ #22
אקורדיון - Accordion - ספוילר משמש להצגת טקסט בצורה מכווצת ושימושי בהצגת שאלות נפוצות וכדו' עם האקורדיון מבקרי האתר יכולים לסרוק את כותרות התוכן ולבחור להרחיב פריט.
על ידי השימוש באקורדיונים ניתן:
1. לצמצם את עומס המידע.
2. לעקוב מה מתוך הטקסט מעניין את המשתמשים.
אך המנעו משימוש באקורדיונים כאשר:
1. המשתמשים זקוקים לגישה לרוב התכנים. 2. יש מעט תוכן גלוי בדף.
3. לא ניתן לחלק את התוכן בצורה שלא תפריע לשטף הקריאה.
טיפ #32
📌 היתרונות של שימוש בצ'אט בוט לתקשורת עם לקוחות ברורים:
💰 עלות נמוכה
📈 קיבולת גבוהה
⚡ זמני תגובה מיידיים
❌ אבל... באופן כללי, שביעות הרצון של הלקוחות יורדת בעת אינטראקציה עם צ'אט בוט בהשוואה לנציג אנושי.
✅ זה לא חייב להיות ככה!
🔍 מחקר חדש מראה שאם תבהירו ללקוחות את התועלת שלהם שבשימוש בצ'אט בוט, מדד שביעות הרצון ישתפר ואף יעלה על נציג אנושי.
💡 איך להדגיש את היתרונות ולשפר את שביעות הרצון?
🕒 ציינו זמינות מיידית בכל שעה
⚡ תגובות מיידיות – אין המתנה לנציג
📊 פתרונות מהירים ומדויקים – למשל, צ'אט בוט שמסיים 95% מהלקוחות מצאו פתרון דרך הצאט בוט במהירות וביעילות
📖 מקור: Science Says