multi digital

חיפוש לפי תגית

הידעת ? #33

מעלים סטורי לאינסטגרם ורוצים לדעת כמה פעמים בשבוע כדאי לפרסם?

מחקר של Kirsti Lang מbuffer שבדק מעל 2 מיליון פוסטים ו־100,000 חשבונות גילה נתונים חד־משמעיים:

3–5 פוסטים בשבוע: נקודת האיזון המושלמת. כאן מתרחשת הקפיצה הגדולה ביותר בצמיחה ובטווח ההגעה.
6–9 פוסטים בשבוע: צמיחה של כמעט פי 4.
10+ פוסטים: צמיחה של פי 5.5, אך עם הלקוחות נשחקים והתשואות הולכות ופוחתות.
הפסקות בפרסום – גורמות לקיפאון ואף לירידה בעוקבים.
המסקנה ברורה: אינסטגרם מתגמלת עקביות.

לוח הזמנים הטוב ביותר לפרסום הוא כזה שתוכלו להיות עקביים בו !

טיפ #11

ככל שתחרות הריצה מתקרבת לקו הסיום המהירות הופכת למהירה הרבה יותר והסיכוי שיפסיקו צונח.

בפסיכולוגיה זוהי דוגמה לאפקט שיפוע המטרה, אנו משקיעים יותר בהשלמת משימה כאשר אנו חושבים שאנחנו לקראת סיום.

וזוהי סיבה נוספת לכך שהפחתת אי הוודאות במהלך תהליך ההרשמה או התשלום היא חשובה מאוד.

אם הקונה לא יודע כמה זמן ייקח להשלים רכישה, יש סיכוי גבוה יותר שינטוש את עגלת הקניות.

הדרך הקלה ביותר למנף את האפקט הזה היא להציג מחוון התקדמות במהלך תהליך ההרשמה או התשלום, כגון אחוז השלבים שהושלמו ומספר השלבים שנותרו, כך הקונים יודעים בדיוק כמה הם קרובים להשלמת הרכישה.

ניתן לעשות זאת גם בציון המשימות בצורה טקסטואלית המעודדת את השלמת הפרטים בסגנון: "ההרשמה אורכת רק 40 שניות", "כמעט שם! רק עוד שאלה אחת...", " שלב אחרון: לאן עלינו לשלוח את X / V ?"

טיפ #20

לפי מחקר שפרסם תומס מקינלי יצירת מבצעי דחף בהשוואה לשכנוע בכדאיות המכירה מוביל למספר דומה של סך המכירות, אם מתחשבים בהחזרות של מוצרים.

לחץ זמן (למשל "העסקה מסתיימת בעוד 3 שעות") הוביל לכמעט פי 3 יותר מכירות, בהשוואה ללא דחיפה (6.9% לעומת 2.4%). עם זאת, היא גם הגדילה את החזרות המוצרים ביותר פי 4 (2.2% לעומת 0.5%).

לחץ חברתי (למשל "31 אנשים קנו את זה ב-24 השעות האחרונות") הוביל ליותר מפי 2 יותר מכירות (5.1% לעומת 2.4%) ולהחזרות גבוהות בהרבה (1.3% לעומת 0.5%).

דחיפות עידוד (למשל "בחירה מצוינת!") הפחיתו את החזרות המוצרים ב-69.3% יותר מאשר דחיפות לחץ.

ההשפעה השלילית של דחיפות לחיצה חזקה יותר כאשר אנשים קונים באמצעות אפליקציות לנייד (לעומת אתרים).

ההגיון שמאחורי זה:

לאחר רכישה 'לחוצה', לעיתים קרובות הקונה יחוש חרטה ויחזיר את המוצר.

לעומת זאת, דחיפות עידוד שעוסקות ב"שאלות" שאנו צפויים לשאול את עצמנו בעת ההחלטה לקנות (למשל האם זה באמת בשבילי?) עוזרות ללקוח להצדיק את הרכישה.

רוצים כמה טיפים כדי לשפר את נושא החזרת המוצרים באתר שלכם קראו עכשיו בלחיצה כאן

הידעת #24

מכון Baymard עדכנו את סטטיסטיקת נטישת העגלה שלהם לשנת 2023 והוא עומד על 70% ! נתון מזעזע בהחלט.

3 הסיבות המובילות ברשימה:
1. עלויות נוספות גבוהות מדי (כגון: משלוח, מס, עמלות)
2. האתר דורש ליצור חשבון לפני תשלום
3. משלוח איטי מדי

הבשורה הטובה,
שינוי בעיצוב ואפיון דף הקופה יכול להביא עליה של כ35.26% בהמרות ולצמצם את אחוז הנטישות הגבוה

הידעת? #30

הנתונים שידהימו אתכם על אחוזי החזרה בעולם האיקומרס😮
על פי סקר שנערך לאחרונה ב-Narvar בקרב למעלה מ-1,900 צרכנים. 💁💁‍♀

כמעט 39% מהצרכנים מחזירים פריט שנרכש באינטרנט ”לפחות” פעם בחודש בממוצע 💳

החזרות נוגסות מאוד בשורת הרווח הסופית עקב עלויות המשלוח, שיחות תמיכת לקוחות, נזק למוצר והוצאות אחרות.📊

52% מהמשיבים בסקר אמרו שהם הגישו החזר מזויף לפחות פעם אחת בחייהם, לעומת 36% שאמרו את אותו הדבר בשנה שעברה.

טיפ #3

באתר ממוצע צריך להיות 4 מקומות להרשמה לרשימת התפוצה (הניוזלייטר)

  1. בתפריט הראשי
  2. בסוף כל מאמר
  3. בפופאפ שקופץ בכוונת יציאה
  4. דף הרשמה ייעודי

אני צריכה כתובת מייל של העסק מי עושה את זה ?

כחלק מהשירות ניצור תיבות דוא"ל ממותגות של הדומיין שלכם ונפנה את ההודעות לכתובות שתרצו, או נסייע לכם להטמיע אותם בשירותי המייל הקיימים שלכם.

הידעת ? #28

אנשים הוסיפו לסל עד 57.5% יותר פריטים כאשר המוצרים הוצגו על ידי היתרונות שהם מספקים (למשל תזונה בריאה) בהשוואה לשיוך לפי התכונות שלהם (למשל טעם תפוז)

לכן סווגו את המוצרים בחנות שלכם גם לפי היתרונות שהם מספקים (למשל הסרת כתמים בכביסה אחת) ולא רק לפי התכונות שלהם (למשל סוג, צבע, טעם, גודל).

מקור ariyh.com

 

יש תוכן נוסף, רק שניה 🙂