דלג לתוכן
תפריט
דף הבית – שירות ניהול אתרים
work
מה מחכה לאתר שלך
שאלות ותשובות ומידע על ניהול אתרים
blog
אודות
Newsletter
Contact
multi digital
BLOG
Our thoughts about ux ui, Ecommerce and everything in between
11 טיפים לכתיבת תוכן איכותי באתר
בחרתם לכתוב את הפוסטים שלכם לבד וויתרתם על כתיבה מקצועית ? ריכזנו טיפים מהצוות שלנו לכתיבת מאמרים נכונה ויעילה באתר ובבלוג שלכם
להמשך קריאה
איך לבחור מערכת דיוור ?
ספק שירותי דוא"ל איכותי ואמין חיוני לכל מי שמשווק בעולם הדיגיטלי. הנה מה שצריך לקחת בחשבון והדברים החשובים באמת לשיקול בעת בחירת מערכת דיוור אלקטרוני.
להמשך קריאה
כל המידע על סליקות באיקומרס ואתרי אונליין
כל המידע הרלוונטי לפני שבוחרים חברת סליקה לחנות האיקומרס שלכם ולעסק בכלל. כולל מבוא למי שלא יודע באמת איך עובד סליקת כרטיסי אשראי בארץ
להמשך קריאה
המודל המדורג – פיתוח אתר בתכנון שחוסך עלויות
לעיתים קרובות לפני פיתוח אתר מאמצים היזמים / בעלי העסק גישה של נחכה ונראה ומזניחים את החשיבות של בניית אתר ניתן להרחבה. עצם הגישה להתקדם על בסיס ההצלחה בודאי נכונה ואין שום יתרון בלבזבז מראש על סמך תרחישים שאולי יקרו גם אם הם אידיאליים מבחינת החזון...
להמשך קריאה
איך להגדיל את יחס ההמרה באתר שלך
1. מהי המרה 2. האתר הוא הפנים שלכם 3. הדגישו את הקריאה לפעולה ,4. בניית אמון 5. פשוט וקולע 6. חווית משתמש 7. נחישות אבל רגישות 8. תכלס' בדיקה והשוואה
להמשך קריאה
צ'קליסט חובה לפני שמעלים אתר חדש לאויר
סיימתם את שלב הפיתוח של האתר ? מזל טוב ! ישנם דברים בהם אין צורך לסמוך על מפתחי האתר ותוכלו לבדוק אותם בעצמכם ולוודא שהאתר פועל כראוי. אם האתר שלכם מנוהל על ידי חברת ניהול
להמשך קריאה
איך לבחור אחסון אתרים ?
ברשת ישנם חברות אחסון אתרים רבות המציעות מגוון גדול של חבילות אחסון שיתופיות ושרתים פרטיים בהבטחה פרסומית לאתר שיטוס במהירות האור ויספק חווית גלישה מושלמת לגולשים שלכם. איך בוחרים חברת אחסון בכלל וחבילת אחסון מתאימה לאתר ? האם למקם את האתר בשרת ישראלי או בעולם? מאחורי הקלעים של חברות אחסון האתרים.
להמשך קריאה
דירוגים ומוניטין ברשת – איך להתמודד עם ביקורות שליליות
במוקדם או במאוחר, כולם מקבלים ביקורות שליליות ברשתות החברתיות. זה לא תמיד תוצאה של שירות או מוצר...
להמשך קריאה
איך לכתוב תיאור מוצר מושך וממיר בחנות E-commerce
איך עושים את זה ? מאמר קליל וקצר עם כמה טיפים משמעותיים שיקצרו לכם את העבודה ויעזרו לכם להתמקד במה חשוב בתוכן התיאור וקצת גם מה לא :
להמשך קריאה
מדידת ההצלחה של הקידום האורגני והשיווק הדיגיטלי באתר שלך
מדידת ההצלחה של הקידום האורגני (ה-SEO) והשיווק הדיגיטלי הוא תהליך מורכב אך חיוני להבטחת התקדמות וצמיחה מתמדת. בשוק התחרותי של היום חשוב להיות תמיד עם יד על הדופק ולדעת מה עובד ומה דורש שיפור. להלן מספר שיטות ומדדים מרכזיים שיעזרו לך להעריך ולהבין את הביצועים.
להמשך קריאה
איך לבדוק אם האתר רספונסיבי ומתאים למסכי המכשירים של 2025
איך מוודאים שהאתר מופיע כפי שצריך בכל המסכים (רספונסיבי)? ישנם כלי סריקה המיועדים לכך ומציגים צילומי מסך כמעט מכל מכשיר שנרצה, לא כל הכלים 100% מדוייקים ולכן חשוב לבדוק בכמה כלים מה באמת אנחנו מציגים למבקרים באתר. להלן ריכזנו את הדרכים והכלים לבדיקת רספונסיביות שמציגים את המסכים ברמת דיוק גבוהה
להמשך קריאה
חסמים וטריגרים רגשיים בשיווק אונליין
ביצוע מכירה באופן כללי ובפרט באונליין הוא פחות על ידי שכנוע מישהו לקנות את המוצר שלך ויותר על ידי בניית מערכת יחסים עם הלקוח הפוטנציאלי.
להמשך קריאה
איך לקבל משוב מהגולשים ולדעת באמת איך חווית המשתמש באתר
לכל השקה של אתר חדש קודמים ימים ושבועות מאומצים של אפיון יסודי וירידה לפרטי פרטים של חווית משתמש אופטימלית ומקסימום כיוון למסע הלקוח. ולמרות זאת, מישהו איפשהו יתקל בבעיה בשלב מסוים לאחר השקת האתר. יי
להמשך קריאה
מה עובד יותר דף נחיתה ארוך או קצר ?
נתקלת פעם בדף נחיתה או אפילו אתר אינטרנט שלדעתך הוא "לא משהו" אבל עדיין ממיר בטירוף ? זה בגלל שהוא פונה לאדם אחר לגמרי. גם אם אתם אולי אותו קהל יעד. חלק מעדיפים ארוך ומפורט, חלק מעדיפים קצר ומתומצת, חלק מחליטים ברגשות, אחרים צריכים זמן לחשוב. חלק אוהבים צבעוני, חלק רועש ומקושקש, חלק צריכים תמונות ואחרים רק וידאו
להמשך קריאה
בדיקת מהירות אתרים כלים מומלצים 2024
מהירות טעינת האתר וזמני התגובה של הדפים חשובים מאוד ואחד הדברים הבסיסיים שמנהל אתר צריך לבדוק באופן שוטף בכל אתר ובכל נכס דיגיטלי, החשיבות היא גם עבור חווית משתמש טובה ושיפור המרות וגם עבור SEO. רשימה שימושית של 8 כלי בדיקת המהירות הטובים ביותר
להמשך קריאה
היררכיה נכונה באתרי אינטרנט
המונח "היררכיה" או "ארכיטקטורת מידע" משמש לעתים קרובות בקשר עם אתרי אינטרנט, אך לאנשים רבים אין מושג מה זה אומר. הנה הסבר קצר, מאמר קצרצר אך חיוני.
להמשך קריאה
5 המלצות חובה לכל בעל/ת אתר
המאמר הפעם הוא לא הבלה בלה הרגיל של עולם האתרים זו יותר רשימת משימות מאשר המלצות. לפני שאתם משיקים את האתר כדאי לכם לעבור על הנקודות כאן ולסמן מה כבר בוצע ואם עדיין לא הכל מושלם עדיף לכם לחכות ולא לפתוח את האתר למשתמשים. אלו המלצות חובה מניסיון.
להמשך קריאה
מדיניות ביטול עסקה והחזרות באתר שלך – כמה טיפים כדי לשפר את נושא החזרת המוצרים
עולם המסחר האלקטרוני מתאפיין בהיקף גדול של החזרות מוצרים, למיטב זכרוני Shopify מדווחים על החזרות של יותר מ 10% מכלל המכירות, צריך להשלים עם זה
להמשך קריאה
שימוש בשירותי CDN לשיפור מהירות האתר – המדריך המלא
מהירות האתר היא גורם מרכזי וחשוב, המשתמשים מצפים לטעינת דפים מהירה תוך כדי ניווט חלק וללא המתנה ממושכת. הפערים בין אתרים שמתפקדים ומגיבים במהירות לאתרים שטוענים לאט מתבטא בכשלון בולט בהמרות. בנוסף, אתרים שנטענים במהירות מקבלים העדפה ברורה בדירוגי מנועי החיפוש בהתאם לכך שהם טובים יותר בחוויית המשתמש. במאמר זה, נעמוד על כלי יעיל - שירותי CDN - אשר מהווים אמצעי חשוב ויעיל מאוד לשיפור המהירות והביצועים של אתרים.
להמשך קריאה
כיצד ליצור עמוד תמחור שמניע לרכישה: המדריך המלא
עמוד תמחור עשוי היטב אינו רק עמוד פרטים על מחירים – הוא כלי לשיפור חוויית הלקוח, להגברת אמון ולחיזוק המותג. עיצוב שקוף, מדויק, וברור שמותאם למותג וליעדים העסקיים שלך יכול להוביל את הלקוח לרכישה וישפר את ההמרות באתר שלכם.
להמשך קריאה
איך ליצור עמוד תמחור שמגדיל את ההמרות
דף תמחור יכול להיות קטלן המרות קריטי או מאיץ צמיחה, תלוי בתוכן ואיך הוא מעוצב, ללא עמוד תמחור אופטימלי, אתם עשויים להפסיד הרבה לקוחות רלוונטיים שכבר הגיעו עד לאתר שלכם. קבלו כללים שישפרו בוודאות כל דף תמחור
להמשך קריאה
אורך החיים של אתר אינטרנט
פעמים רבות אנחנו נשאלים מה אורך החיים של אתר אינטרנט, כל כמה זמן יש צורך בשיפוץ יסודי של האתר או החלפתו בחדש ? מספר מחקרים ניסו לקבוע את אורך החיים של אתר אינטרנט ממחקרים אלו עולות
להמשך קריאה
טוען עוד
הטופס נשלח בהצלחה.
תודה שפנית אלינו !